|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dracoishot
|
Geplaatst op 08-12-2010, 20:38 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
op sirius's huis was een fidillus bezwering gebruikt. Hierdoor wisten de dooddoeners wel waar het huis was, maar ze konden het niet zien. De tent waren alleen dreuzelafstotende en heks-en tovernaarafstotende spreuken gebruikt. Hierdoor konden de bloedhonden hun vinden toen ze ''voldemort'' zeiden. Het huis v/d Wemels was namelijk ook beschermd met een fifillusbezwering. Arthur Wemel was namelijk de Geheimhouder. Bij de Schelp was Bill dat, enz. enz. nog even over het feit dat sneep het niet zei: we vergeten de hele tijd dat hij eigenlijk goed was, misschien zei dat portret van Perkamentus hem het niet te vertellen ofzo...
Dit bericht is gewijzigd op 08-12 20:40.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
past precies bij mij |
|
|
|
|
Superdreuzel
|
Geplaatst op 22-01-2011, 00:54 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 18-07-2008, 15:13 havanka schreef:
In het zevende boek blijkt de naam voldemort een vloek te zijn. Nu vind ik het vreemd, want volgens Ron hebben de dooddoeners hun gevonden omdat ze de naam van voldemort gebruikte. maar als je verder leest dan gebruiken ze de naam van voldemort veel vaker, In het huis van sirius gebruiken ze allemaal de naam wel een keer. Dit klopt dan toch niet? hier horen ze dan toch ook aangevallen te worden door dooddoeners of vaalhaar met zijn mensen? Wie kan mij hier antwoord op geven?
|
Nou, het zou wel de steeds meer dooddoeners verklaren die er elke keer verschijnen:P En vergeet niet, er ruste een Fideliusbezwering over. Over de tent, waar ze gevangen genomen worden, heerste er geen 
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|