|
|
|
|
|
mdh
|
Geplaatst op 16-07-2009, 11:17 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
1a. Ben je er geweest ? zonee, kun je dit ook niet maken . Je ben geweest 1. Wat vond je ervan ? Ik vond het jammer dat er veel dingen uitgehouden waren 2. Waar moet ik vooral op letten ? Weet niet veel dingen zijn leuk 3. Wat is een super leuk stukje ? Harry gebruikt sectumsempra tegen draco 4. Is ie heel eng ? Nee, wel voor kleine kinderen denk ik 5. Is het vies ? Nee 6. Lijkt ie heel erg op het boek ? Nee de leukste stukken uit het boek die zijn eruit gelaten dan doel ik op de laatste 2 hoofdstukken
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
fleur
|
Geplaatst op 16-07-2009, 11:23 |
Reageer
|
moderator
Verstuur privé bericht
|
1a. Ben je er geweest ? zonee, kun je dit ook niet maken .Ja, ben er geweest
1. Wat vond je ervan ? Geweldig film, heel veel humor en spanning. Wel jammer dan paar dingen er uit zijn gelaten
2. Waar moet ik vooral op letten ? De hele film, hij is echt geweldig
3. Wat is een super leuk stukje ? Als Harry de Felix Fortunaris heeft genomen, dan maakt hij geweldige opmerkingen
4. Is ie heel eng ? Nee, er was maar één moment dat ik schrok, bij de necroten in het meer
5. Is het vies ? nee, absoluut niet
6. Lijkt ie heel erg op het boek ? In grote lijnen wel, maar het gaat wel van de een naar de andere scene. Het ene moment zijn ze daar, en twee seconden later zijn ze weer ergens anders
|
|
|
|
Friendship isn't about who came first and who you've known the longest. It's about who came and never left. |
|
|
|
|
Expectopatronum
|
Geplaatst op 20-07-2009, 23:08 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
1a. Ben je er geweest ? zonee, kun je dit ook niet maken . Ja 1. Wat vond je ervan ? Héél goed, goed aan de verhaallijn van de boeken gehouden. 2. Waar moet ik vooral op letten ? Op alles 3. Wat is een super leuk stukje ? Als ron de toffees met liefdesdrank van Harry heeft opgegeten? 4. Is ie heel eng ? Neen, ik schrok alleen bij de necroten. 5. Is het vies ? Nee 6. Lijkt ie heel erg op het boek ? Ja, behalve het eerste ministukje in het station en nog wat details, maar voor de rest uitstekende film.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Teddy
|
Geplaatst op 26-07-2009, 14:27 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
1a. Ben je er geweest ? zonee, kun je dit ook niet maken . JAH. 1. Wat vond je ervan ? Hij viel me echt tegen. Heel veel is eruit gelaten en er was te veel humor en de zware dingen zijn weggelaten. 2. Waar moet ik vooral op letten ? kijk gewoon de film.... 3. Wat is een super leuk stukje ? ik vond het begin met de brug en Olivander goed, want zo stond het ook in het boek.. En als professor Slakhoorn over Lily verteld dat is echt mooi (: 4. Is ie heel eng ? NEE.... 5. Is het vies ? alleen Aragog....... 6. Lijkt ie heel erg op het boek ? nou ik vond het echt kut dat ze zoveel weggelaten hebben en zelf een scene erbij hebben gevoegd...
Dit bericht is gewijzigd op 26-07 14:28.
|
|
|
|
|
|
|
|