|
lieke
|
Geplaatst op 16-07-2010, 10:58 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Fkjs gaf geen antwoord en de drie meiden keken naar dimitri. 'Nou, wij, - Ginny wees naar zichzelf, Scarlett en Lieke - waren aan het vechten met Fkjs hier.' Fkjs lachtte. 'Zíjn' verbeterde Fkjs Ginny's zin. Een spreuk vloog op de meiden af, naar hij stopte. 'Dit slaat negerns op.' mompelde Dimitri terwijl hij de spreuk terug stuurde naar Fkjs. 'Ow cool, 4 tegen 1 is ook leuk.' grijnsde Scarlett
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
"That went well" -'Expecto Patronum' 'Lily? After all those years?' 'Always' - 'You have your mother's eyes' |
|
|
Fkjs
|
Geplaatst op 16-07-2010, 13:44 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 16-07-2010, 10:58 lieke schreef:
Fkjs gaf geen antwoord en de drie meiden keken naar dimitri. 'Nou, wij, - Ginny wees naar zichzelf, Scarlett en Lieke - waren aan het vechten met Fkjs hier.' Fkjs lachtte. 'Zíjn' verbeterde Fkjs Ginny's zin. Een spreuk vloog op de meiden af, naar hij stopte. 'Dit slaat negerns op.' mompelde Dimitri terwijl hij de spreuk terug stuurde naar Fkjs. 'Ow cool, 4 tegen 1 is ook leuk.' grijnsde Scarlett
|
hoe weet jij wat diminiboer denkt 
`Ach, vier tegen een, eitje,' mompelt Fkjs en hij schakelt diminiboer snel uit met wat handig spreukenwerk. 'Dat is een' `Imperio!' roept Fkjs en Scarlet valt onder de greep van Fkjs. Hij laat haar met ginny dueleren en kijkt dan naar lieke. `Een tegen een, kom maar op...'
|
|
|
|
|
|
|
lieke
|
Geplaatst op 16-07-2010, 14:15 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
nou, ik weet niet wat hij denkt ik godmodde alleen een beetje en liet hem iets zeggen, dus zijn popetje zegt iets, niet denkt iets. (nou oké... ik hoop dat hij wel denkt voordat ie praat maar je begrijpt me (hopelijk))
Lieke kijkt bezorgd naar Ginny en Scarlett, maar ze heeft geen tijd om Scarlett van haar spreuk te bevrijden of om Ginny te helpen. snel ontwijkt ze handig een spreuk. 'Ik kan niet zeggen dat dat geen goed spreukenwerk was, Fkjs', mompelt Lieke. Lieke richt haar stok goef op Fkjs en het duel begint.... 'Paralites', roept Lieke Fkjs pakt het heftiger aan 'Crucio', roept hij dan ook meteen. 'Protego' 'Crucio' Lieke duikt net op tijd weg. 'Crucio' 'Amnesia Completa' 'Bombarda Maxima' 'Avis' 'Tomatica' Maar geen enkele spreuk raaktte een van de twee. Lieke ontwijkt dan de aankomende vliegende tomaten, 'Hm.... vast je eigen spreuk he Fkjs?' Fkjs knikt en gaat verder met dueleeren. 'Flipendo'. Deze raaktte Lieke, die om viel. 'Nou, wordt het menes.', mompelt Lieke, die snel overeindkomt. 'Crucio', roept Lieke. 'Ach, Lieke. Durf je nu ineens wel een overgeefelijke vloek?', vraagt Fkjs. Lieke let even niet op en wordt op haar linkerbovenarm geraakt door een spreuk. BIjna meteen begint haar arm te bloeden. Lieke mompelt iets maar de heel spreuk werkt niet. Snel momepelt ze iets anders waardoor er een strook stof om haar arm gewikkeld zit. 'Jammer voor je Fkjs maar het was niet mijn toverarm.' Fkjs haalt zijn schouders op. 'Crucio', roept Lieke
zo, nu jij...
Dit bericht is gewijzigd op 16-07 14:20.
