|
|
|
xxmyxx123
|
Geplaatst op 01-09-2009, 17:09 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
xxyxx123 kwam binne hij dagt wat zou ik met dit zaal doen (het was een enormegrote zaal). hij had het ondekt toen hij naar de les oud runne ginge en toen vielhij en oppeeens ging de poort open en op de ingang van de poort zat een schilderij en die zij welkom jonge heer griffonder>xxmyxx123 dagt dat aleen dat er griffonders de kamers mogten betreeden. xxmyxx123 wou een eigen club inrigten maar wat soort club wist hij niet . een oude runne club of zwerkbal club nee geen zwerkbal club want het is in een zaal. he de woord zaal brengt me iets zei xxmyxx123 een dueleer club ja dat was het een dueleerclub
dit spreuken niet gebruikt worden: Crucio Cuncto Mortis Vulneras Horum Necis Adacadabra
als je deze sprueken gebruikt wort je berigt verwijderd
en ga maar je berig i typen
Dit bericht is gewijzigd op 01-09 17:25.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dracoishot
|
Geplaatst op 01-12-2010, 17:19 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 10-04-2010, 08:55 Scarlett schreef:
neeee.,,maarja ; Ginny, Christiane en Scarlett liepen het lokaal binnen waar de duelleerclub zou beginnen.
|
dracoishot liep er meteen achteraan.
Maak tweetallen en ga elkaar vervloeken. gezien scarlett en ginny meteen aan elkaar vastgeplakt zaten, zuchtte christiane en liep naar dracoishot. D: 'paralitis!' D: 'avis' na dit zon 30 keer gedaan te hebben.... D:' engorgio' D:'Oppugno'
ze keek even toe, en liet ze toen verdwijnen. D: 'hygiena.'
daarna liet ze haar weer bewegen, en werdt meteeen ontwapend. C: pertrificus totalus C: proteus. ze keek lachend toe hoe dracoishot in een rat veranderde, wat ze ook precies was. C: Ventus weer lachen, dit maal een een vliegende rat. C: wat zal ik met jou doen, je doer vogels laten prikken('avis') of toch maar snijden?? hmm, ik kies voor...Conjurus Infarctus!
later liep ze lachend naar de dikke dame, terwijl dracoishot verdwenen was.
|
|
|
|
past precies bij mij |
|
|
Superdreuzel
|
Geplaatst op 13-01-2011, 19:44 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 01-09-2009, 17:09 xxmyxx123 schreef:
xxyxx123 kwam binne hij dagt wat zou ik met dit zaal doen (het was een enormegrote zaal). hij had het ondekt toen hij naar de les oud runne ginge en toen vielhij en oppeeens ging de poort open en op de ingang van de poort zat een schilderij en die zij welkom jonge heer griffonder>xxmyxx123 dagt dat aleen dat er griffonders de kamers mogten betreeden. xxmyxx123 wou een eigen club inrigten maar wat soort club wist hij niet . een oude runne club of zwerkbal club nee geen zwerkbal club want het is in een zaal. he de woord zaal brengt me iets zei xxmyxx123 een dueleer club ja dat was het een dueleerclub
dit spreuken niet gebruikt worden: Crucio Cuncto Mortis Vulneras Horum Necis Adacadabra
als je deze sprueken gebruikt wort je berigt verwijderd
en ga maar je berig i typen
Dit bericht is gewijzigd op 01-09 17:25.
|
leer alstjeblieft typen
|
|
|
|
|
|
|
|
|