havanka Geplaatst op 15-07-2009, 22:23 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Let op hier zijn de spoilers van HBP, dus als je dit niet wilt weten klik dan weg!!!!!!!!!!!!

Ik vond de film super stoer net voor de tweede keer gezien!!!!!!
Vooral sneep vond ik fantastisch, hij speelt echt geweldig!!!!! en draco was ook echt goed! hij speelde echt gemeend.  Ik geloofde ieder ding die hij speelde.
Het leukste stuk vond ik dat die gozer (ff zn naam kwijt) over de schoenen van sneep kotste :P en harry sneaky wegsluipen. Die face van sneep was onvergetelijk!!!! echt geweldig en dan harry pissig terugroepen. harry weer de lul haha
Ook een geweldig stuk vond ik van ron met zijn liefdesdrank! echt fantastisch geacteerd!
wat ik wel jammer vond en best miste in de film waren de duffeling dat perkamentus hem daar op kwam halen en het einde de strijd met de orde en de dooddoeners.
Wel vond ik de dood van perkamentus echt zo zielig! je zag hem die toren afvallen en echt... wow
en dat stuk bij de necroten was echt fantastisch gedaan! dat harry zo meegesleurd werd en perkamentus smeekte dat was zo zielig!
Wederom een fantastische film en ik wil er nu weer naartoe XD

meld dit bericht aan een moderator

Dobby never meant to kill anyone..Dobby only meant to maim or seriously injure 
fleur Geplaatst op 16-07-2009, 00:23 Reageer
user icon
moderator
Verstuur privé bericht

Ben ook net terug, en vond het geweldig!
Wel jammer van de Duffelingen, het gevecht op Zweinstein en de begrafenis van Perkamentus, maar verder was het super!
Sneep speelde heel erg goed, en Draco.. Echt heel erg goed!
Hij speelde zijn rol echt geweldig goed, beter dan in de andere films
En was ook erg lachwekkend, opmerkingen van Ron en Harry
Vooral als Harry de Felix Fortunaris heeft ingenomen, geniaal!

Ik schrok me wel dood als ze op dat eilandje zijn en Harry water wil pakken voor Perkamentus. Ik wist dat die Necroten zouden komen, maar schrok me wel dood
Volgensmij was het trouwens ook een ander kasteel.. Het leek niet erg op de sets van de andere 5 films
En Het Nest leek ook anders, vond ik dan..

Maar dit was zeker een zeer goede film!

Friendship isn't about who came first and who you've known the longest. It's about who came and never left. 
Meridith Geplaatst op 16-07-2009, 06:48 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

ginny: mam is harry er?
mevr wemel: nee hoezo
Ron: hoorde ik iemand harry zeggen?
hermelien: is harry hier?

was hilarisch en dat kotsen over sneep mwhuahahah
en dat stuk

ron: hoe duur is dit
F en G : 5 galjoenen
bla bla bla echt super

verder was dat stuk dat hermelien en ron harry hun plan uitleggen en harry doodleuk zegt ja ok ik ga naar hagrid
en dan dat stuk wmahahaha dat harry hihihihihi
dat ie whahahahah
met die tanden zo van met die vingers

en ik had echt medelij met draco hij was aan huile enso
en stomme belatrix het was echt super gedaan dat stuk bij de wemels

wil nog een keer

ஐ-{*¤°• litle wicca •°¤*}-ஐ Life is like a labyrinth you never know witch path to choose (trots op mn baco)  
havanka Geplaatst op 16-07-2009, 09:43 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Ja die stukken waren ook echt super :P
ook die zelfverzonnen scene bijde wemels vond ik toch wel erg goed!

fleur Geplaatst op 16-07-2009, 09:58 Reageer
user icon
moderator
Verstuur privé bericht

Ja, dat stuk was mooi gedaan
En hoe mevrouw Wemel keek.. die speelde dat ook erg goed

Vanavond weer heen

Friendship isn't about who came first and who you've known the longest. It's about who came and never left. 
havanka Geplaatst op 16-07-2009, 10:09 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

ik wil mee :P
maar ga vanavond naar mn paardjes dus kan niet XD
Ik weet niet waarneer ik weer ga :P maar gauw hoop ik

fleur Geplaatst op 16-07-2009, 10:39 Reageer
user icon
moderator
Verstuur privé bericht

En even vanuit Rotterdam naar Drachten komen is ook lastig he XD
Heb weer zin om naar de film te gaan, zo lachwekkend en leuk

