|
Ginny-w
|
Geplaatst op 29-12-2009, 20:42 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik ben Harry Potter 6 opnieuw aan het lezen en ik kwam iets onduidelijks tegen: In het hoofdstuk: Het huis Mergel, komt Harry professor Zwamdrift tegen terwijl zij een voorspelling doet met haar kaarten: Schoppen twee: conflict Schoppen zeven: een slecht voorteken Schoppen tien: geweld: Schoppenboer: een donkere jongenman, mogelijk met problemen, die een hekel heeft aan de ondervrager. Zou ze met conflict het conflict tussen Draco en Sneep bedoelen? Met een slecht voorteken dat Perkamentus dood gaat. Met geweld dat Perkamentus wordt vermoord. En met een donkere jongenman, mogelijk met problemen, die een hekel heeft aan de ondervrager, Draco? Hij heeft in Harry's 6e jaar een hekel aan Sneep. Alleen snap ik een donkere jongenman niet, want Draco is blond (of zou ze Harry bedoelen, die een hekel heeft aan Sneep en een conflict heeft met Malfidus) Zou dit kunnen?
Dit bericht is gewijzigd op 29-12 20:43.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dracoishot
|
Geplaatst op 10-01-2011, 20:20 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Schoppen twee: conflict Schoppen zeven: een slecht voorteken Schoppen tien: geweld: Schoppenboer: een donkere jongenman, mogelijk met problemen, die een hekel heeft aan de ondervrager.
shoppen twee: de ontmoeting tussen zwamdrift en harry schoppen zeven: harry ging toch iets doen? schoppen tien: volgens mij met die aanhangers van omber en de club van harry schoppenboer: 'de ondervrager' is altijd degene die de kaarten schud. Harry heeft problemen, en heeft een hekel aan zwamdrift.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
past precies bij mij |
|
|
|
|
|
|