|
Pottermaniak
|
Geplaatst op 06-02-2006, 00:11 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik zie haast nergens staan wat Wormstaart in het huis van Sneep moest. ik lees eigenlijk ook dat wormstaart een zilveren handschoen draagt rechts eigenlijk en een hoofdstuk veder lees ik dat perkamentus last heeft van zijn toverhand zijn rechter hand was verschrompeld. Het zou ook zo kunnen zijn dat Perkamentus in Wormstaart is veranderd met mischien de wissel drank of iets anders en dat perkamentus dus weet dat er iets erg gaat gebeuren en dat Draco het moet doen en als het hem niet lukt dat Sneep het dan voor hem moet doen met de onbreekbare eed. En ik denk dat Sneep nog heel erg belangrijk zou kunnen zijn voor harry. En wat betreft Perkamentus dood? ik denk het zelf niet maar daar komen we echt achter als boek 7 uit is. Hoe jullie er over denken ik lees graag jullie theorie erover. 
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
arx
|
Geplaatst op 06-02-2006, 18:57 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
BOH eindelijk weer iemand die wat met fatsoenlijks komt om over te praten haha mja ut valt idd op dat wormstaart ma eventjes word genoemd en dr word nog steeds niet uitgelegd wat dr met de hand is van perkamentus... ma dat van dat wisseldrank lijkt me te ver gaan en ken ook niet want die hand zou dan gwn mee getransformeerd moeten zijn....ma pottermaniak weet jij mss iets over de dood van aragog?? want meestal laat jk zoiets later in ut verhaal trugkomen en dat nou niet dusz jah...
grtz arx
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Roodroosje
|
Geplaatst op 11-02-2006, 16:34 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Wormstaart kreeg die hand toch op het kerkhof? ( Goblet of Fire) Omdat hij zijn hand had afgehakt voor Lord Voldemort? Toen Voldemort was herezen, kreeg hij als dank die zilveren hand..
"De hand van een dienaar"
Maar welke rol speelt Perkamentus's hand er dan in? Perkamentus is geen dienaar van Voldemort maar een vijand net als Harry..

Dit bericht is gewijzigd op 11-02 16:35.
|
|
|
|
Het wordt steeds zotter met Harry Potter =) |
|
|
Anne
|
Geplaatst op 18-02-2006, 11:05 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ik denk niet dat die zilvere hand er iets mee te maken heeft hoor... als wormstaart egt is perkamentus zou zijn veranderd had hij Harry denk ik niet zo geholpen. en wrm doodde Sneep hem dan? wist hij dat het wormstaart was? dan is perkamentus dus niet dood. waar is perkamentus dan? als perkamentus bij voldemort zou zijn had hij hem wel gebprobeerd hem te doode ofzo..
Neej ik denk het niet, maar alles isz mogelijk 
Dit bericht is gewijzigd op 18-02 11:05.
|
|
|
|
The Magic is in The Doing |
|
|
|
|
|
|