In het begin, als Harry en Loena net binnen zijn, zie je drie mannen bij de deuren naar de Grote Zaal staan. Ik dacht eerst dat dat Viktor Kruml was.. Maar was het volgensmij niet

robbie_potter Geplaatst op 16-07-2009, 11:03 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

de film was zeer geslaagd
ik was in pathe schouwburgplein te rotterdam en het was enorm druk, niet normaal
gelukkig hadden we gereserveerd want heel de zaal zat vol waar naar schatting rond de 800 a 850 man inzaten dus het was behoorlijk druk. ook begon de temperatuur op te lopen wat wel irritant waren en soms heb je irritante mensen die tijdens de film een lachstuip krijgen, zeer irritant

maar dat waren te outsiders, nu de insiders.
het begon vond ik heel erg goed, een stukje wat zich afspeelt aan het einde van deel 5 want zo heb je het gevoel dat het echt een vervolg is en niet een apart deel. de aanval op de brug vond ik een zeer stoere actie en zo leek het alsof het enorm makkelijk was maar ze hebben er toch 4 hele dagen over gedaan om dat kleine stukje van 30 seconde te maken (gezien in de hp special op sbs6). hildebrandt slakhoorn vond ik maar een maf type. in het boek stond dat hij heel erg uitbundig was maar in de film vond ik hem dat niet zo. magnus stoker was precies zoals ik me had voorgesteld en ik vond het grappig om te zien hoe erg hij achter hermelien aanzat. het stukje idd dat harry's spullen in het huis staan en niemand weet iets van zijn komst af was hilarisch en ook heel mooi gefilmt want je denkt vanaf dat punt allen mevrouw wemel te zien maar dan opeens verschijnt ron en dan opeens hermelien dus dat was apart. de liefdensscene vond ik goed alleen liet hermelien in het boek toch niet zo doorschemeren dat ze ron leuk vond, ze deed wel raar maar ze liet het niet echt blijken. de humor vond ik echt geweldig. vooral als harry met hagrid en slakhoorn bij die spin staan en als hij vraagt of aragog familie had, harry zegt dan droog: jazeker en dan zie je die kop gewoon of als hij die kaken nadoet, geweldig

maar het toppunt van de film vond ik wel het zwerkballen, 2 films lang moesten we het missen maar ze hebben het terugbetaald met een geweldige scene. vooral omdat ron de meeste aandacht kreeg en dat verdient hij wel na 5 films in de schaduw hebben te staan. belinda was gewoon geniaal in de film en ik vond haar 1 van de besten die haar rol goed vervulde.

maar na de goede dingen komen ook de minder goede dingen
zo vond ik het grootste minpunt het einde, het leek wel alsof ze snel van die film afmoesten want het was wel een erg abrubt einde. ook vind ik het dom dat harry  gewoon stil blijft staan als perkie vermoord wordt en dan is het nog vreemder dat sneep niet zegt. ohja jongens potter staat beneden te kijken maar dat zal wel zijn omdat hij toch iets goeds had. wat ik ook erg jammer vond was dat er geen groot gevecht was in de school waar ik op hoopte. als je alleen de film zou zien zou je denken dat het enorm makkelijk is om ff binnen te komen, perkie te vermoorden en dan ff de school mollen en rustig naar buiten lopen op t gemakkie. dat vond ik raar en zeer jammer. ook vond ik het vreemd dat draco een teken op zn arm had staan want in de boeken werd toch nooit beschreven dat hij gebrandmerkt is. dat was vreemd

maargoed om toch positief af te sluiten, ik vond de muziek en de opzet van de film erg goed. het ging meer over de tieners zelf (liefde, school, humor) en was toch erg leuk om naar te kijken. nogmaals omdat ron de hoofdpersoon leek

Dit bericht is gewijzigd op 16-07 11:13.

harry potter en de beslissende strijd (boek) coming soon !!! 
Meridith Geplaatst op 16-07-2009, 11:36 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

ik vond bella grappig toen ze hagrid riep en vervolgens zijn huis in de fik zette

en met die necroten ik schrok me dood en vank lachte me uit  

ik wil nog een keer ik wil nog een keer

ஐ-{*¤°• litle wicca •°¤*}-ஐ Life is like a labyrinth you never know witch path to choose (trots op mn baco)  
deadlymen Geplaatst op 16-07-2009, 22:23 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

ze hebben ook gelogen over harry&ginny ze zeiden dat ze heel vaak met elkaar om zouden gaan maar ze hebbe nmaar 1 keer gezoend

