|
havanka
|
Geplaatst op 18-07-2008, 15:13 |
Reageer
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
In het zevende boek blijkt de naam voldemort een vloek te zijn. Nu vind ik het vreemd, want volgens Ron hebben de dooddoeners hun gevonden omdat ze de naam van voldemort gebruikte. maar als je verder leest dan gebruiken ze de naam van voldemort veel vaker, In het huis van sirius gebruiken ze allemaal de naam wel een keer. Dit klopt dan toch niet? hier horen ze dan toch ook aangevallen te worden door dooddoeners of vaalhaar met zijn mensen? Wie kan mij hier antwoord op geven?
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Dobby never meant to kill anyone..Dobby only meant to maim or seriously injure |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lieke
|
Geplaatst op 26-02-2009, 21:32 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ja de filidelfius bezwering als ik me niet vergis en ik denk dat wilco in dit geval gelijk heeft sneep kon niks zeggen en bij de wemels en bij de tent waren de vloeken verbroken maar bij de wemels gebruikte ze vloekevn van hety ministerie en toen die gevallen was werden de vloeken gedeactiveert en bij de tent worden de vloeken gedeactieveerd omdat ze voldemort zijden.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
"That went well" -'Expecto Patronum' 'Lily? After all those years?' 'Always' - 'You have your mother's eyes' |
|
|
|
|
|
|
|