|
|
|
|
"That went well" -'Expecto Patronum' 'Lily? After all those years?' 'Always' - 'You have your mother's eyes' |
|
|
Fkjs
|
Geplaatst op 16-07-2010, 14:19 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 16-07-2010, 14:15 lieke schreef:
nou, ik weet niet wat hij denkt ik godmodde alleen een beetje en liet hem iets zeggen, dus zijn popetje zegt iets, niet denkt iets. (nou oké... ik hoop dat hij wel denkt voordat ie praat maar je begrijpt me (hopelijk))
Lieke kijkt bezorgd naar Ginny en Scarlett, maar ze heeft geen tijd om Scarlett van haar spreuk te bevrijden of om Ginny te helpen. snel ontwijkt ze handig een spreuk. 'Ik kan niet zeggen dat dat geen goed spreukenwerk was, Fkjs', mompelt Lieke. Lieke richt haar stok goef op Fkjs en het duel begint.... 'Paralites', roept Lieke Fkjs pakt het heftiger aan 'Crucio', roept hij dan ook meteen. 'Protego' 'Crucio' Lieke duikt net op tijd weg. 'Crucio' 'Amnesia Completa' 'Bombarda Maxima' 'Avis' 'Tomato' Maar geen enkele spreuk raaktte een van de twee. Lieke ontwijkt dan de aankomende vliegende tomaten, 'Hm.... vast je eigen spreuk he Fkjs?' Fkjs knikt en gaat verder met dueleeren. 'Filipendo'. Deze raaktte Lieke, die om viel. 'Nou, wordt het menes.', mompelt Lieke, die snel overeindkomt. 'Crucio', roept Lieke. 'Ach, Lieke. Durf je nu ineens wel een overgeefelijke vloek?', vraagt Fkjs. Lieke let even niet op en wordt op haar linkerbovenarm geraakt door een spreuk. BIjna meteen begint haar arm te bloeden. Lieke mompelt iets maar de heel spreuk werkt niet. Snel momepelt ze iets anders waardoor er een strook stof om haar arm gewikkeld zit. 'Jammer voor je Fkjs maar het was niet mijn toverarm.' Fkjs haalt zijn schouders op. 'Crucio', roept Lieke
zo, nu jij...
Dit bericht is gewijzigd op 16-07 14:15.
|
Tis Flipendo en Tomatica 
Fkjs word geraakt door de Cruciatusvloek en gilt het uit van pijn. Zodra de vloek verdwijnt staat Fkjs hijgend op en begint te glimlachen. `Je moet het wel menen, dan is het vele malen effectiever,' mompelt Fkjs. `Kijk, zo. CRUCIO!'
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dracoishot
|
Geplaatst op 01-12-2010, 15:53 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 03-09-2010, 23:26 Ginny-w schreef:
'En, wat heb jij vandaag gedaan?' vroeg Ginny aan Lieke terwijl ze wachtten tot iemand zou gaan vechten.
|
dracoishot komt de kerkers uit lopen en ziet 2 vieze griffs staan. 'bah' zegt hij. hij wijst op ginny en zegt koeltjes: Expelliarmus Petrificus Totalus Serpensortia
hij kijkt lachend toe hoe er langzaam een slang op de bange, maar verstijfde ginny af komt. even doet hij voldemort na:' etenstijd, nagini.' hij let ondertussen niet op de tweede, maar alerte, girffoendor, die ondertussen een spreuk aan het bedenken is.
|
|
|
|
past precies bij mij |
|
|
Howlingwolf
|
Geplaatst op 01-12-2010, 18:08 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Howlingwolf loopt langzaam op de drie mensen afgelopen en ze klapt opgetogen als ze ziet dat de slang op Ginny afglijdt. "Ik dacht wel dat ik hier een Zwadderaar tegen zou komen!" zegt ze opgewekt tegen Dracoishot terwijl ze haar haar naar achter veegt en naar hem grijnst. Even kijkt ze om zich heen en ziet Lieke staan. "Ik ben benieuwd hoe je je hieruit gaat redden!" lacht ze, terwijl ze een stoel tevoorschijn tovert. Ze blijft de drie personen in de gaten houden wanneer ze gaat zitten en haar benen over een armleuning gooit. Ze geniet zichtbaar van de show.
|
|
|
|
I've seen Sweeney Todd more times than many therapists would consider emotionally healthy |
|
|
|
|
Howlingwolf
|
Geplaatst op 01-12-2010, 19:33 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Howlingwolf lacht zachtjes en draait zich vervolgens om naar Dracoishot. "Ik geloof niet dat ik je eerder heb gezien, maar ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben van je toverkunsten." Afwachtend kijkt Howlingwolf naar de slang.. Dan verschijnt er een lach op haar gezicht. "Ik weet hoe je het nog grappiger kan maken" glimlacht ze. "Engorgio!" De slang groeit terwijl hij aan het hoofd van Ginny begint. Howlingwolf grinnikt. "Maar dat is nog niet alles!" zegt ze als ze Dracoishot's verbaasde gezicht ziet. Met een klein zwiepje van haar toverstok bevrijdt ze Ginny van de verstijvingsvloek. "Kijk en geniet van de show!"
Dit bericht is gewijzigd op 01-12 19:33.
|
|
|
|
I've seen Sweeney Todd more times than many therapists would consider emotionally healthy |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Howlingwolf
|
Geplaatst op 02-12-2010, 17:45 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Howlingwolf gaat recht zitten en kijkt Lieke doordringend aan. De lach is van haar gezicht verdwenen en maakt plaats voor een lichte frons. "Zo," fluistert ze zacht terwijl ze licht voorover buigt. "Vertel eerst maar eens hoe erg we haar zullen missen hier." Er verschijnt een gemeen lachje op haar gezicht. "Hoe zuiver is haar bloed?"
-offtopic: Mensen!! reageer alsjeblieft xD anders val ik zometeen Draco*** nog aan xD- (ik vind jou ook aardig hoor )
|
|
|
|
|