|
|
|
nisie10
|
Geplaatst op 21-03-2009, 10:15 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
"Ik ben echt zo blij dat je er bent. Teminste iemand om mee te praten, in plaats van me ma en een rare buurjongen, een boertje, zo vreselijk." Steffi begon te lachen, zo kon ze haar vriendin weer. "En het is hier echt zo'n vieze modderboel, en en..." Even bleef Davina stil, ze slikte haar woorden in. Steffi keek haar vriendin verwachtingsvol aan, "wat?" Vroeg ze nieuwsgierig. 'Het zit hier vol met criminelen!" Gilde Davina ineens boos. "Hier kijk maar." Snel liep Davina weg. Steffi keek even verbaast naar Mark, die zijn schouders ophaalde. Na een tijdje kwam Davina terug, met het jonge poesje en hondje in haar hand. "Deze, deze waren in de stal neergelegt, een eindje verderop lagen de moeder poes en hond, en wat kleintjes, NIET NORMAAL TOCH!" Steffi keek meteen geschrokken, Mark zijn ogen werden groot. "Ik ga ze een beter huis geven." Zei Davina vast besloten. "Dat verdienen ze." "Als ze de nacht overleven." Verbeterde haar moeder haar, "moeten jullie iets eten?" Steffi en mark dachten even na, maar knikte toen instemmend. "Ik heb eigenlijk best wel honger." Zei Steffi lachend. "Was ook zo'n lange reis." Zei Mark. "Goed, ga maar aan de mooie tafel zitten, die bijna uit elkaar valt, dan zet ik alles klaar."
(sorry, kort stukje, weinig tijd..)
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Denise (L) Edwin ^^ |
|
|
|