en meer zag je niet

wat ik heel goed vond was de grot scene

its the hard life game 
metallica Geplaatst op 17-07-2009, 03:05 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

hoe kunnen mensen deze film goed gevonden hebben??ik vondt het een schandaal,ze hebben zich werkelijk bijna nergens aan het verhaal van het boek gehouden..slakhoorn was helemaal anders,er zijn 4 herrineringen weggelaten,de andere gruzielementen worden niet een keer genoemd..ginny legt het boek weg in de kamer van hoge nood,in het boek was dat harry die het boek weg legde bij de diadeem van ravenklauw,perkamentus geeft harry toch wel een hoop info mee in het boek over wat de andere gruzielementen zijn..hoe willen ze dat gaan oplossen in de 2 volgende delen..nee,commerciele rotzooi dit,leek meer op een romantische tiener komedie..rollen bleven eruit of kwamen maar een keer er in voor..hoe kan er geoordeeld worden over de acteer prestaties van mevr.wemel als ze niet langer dan 3 minuten in de film voor komt,of een hagrid,tops,meneer wemel,lupos..ik zou pissig zijn als ik jk was..en dan ook nog eens dat danielle radcliffe door zijn meeste tegenrollen van het doek wordt afgeacteerd,want tegen sneep blijft hij bijna niet overeind en draco wordt ook veel sterker neergezet..ik wou dat mensen eens eerlijk zouden zijn en het niet altijd maar geweldig vinden omdat het over harry potter gaat,dat ze dat doek eens voor hun ogen halen,want de meeste mensen vonden de film al geweldig voordat ze hem gezien hadden..vindt ik jammer
greetz

robbie_potter Geplaatst op 17-07-2009, 09:56 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 17-07-2009, 03:05 metallica schreef:
hoe kunnen mensen deze film goed gevonden hebben??ik vondt het een schandaal,ze hebben zich werkelijk bijna nergens aan het verhaal van het boek gehouden..slakhoorn was helemaal anders,er zijn 4 herrineringen weggelaten,de andere gruzielementen worden niet een keer genoemd..ginny legt het boek weg in de kamer van hoge nood,in het boek was dat harry die het boek weg legde bij de diadeem van ravenklauw,perkamentus geeft harry toch wel een hoop info mee in het boek over wat de andere gruzielementen zijn..hoe willen ze dat gaan oplossen in de 2 volgende delen..nee,commerciele rotzooi dit,leek meer op een romantische tiener komedie..rollen bleven eruit of kwamen maar een keer er in voor..hoe kan er geoordeeld worden over de acteer prestaties van mevr.wemel als ze niet langer dan 3 minuten in de film voor komt,of een hagrid,tops,meneer wemel,lupos..ik zou pissig zijn als ik jk was..en dan ook nog eens dat danielle radcliffe door zijn meeste tegenrollen van het doek wordt afgeacteerd,want tegen sneep blijft hij bijna niet overeind en draco wordt ook veel sterker neergezet..ik wou dat mensen eens eerlijk zouden zijn en het niet altijd maar geweldig vinden omdat het over harry potter gaat,dat ze dat doek eens voor hun ogen halen,want de meeste mensen vonden de film al geweldig voordat ze hem gezien hadden..vindt ik jammer
greetz

ik zou heel graag willen reageren op jou boze reactie (op ons) waarom we de film goed vinden.

