|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ginny-w
|
Geplaatst op 19-02-2010, 11:09 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ze is idd heel knap. Vind haar ook goed kunnen acteren (Emma Watson dan ) Echt een leuk personage in de films en in de boeken. Het stuudje wordt idd wel steeds minder, maar ze kan ook niet zo blijven als ze in de eerste was. Hoe wil ze dan op avontuur gaan met Harry en Ron? En ze blijft nog steeds geweldig slim. Dus dat het stuudje een beetje vervaagd vind ik niet zo erg  Want ze blijft nog steeds heel slim.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ginny-w
|
Geplaatst op 03-04-2010, 11:03 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Tss, nerdje ben ik niet hoor, Hermelien is dat toch ook niet?
Ik moet wel goed blijven studeren, bij ons op school is de 2e erg belangrijk. Uit je rapport enzo kan blijken of het wel verstandig is om op deze school te blijven zitten... En het aanstaande rapport (laatste rapport) wordt ook belangrijk, dus ik moet weer hoge cijfers gaan halen (A)
|
|
|
|
Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it. |
|
|
Christiane
|
Geplaatst op 05-04-2010, 14:22 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
neeee, hermelien is absoluut geen nerdje hoor *kuch, kuch* Volgens mij kijk je de films toch net wat te weinig, hallo, ze boort haar vinger half in de neus van een leraar!
Ik kan gewoon chill doen, vorig jaar was ons rapport belangrijker, toen gingen ze kijken welke richting je op ging. Nu zit ik gymnasium en sta eigenlijk alleen maar 8 en hoger. Behalve voor die k*t handdingvakken, dus voor techniek en gym... Ik kan het wel, alleen nooit op het goeie moment...
|
|
|
|
Las cosas más hermosas en la vida no se ven, sino que siente el corazón. (the most beautiful things in life are not seen, but felt by heart.) |
|
|
|
|
xhermoine
|
Geplaatst op 06-04-2010, 10:19 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Krijgen jullie in de 2e nog techniek?! Ik kreeg dat alleen in de eerste, en ik was er nog goed in ook! Tja, ik ben nou eenmaal creatief als ik iets zie moet ik er gelijk iets anders van maken dus in Tekenen en in Handvaardigheid ben ik ook wel goed. Gym iets minder maar slecht ook zeker niet! Ik ben wel enorm slecht in Wiskunde en Natuurkunde, wat een k-t vakken zeg! Ik krijg zelfs bijles, maar het helpt voor geen meter!
|
|
|
|
''When you got nothing, you got nothing to lose.'' - Jack Dawson, Titanic |
|
|
|
|
|
|