|
Meridith
|
Geplaatst op 20-09-2008, 12:26 |
Reageer
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
mij is me opgevallen dat er overal verhalen ontstaan waar niet meer geschreven word, ik wil even dat iedereen gaat kijken naar zijn of haar verhaal. en kijk wat je er mee wilt doen, hij hoeft niet weg, hij kan ook gesloten worden. denk er even over na, ik geef 2 weken en dan sluit ik de verhalen die vanaf 2007 en vanaf begin 2008 niet meer bijgewerkt zijn.
groetjes meridith
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
ஐ-{*¤°• litle wicca •°¤*}-ஐ Life is like a labyrinth you never know witch path to choose (trots op mn baco) |
|
|
Meridith
|
Geplaatst op 05-10-2008, 17:09 |
Reageer
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
vandaag worden alle verhalen gesloten waar niet meer geschreven word, wil je weer schrijven of heb je een vraag stuur mij een bptj LET OP ER WORDT NIETS VERWIJDERS ALLEEN GESLOTEN.
groetjes meridith
Dit bericht is gewijzigd door een moderator of administrator op 05-10 17:10.
|
|
|
|
ஐ-{*¤°• litle wicca •°¤*}-ஐ Life is like a labyrinth you never know witch path to choose (trots op mn baco) |
|
|
|
|
|
|
|
|
havanka
|
Geplaatst op 20-10-2008, 11:13 |
Reageer
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
Alle gesloten verhalen staan nu in het andere topic. (gesloten verhalen) lees daar wat je moet doen als je je verhaal verder wilt gaan. Is er een verhaal die gesloten moet worden en daar geplaatst moet worden? stuur meridith of mij dan even een mailtje, dan word dat geregeld.
wil je hier je verhaal verwijderen? stuur ons dan ook even een pbtje
Dit bericht is gewijzigd op 20-10 11:17.
|
|
|
|
Dobby never meant to kill anyone..Dobby only meant to maim or seriously injure |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|