Ricobeast Geplaatst op 05-07-2009, 23:23 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hey deze maand is het nieuwste spel weer uitgekomen
Heb hem inmiddels 2 Dagen en ik heb het spel al zo goed en wel uitgespeeld
Ik ben tenminste klaar met de verhaal lijn.
Ik vond het een zeer kort spel om heel eerlijk te zijn.
Je hebt maar voor 3 a 4 uur echt de opdrachten de bij de verhaallijn horen.

Wel moet ik zeggen dat het spel er ongelooflijk mooi uit ziet
Het is wel aan te raden om het spel in het engels te spelen want daar zijn de stemmen het mooiste bij in het Nederlands zijn de stemmen een beetje te overdreven.

Het Spel heeft ook een paar nieuwe dingen zo heb je de sluipwegwijzer niet meer maar nu is haast onthoofde Henk je hulp die je overal naar toe lijd.

Het vrij rondlopen in het kasteel is ook een lust om te doen je hebt zoveel ruimtes waar je schilden kunt vinden en andere leuke dingen dit vind ik dan weer een heel groot voordeel van het spel

Mijn Conclusie is
Het is een mooi spel waar alles goed werkt. Maar wel een heel klein spel vergeleken met deel 5 kun je helemaal niks deel 5 was veel groter in dingen die je moest oplossen en wat je moest vinden en kan doen

Ps Ik heb dit spel op de pc gespeeld.

ook hoor ik graag wat jullie van die spel vinden

meld dit bericht aan een moderator

http://www.ricobeast.tk 
Expectopatronum Geplaatst op 11-08-2009, 11:33 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik vind het spel veel te kort. Ik had het op 1 namiddag uitgespeeld dus dat is eigenlijk zielig voor een spel. Maar het spel houdt zich goed aan de verhaallijn, maar ze hadden wel wat meer leuke opdrachten erin mogen steken.
Mijn mening: 7/10

lorenz Geplaatst op 18-11-2009, 15:52 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

ik wil het nog gaan kopen maar weet niet welke versie ik het best neem?
de PC of de ps3 versie :-/
wat denkend jullie en is de playstation versie beter qua controles want de spreuken met de muis was wel vet maar in het begin nogal irritant
en als laatste vraagje hoe is het dueleeren in het spel want in de vorige ging het vrij traag en ik zag in de filmpjes dat her er vrij snel aan toe ging en dat je spreuken kon ontwijken

celine043 Geplaatst op 23-12-2010, 13:05 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik heb het spel ook een paar dagen geleden gekregen en nu na een paar daagjes een paar uurtjes spelen heb ik het al uit. Alleen moet ik wel nog heel veel schilden verzamelen maarjaa, ik vind het verhaal toch leuker om te spelen.   Maar het is wel ene leuk spel

diminieboer Geplaatst op 11-07-2011, 09:04 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik heb het ook uitgespeeld.

Het doel heiligt de middelen