als je een film van 2,5 uur moet hebben dan moet je keuzes maken en ik vind dat yates de belangrijkste eruit hebt gehaald. dat is in elke film gebeurd en dat moeten we accepteren. daarom maken ze ook 2 delen van boek 7 om alles te verfilmen zodat HP een waardig einde krijgt. er waren 5 herrineringen in het boek. snap je soms niet dat ze niet alles van het boek erin kunnen douwen hoe graag we dat zouden willen. ze hebben de belangrijkste herrineringen erin gedaan die cruciaal waren. dan slakhoorn, ook daar heb ik me negatief over uitgelaten maar als er geen acteur is die enorm dik is met een walrussnor dan moet je met de dingen doen die je kan krijgen. verder vond ik het die acteur uitstekend doen want hij liet zien hoe slakhoorn in het boek deed. miss wat minder uitbundig maar hij deed het wel
over de informatie ben ik het wel deels met je eens, het is niet in de film voorgekomen en dat is dus onduidelijk,klopt
maar ginny kan toch ook het boek bij het diadeem gelegt hebben?, het was toch ook loena die harry ontdekte in de trein i.p.v tops maar daarover hoor ik je niet zeuren?
over een romantische tiener komedie ben ik het niet helemaal met je eens. de romance kwam ook voor in het boek dus vond je boek 6 een romantisch tienerboek?
en het is logisch dat het een tienerfilm is omdat de hoofdpersonen dat zijn.
en de humor was juist datgene waarom deze film zo speciaal was. in de andere 5 films kon je soms een zwak lachje onderdrukken en daarom was het saai en ging het alleen maar over voldemort blabla, de humor (vooral van ron) was gewoon erg leuk en het zorgde er niet voor dat het verhaal uit balans was.
het acteren vond ik ook dat andere rollen groter waren dan die van harry maar dat was nou eenmaal zo. het ging om die verdwijnkast en dat was een cruciaal punt dus draco moest wel een grotere rol doen en sneep moest over hem waken zodat sneep weer een grotere rol kreeg. ik stoorde me er niet aan maar je hebt van die mensen...............
ook vond ik lavender en cormac erg goed spelen. stoker en belinda deden hun rol perfect en waren nog humoristisch ook, top toch??

aan de hand van de trailers verwachten we en let op het woord verwachten dat het een topfilm wordt en na de 2 uur en 40 minutendurende film vond ik persoonlijk dat het een goede film was ONDANKS wat minpuntjes die ik in een eerdere reactie beschreven heb. maar een paar minpuntjes maakt een film nog niet slecht

en het is MIJN mening, waarom zou mijn mening fout zijn en de JOUWE goed omdat jij dat zonodig vind. dat slaat nergens op

conclusie: ik kan me vinden in enkele punten die je genoemd hebt maar als je kijkt naar de kwaliteit en de samengevatte verhaal waarvan een film is geproduceerd dan vind ik dat yates & co een hele behoorlijke film hebben neergezet

zeker als je het vergelijkt met de 2 vorige films

robbie potter

harry potter en de beslissende strijd (boek) coming soon !!! 
havanka Geplaatst op 17-07-2009, 10:23 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Ik sluit me geheel bij Robbie Potter aan.
Sommige mensen kunnen inderdaad zo moeilijk doen, dan vraag ik me af waarom ze uberhaupt naar de film gaan. waarschijnlijk inderdaad om er alleen maar over te zeuren en de must te hebben van ik ben wel geweest, luister naar mij het was bagger.
Maar ok ieder zo zijn mening. Maar denk dan even hieraan, voordat je boos zal antwoorden. Denk je werkelijk dat ALLES van het boek in 1 enkel filmpje gepropt kan worden? die film duurde al langer dan twee en een half uur. De belangrijkste punten zitten erin, en wat die herinneringen betreft, ze kunnen moeilijk die er ook nog inproppen zo krijg je er al bijna een half uur bij! en dat zou nergens voor nodig zijn. Mensen zouden dan juist wegblijven omdat de film zolang duurt. of zouden er niet nog een keer heen gaan, wat toch cruciaal is voor de bioscopen en warner brothers.
En dan hebben ze er nog een scene ingevoegd, zodat het toch iets afwijkt van HP boek. dat is juist beter! het moet geen copie worden van het boek, het is er toch opgebaseerd en daar gaat het om. de grote lijnen in het verhaal moeten erin zitten en niet alles geciteerd, anders heeft het ook geen nut om te gaan, kan je net zo goed het boek lezen.
Het gaat er ook om dat mensen de film begrijpen als ze het boek NIET lezen! En in dit boek zou dat moeilijker zijn voor die gruzielementen, maar dat hebben ze toch prima gedaan! en dan ja legt ginny het boek weg in plaats van Harry, nou wow dat was echt vreselijk. Marcel vond in het vorige deel toch ook de kamer van hoge nood? en niet dobby?
Al met al vind ik jou reactie zwaar overdreven, maar zoals ik al zij iedereen heeft zijn eigen mening.

Meridith Geplaatst op 17-07-2009, 18:50 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

je geeft meteen vooroordelen over de hp fan dat die meteen de film goedkeurd
ik heb enorm genoten van de film en dat zeg ik niet omdat ik hp fan ben
het was super goed geacteerd, je ziet duidelijk verschil tussen de eerste paar films
en deze, ze zijn duidelijk volwassen geworden dat merk je vooral door de romantiek in de film

maar ach het was jou mening en dit is de mijne
zondag ga ik weer

deadlymen Geplaatst op 17-07-2009, 19:32 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

wat ik wel merkte in de film

ze zeiden dat er veel romantiek tussen ginny en harry zou komen

maar ze hebben 1 keer gezoen meer niet

dat was dus wel gelogen <moet zijn ;P

its the hard life game 
Diego Geplaatst op 17-07-2009, 20:34 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik heb genoten van de film, zoveel dat ik morgen om 2 uur (14:00) weer ga, maar dan met Pathé IMAX (gedeeltelijk 3D).

