|
|
|
Niieciiej
|
Geplaatst op 27-02-2007, 14:30 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Mensen hallo?! Ik wil niet ongeduldig worden ofzo maar hier nog eens mijn vraag: Ik heb de eerste opdracht tegen die draak voltooid.. maar nu moet ik nog een zo''n schild vinden om de volgende locatie vrij te spelen. Ik weet wel waar ik deze moet krijgen.. dat is bij Verboden Bos of Terrein Zweinstein. Maar bij verboden bos moet je zo''n grote steen naar dat schild verplaatsen dat lukt me ook en dan klim ik op de steen en dan krijg ik dat schild nog niet te pakken! En bij terrein zweinstein staat die grote steen tussen hekken, die ik niet wegkrijg en deze heb ik nodig om dat schild te pakken Kan iemand me aub helpen! Want ik vind het een heel leuk spel en ik vind het jammer dat ik niet doorkan! ps. de andere schilden heb ik al gepakt bij Verboden Bos en Terrein Zweinstein daar heb ik nu dus 2 schilden gepakt (bij beide 2 van de 3)
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
llolllloll
|
Geplaatst op 12-08-2007, 16:30 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
heb jij ook alle 3 schilden gewonnen met de eerste opdracht?? ik heb met dollemans uitdagingen de badkamer van de klassenoudste vrij gespeelt.maar als ik de gouden plaats win met de eerste opdracht kan ik naar kruidenkunde(nou ik moet dan nog 1 schild hebben van het verboden bos maar daar ben ik nu mee bezig,als ik die pak en de draak versla met de eerste plaats dan kan ik pas door naar kruiden kunde.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
evanna11
|
Geplaatst op 03-12-2007, 21:51 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ik krijg mijn magiemeter (of zoiets ) niet helemaal vol..dus ik kan niet alle tovenaarskaarten krijgen. Ik ben al best ver, maar ik heb alles ook maar toevallig ontdekt en toen meteen vergeten..Bij het kerkhof is superwazig..Ik ben net aan het 5de spel begonnen..
|
|
|
|
[color=blue]Of course this is happening inside your head, but why on earth would that mean it isn't real?~Albus Dumbledore[/color] |
|
|
Meridith
|
Geplaatst op 18-12-2007, 22:35 |
Reageer
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
kan iemand mij uitleggen hoe je voldemort kan kille bij deel 4 je moet die skeletten ontwijken dan gaat voldemort toveren zit je vast aan een straal dus ben je met 2 dinge bezig en alsof dat nog niet genoeg is gaat voldemort met een mega steen je proberen te plette!!! dus je moet dan 3 dingen doen
hoe zeg me hoe, versla ik voldemort?
ben wanhopig snik
|
|
|
|
ஐ-{*¤°• litle wicca •°¤*}-ஐ Life is like a labyrinth you never know witch path to choose (trots op mn baco) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|