Deepack Geplaatst op 24-07-2008, 13:57 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

In deel 5 wordt harry in het begin van school gestuurd ofzo omdat hij als minderjarige toverde.
maar in deel 3 van harry potter oefent hij in het begin de spreuk Lumos Maxima, dat is dan toch ook verboden, of zie ik dat verkeerd????      

meld dit bericht aan een moderator

love for Sirius Black, he will allways live in my heart! 
havanka Geplaatst op 24-07-2008, 14:09 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

waarschijnlijk hebben ze dat zo beschreven in de films dat het leek op huiswerk die hij moest doen. omdat hij uit een boek werkte.

Dobby never meant to kill anyone..Dobby only meant to maim or seriously injure 
paulz Geplaatst op 24-07-2008, 14:50 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 24-07-2008, 13:57 Deepack schreef:
In deel 5 wordt harry in het begin van school gestuurd ofzo omdat hij als minderjarige toverde.
maar in deel 3 van harry potter oefent hij in het begin de spreuk Lumos Maxima, dat is dan toch ook verboden, of zie ik dat verkeerd????      

heb me dat ook eens afgevraagd et is gwn een toegevoegd stukje van de regiseur om het er een leuk begin van te maken, je moet dr niet te veel waarde aan hechten het is niet echt van belang, voor het verhaal dusja, zo dacht rowling er ook over anders had ze het wel laten verwijderen, uit de film...

~Paul!~~    
Tompy007 Geplaatst op 01-08-2008, 12:43 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

hij werd toch "opgepakt" door te toveren in bijzijn van een dreuzel en het was een patronus. met een beetje extra licht zul je niet naar azkaban moetten gaan he :p op zijn kamer was ook niemand dus

Diego Geplaatst op 01-08-2008, 14:49 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Was toch ook dat hij z'n tante opblaasde, kreeg hij ook geen straf, dus dan is het idd onlogish dat hij voor 'n beetje licht eeuwige azkaban cel krijgt, he :P