Ik vond de film zo mooi, oké sommige punten zaten er niet in, maar nou en? Ik bewonder de film-makers en acteurs echt. Ze hebben spanning gecombineerd met humor en romantiek, op een manier die niemand ze nadoet. Er zaten stukken in waar je tranen van in je ogen krijgt, en waarvan je nouwelijks meer bijkomt van het lachen. Zoals velen al vinden, was sneep echt geweldig.  Bijvoorbeeld hoe hij bij de dood van Perkamentus-scene bij harry stond, en en zijn toverstaf op hem richtte, en nog net deed dat hij goed was en perkamentus ging helpen.

Wat ik wel minder vond, is dat sommige dingen werden overdreven, onderandere de liefde tussen harry en Ginny.

Slakhoorn,
Vond ik erg grappig, en goed, alleen niet helemaal wat ik me had voorgesteld.

En ik miste het gevecht.

Maar wat er was, was helemaal geweldig, en ik kan niet wachten op morgen!!!

Wat ik trouwens ook miste, zijn de reacties van de mensen die Sneep vertrouwde, en dat ze nu weten wat Sneep heeft gedaan.

fleur Geplaatst op 17-07-2009, 21:09 Reageer
user icon
moderator
Verstuur privé bericht

Er werd vantevoren inderdaad gezegd dat er veel liefde zal zijn tussen Harry en Ginny, maar ze filmen altijd meer dan dat er op de film te zien is
Misschien hebben ze dat dus wel opgenomen, maar niet in de film gedaan omdat de film anders te lang werd en misschien ook saai

David Yates en de rest van de crew hebben keuzes moeten maken met de dingen die ze lieten zien in de film, en ik ben van mening dat ze de goede keuzes hebben gemaakt. De belangrijkste dingen zijn verfilmd, en daar gaat het om
Het moet niet precies hetzelfde zijn als het boek, want zoals Havanka al zei: dan kan je net zo goed alleen het boek lezen

metallica Geplaatst op 18-07-2009, 00:54 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

ik ben helemaal niet boos op iemand,is jammer als dat zo overkwam dan..maar een verfilming van een boek is toch juist wel een behoorlijke copie ervan maken,als ze dan belangrijke dingen eruit laten om dan een eigen scene erin te doen dat vindt ik gewoon jammer..er wordt met jk haar levenswerk gewerkt en ze geven aan bijna alles een eigen twist..volgens mij waren er 6 herrineringen in het boek..die man van het ministerie wat naar de mergels gaat,die van orchidea smit,die waar voldemort heeft gewerkt in de winkel op de verdonkeremaansteeg en die waar voldemort naar zijn oom toegaat en de moord van zijn ouders en grootouders in zijn schoenen stopt zijn eruit gelaten..dat die niet allemaal konden kan ik me wel voorstellen,maar in 3 ervan komen de gruzielementen voor of wordt erover gepraat en dat is toch een van de meest belangrijke dingen in de boeken..iemand die het boek niet gelezen heeft kan naar mijn mening de film juist minder goed snappen,net zoals ik dat vindt bij deel 4..en over het feit dat er een waardig einde moet worden gegeven aan de reeks,omdat die in 2 delen wordt gedaan,moet er dan alleen naar dat deel gestreefd worden,alle boeken los zijn goed,niet alleen 7,jk heeft ook niet alleen naar dat boek geleeft,dus ik vindt dat ze dingen beter anders hadden kunnen doen..en wie zou het eerlijk gezegt erg vinden als de films wat langer duurden,niemand vond het erg bij lord of the rings,waren goede films,the godfather zijn ook drie geweldige films,maar duren alledrie drie uur of langer..maar is indd ieder zijn eigen mening,ik ben nooit zo tevreden geweest over de films,maar ga altijd wel een beetje tegen beter weten in er naar toe.
greetz

lorenz Geplaatst op 18-07-2009, 12:56 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik vond de film geweldig tegenover de vorige  maar beter kan altijd en ben geweldig blij dat ze het volgende deel in twee films doen (hadden ze dat maar bij alle films gedaan). Ik hoop dat t  een film word met zoveel mogelijk van de details uit het boek + enkele van die geniale grapjes van de regisseurs

Aan robbiêpotter: In het boek werd toch wel duidelijk gemaakt dat malfidus een teken op zijn arm had en het is toch vrij logisch dat sneep niks zegt over het feit dat harry onder hun staat aangezien hij bij de goeien hoort en hij later ook nog zegt dat harry voor voldemort is. (wat ik wel raar vond is dat ze hem dan niet gewoon meenemen voor voldie .)

