dracoishot Geplaatst op 18-12-2010, 15:05 Reageer
user icon
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

sorry ik dacht dat je een hij was.

De brandende vlammen komen weer terug en draco gilt het uit. ze hoort howlingwolf lachen en de tranen stromen over haar wangen. opeens houd de pijn op. ze staat op, maar nog voor ze echt staat ziet ze dat howlingwolf grijnzend naar haar kijkt. opeens ontstaan er échte sneeën op haar lichaam. het bloed druipt eruit en de stekende pijn is nog erger dan de cruciatesvloek.
'Alsjeblieft. laat het stoppen.' draco kijkt smekend naar howlingwolf maar die geeft geen krimp. in plaats daarvan zit ze opeens weer in de luch en botst ze keihard tegen het plafond aan. vlak voor ze bewusteloos raakt, hoort ze howlingwolf zeggen:
'Ik zal je laten zien wat ik met gluiperds doe.'

meld dit bericht aan een moderator

past precies bij mij 
Howlingwolf Geplaatst op 18-12-2010, 15:19 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

((ik blijf een "zij" nu hoor! je hebt me vaker voor een "hij" aangezien ><)

Draco's wordt steeds bleker en op een gegeven moment ziet Howlingwolf haar lippen bleker worden. Ze laat Draco op de grond vallen en spreekt een laatste bezwering over haar uit.
"Dat zal je leren vieze rat!" snauwt Howlingwolf vijandig als ze naar Draco kijkt. Ze pakt het bewusteloze rattenlijfje op en stopt het in een kooitje. De toverstok van Draco pakt ze op en steekt ze in haar eigen gewaad.
Howlingwolf neuriet zachtjes als ze haar boek weer oppakt en verder leest.

I've seen Sweeney Todd more times than many therapists would consider emotionally healthy 
dracoishot Geplaatst op 18-12-2010, 15:24 Reageer
user icon
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

Langzaam word draco weer wakker. Ze wil opstaan maar merkt dan dat er iets niet goed is. ze kijkt naar zichzelf. Howlingwolf heeft haar in een rat verandert! ze merkt wel dat de spreuk niet goed gedaan is. ze kan nog steeds praten!
'Laat me hieruit!' roept ze wanhopig. Howlingwolf kijkt haar grijnzend aan. Opeens voelt ze de vlammen weer, dit keer echte. draco gilt het uit terwijl howlingwolf lachend naar de brandende rat kijkt.

past precies bij mij 
Howlingwolf Geplaatst op 18-12-2010, 15:41 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

"Ik denk dat ik je maar hou als mijn huisdier," zegt Howlingwolf glimlachend,"maar dan moeten we nog wel even wat aan je stem doen. We willen toch niet dat iemand ontdekt wat er met Dracoisn'tthathot is gebeurd?" vroeg ze liefjes.
Met een zwiepje van haar toverstok is Draco's stem zo erg verhoogd dat het lijkt of ze piept. "Ik zal je goed behandelen hoor," knipoogt ze naar de rat terwijl ze de vlammen dooft. "Wees een lieve rat." zegt ze terwijl ze zich omdraait en wegloopt.

I've seen Sweeney Todd more times than many therapists would consider emotionally healthy 
Superdreuzel Geplaatst op 06-05-2011, 00:22 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Superdreuzel opent voorzichtig de deur en gluurt de kamer in.
`Is er iemand?' fluisterd hij.

1 ... 5 6 7 8