|
Meridith
|
Geplaatst op 07-12-2008, 19:44 |
Reageer
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
afgelopen hallloween zijn havanka en ik naar walibi fright night geweest we hebben vele foto's gemaakt
ook zijn we in 3 horror huizen geweest 1 was een disco thema, met verschillende kamers wat echt GILLEN was de 2e was een clown actie, ik heb een hekel aan clowns en zeker deze en de 3e een ziekenhuis, ja leuk nu ben ik hellemaal hyper voor ziekenhuizen
hellaas mochten er geen foto's gemaakt worden in de horror huizen
Dit bericht is gewijzigd op 07-12 19:47.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
ஐ-{*¤°• litle wicca •°¤*}-ஐ Life is like a labyrinth you never know witch path to choose (trots op mn baco) |
|
|
|
|
|
|
Meridith
|
Geplaatst op 07-12-2008, 20:11 |
Reageer
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
ja het was echt super, ik ben bang voor clowns, ik vind ze gewoon eng, en natuurlijk in die horror huis van de clowns kwamen er een stuk of 6 op me af, joepie ( deprie) in het eerste huis was ik zo bang dat ik in een hoekje ging zitten, vanka trok me omhoog en zei tis nep mer kom op lopen, maar als het zo nep is WAAROM MOEST IK DAN VOOROP?? :P
ps ik haat mijn glimlach op bijna al de foto's maar het was donker en uit elke hoek kwamen er zombies en monsters en...dus ik was bang en zenuwachtig en dan lach je zo
Dit bericht is gewijzigd op 07-12 20:13.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
ஐ-{*¤°• litle wicca •°¤*}-ஐ Life is like a labyrinth you never know witch path to choose (trots op mn baco) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|