|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ginny-w
|
Geplaatst op 13-02-2010, 17:04 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Goh, dat wist ik nog niet
Ginny loopt de Grote Zaal binnen en ziet dat er al veel leerlingen aan het oefenen zijn. Ontspannen gaat Ginny in haar hoepel staan. Kijkt naar haar bestemming en verdwijnseld foutloos in de andere hoepel. 'Jij kan wel zonder hoepels werken,' zei de Instructeur. Ginny ging in een hoek van de Grote Zaal staan, keek naar de overkant en verdwijnselde ook daar heen, zonder fouten. Ze keek hoe de anderen het deden.
Dit bericht is gewijzigd op 13-02 17:05.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Christiane
|
Geplaatst op 06-03-2010, 15:14 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
''Dat denk ik ook niet,'' zei Christiane en ze trok een bedenkelijk gezicht. Haar lippen waren getuit. Uiteindelijk zei ze: ''Ik kan niks anders bedenken dan een sabotage, ik denk dat we het maar gewoon moeten afwachten.'' ''Of we gaan gewoon naar ze toe,'' zei Ginny en ze knikte naar Draco en z'n groepje die verderop in de zaal aan het verschijnselen waren. ''Dat kan ook, ik denk alleen niet dat ze ons wat gaan vertellen, maar we kunnen het proberen!'' zei Christiane. ''Ja, kom!'' zei Hermoine en ze verschijnselde naar de hoepels dicht bij hun, Hermoine met moeite, maar ze kwam in haar hoepel.
|
|
|
|
Las cosas más hermosas en la vida no se ven, sino que siente el corazón. (the most beautiful things in life are not seen, but felt by heart.) |
|
|
Ginny-w
|
Geplaatst op 14-03-2010, 11:38 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Draco keek de drie meiden verbaasd aan. 'Wat moeten jullie?' vroeg hij toen. 'Niet zo onaardig,' zei Ginny. ''We wilden je iets vragen.' Weer keek Draco verbaasd. 'Wat?' vroeg hij toen. 'Over gister,' zei Christiane. 'Hermoine hoorde je praten in een leeg klaslokaal, kan dat kloppen?' Draco knikte ja. 'Tegen wie had je het?' vroeg Christiane. Nu leek Draco te twijfelen....
|
|
|
|
Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it. |
|
|
xhermoine
|
Geplaatst op 18-04-2010, 17:32 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
'Gaat jullie niks aan.' 'Waarom is het zo belangrijk dat het in een leeg lokaal moet, en waarom probeerde jullie mij te vervloeken?' hield Hermoine stug vol. 'Omdat.. ehh. Ik zei toch dat gaat jullie niks aan!!' Ginny bracht haar gezicht dicht bij die van Draco en fluisterde zo zacht dat alleen Christiane, Ginny, Hermoine en Draco het konden horen. 'Ik waarschuw je! Maar we komen er wel achter!' En ze verdwijnselde weer naar hun hoepels, Hermoine probeerde het maar liep toen uiteindelijk terug naar haar hoepel.
|
|
|
|
''When you got nothing, you got nothing to lose.'' - Jack Dawson, Titanic |
|
|
Scarlett
|
Geplaatst op 22-04-2010, 06:55 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
scArlett was aan de andere kant van de zaal aan het proberen te verdwijnen. ze had alles gehoord, en volgens haar voerde draco ook iets iin zijn schild e liep naar hermoine, ginny en christiane. ''volgens mij voerd hij echt iets in zijn schild hoor'' zij ze bedenkelijk ''heb je het gehoord dan?''vroeg hrmoine ''jaa, maar ik vertrouw hem niet.''antwoordde scarlett ''nou dan zijn we het daar tenminste over eens.''zei christiane grimmig. ''maar hoe komen we er nou achter?''vroeg ginny de rest
|
|
|
|
'Any fool can tell the truth, but it requires a man of some sense to know how to lie well.' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Scarlett
|
Geplaatst op 27-04-2010, 20:09 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
''nou,,''zei scarlett onzeker met een klein stemmetje., ''ik héb het wel eens uitgeprobeert op mijn broer, je weet wel Dean uit het 6e jaar, maar dat vond hij niet zo leuk, want hij werdt zo oranje als een sinasappel..'' iedereen lachte , ''nou , laten we dan eerst maar eens oefenen , ''zei ginny
|
|
|
|
'Any fool can tell the truth, but it requires a man of some sense to know how to lie well.' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|