|
|
|
Superdreuzel
|
Geplaatst op 17-02-2009, 19:58 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
jongen, alle films na film 2 zijn verprutst ze ebben in film 3 zoveel ver****** dat ze deschade nooit meer herstellen kom op zeg... opeen een kloof op het terrein.. opeens een brug... opeens een toren die er nooit was... opeens is het de halve wereld rond naar Hagrid... pfff owjah, het haar van malfidus is lelijker... sinds waneer heeft zweinstein een klokkentoren... sinds waneer is het hele kasteel anders...Pfff SInds waneer is perkamentus ander.... owjah, de echte was dood ...
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Emmaxx
|
Geplaatst op 28-03-2009, 21:28 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ik vond zweinstein er in het 3e deel wel leuk uitzien maar het was allemaal zo donker gefilmt maar mike newel heeft toch ook de 6e film gemaak????? chris columbus heeft de eerste 2 gemaakt en die waren de beste hij moet ook gewoon de laatste 2 weer maken.
Dit bericht is gewijzigd op 28-03 21:29.
|
|
|
|
Flyin' high, high. I'm a bird in the sky. I'm an eagle that rides on the breeze - ABBA |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ginny-w
|
Geplaatst op 02-09-2010, 16:27 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Noooooo. Ik wil Chris Columbus! Die heeft de films het beste gemaakt van allemaal. Ik vond film 3 en 4 nog wel mee vallen. Deel 5 is ook best leuk maar bij die film miste ik dingen en film 6 was erg verwarrend (wel leuk maar verwarrend) Niet voor mij want ik heb de boeken gelezen maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hadden was-ie vast verwarrend. Het ene moment waren ze in de Kamer van Hoge Nood en het andere moment waren ze in de leerlingenkamer. Ik noem nu maar een voorbeeld en ik weet dat ik het waarschijnlijk een beetje vaag uitleg maar de film was verwarrend. Ik hoop dan maar dat David Yates de twee laatste films echt goed maakt, dat moet gewoon! Maar ik had liever gewild dat Chris Columbus alle films had gemaakt. Waarom heeft hij dat eigenlijk niet gedaan? Weet iemand dat?
|
|
|
|
Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it. |
|
|
lieke
|
Geplaatst op 02-09-2010, 16:40 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ik heb geen idee maar je hebt wel gelijk ik heb deel 5 en 6 in een bioscoop in amsterdam gezien en mijn tante begreep er niks van... van allebij niet dus ik en mijn nichtje alles uitleggen ^^ ik zit echt te wachten op 17 november en 14 julie wanneer deel 7 en 8 in nederland verschijnen
|
|
|
|
"That went well" -'Expecto Patronum' 'Lily? After all those years?' 'Always' - 'You have your mother's eyes' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|