Valerie013 Geplaatst op 19-07-2009, 19:15 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik vond de film GEWELDIG! Vooral, zoals velen zeggen, Sneep. Hij speelde het zó fantastisch goed, het enige wat ik minder vond aan de hele film is dat ik het niet zo duidelijk vind dat Harry op zoek moet naar de andere gruzielementen. Verder vind ik het een ámazing film!

Jjgeers Geplaatst op 20-07-2009, 14:01 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik heb de film nu 3 keer gezien, maar ondanks een hoop leuke dingen is hij me toch wat tegen gevallen. Zoals al eerder gezegd is voldoet Slakhoorn niet echt aan het beeld wat ik van hem had uit de boeken. (Waar is die enorme buik en snor?)

Wat me telkens opvalt is dat de films naarmate steeds donkerder en minder kleur worden geproduceerd. Ik snap dat het donkere tijden zijn, maar het scheelt weinig of je zit naar een zwart wit film te kijken.

Wederom vond ik Ron weer supersterk. Blij dat hij deze film wat prominenter aanwezig is dan de andere films! Ook al is hij niet echt mijn favoriete karakter, maar Sneep wordt elke film beter dan hij al was...

Ook hier miste ik de opening met de Duffelingen. Ze hebben een tijdje op de rol gestaan volgens IMDB.com, maar ik vrees dat we ze ook in de aankomende film hierna niet meer terug zullen zien.

Ook de begrafenis van Perkamentus bleek achterwege gelaten. Dat had zeker leuk geweest omdat we dan waarschijnlijk ook al kennis hadden gemaakt met Schobbejak.

Op naar deel 7 wat mij betreft!  

Meridith Geplaatst op 21-07-2009, 15:09 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

ik heb de begravenis niet gemist, en de donkere tijden zijn er nu eenmaal je gaat niet vrolijk doen terwijl er overal dreuzels enzo doodgaan
de boeken zijn ook duister dus de film automatisch ook

trouwens als hij zo tegenvalt, waarom ga je er dan 3 x naartoe?

Jjgeers Geplaatst op 21-07-2009, 16:22 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Nou, tegenvallen.. er zijn natuurlijk ook pluspunten zoals ik al aangaf, en ik ben er niet heen gegaan, maar hij staat op m'n harde schijf, vandaar.  

Ginny-w Geplaatst op 23-07-2009, 20:29 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik had de film zondag gezien
Echt een geweldige film!
De leukste stukjes vond ik:
Bij de Wemels (in het begin) dat niemand
van Harry's komst afwist.
(of dat hij die dag al zou komen, weet ik niet)
Als Stoker over de schoenen van Sneep
kotst en wat Havanka al zei: toen Sneep Harry terug riep.
En toen Harry Felix Fortunatis had ingenomen en die spinnen na deed.
Geweldig

Nu even de enge stukjes
Ik vond de Necroten best meevallen. Ik had ze enger verwacht.
Alleen dat geluid toen ze kwamen was misschien een beetje
schrikwekkend maarja... zoiets had ik wel verwacht

Ik mis de Duffelingen ook wel een beetje.
Dat bezoek van Perkamentus zou juist zo leuk zijn geweest

Maar ondanks dat er wat stukjes uit het boek zijn weggelaten
vond ik het een hele leuke film.
(Waarom hebben ze de begravenis weggelaten?)

Dit bericht is gewijzigd op 23-07 20:44.

Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it. 
deadlymen Geplaatst op 24-07-2009, 11:42 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

dat vraag ik me ook af waarom ze de begrafenis hebben weggelate

wat ik een beetje jammer vond van de film was het einde

het zou uit moeten zijn met ginny was het niet?
de begrafenis was er niet?
dat anderling aangesteld werd als
hoofd van de school was er ook niet
dat waren de beetj de minpunte

verder rest vond ik het een hele goed film :P

its the hard life game