granger Geplaatst op 27-06-2008, 14:48 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

op dreuzels.com staat dat verzorging van fabeldieren een keuzevak is voor derdejaars, maar waarom heeft harry in zijn eerste jaar dan het boek, fabeldieren en waar ze te vinden nodig?????

meld dit bericht aan een moderator

morgan Geplaatst op 27-06-2008, 15:51 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

dat is wel een goeie, je hebt gelijk!

Ik hou van het leven, ik hou van de zon. Ik open de deuren, en flikker van het balkon  
granger Geplaatst op 01-07-2008, 17:38 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

ik snap er echt de ballen van, en ik probeer samen met een vriendin lessen van alle vakken uit te typen (en de helft van de lessen staat niet zo heel uitvoerig beschreven dus moeten we alles uit onze duim zuigen en dat vind ik leuk!!!) maar dan moeten we wel weten of verzorging van fabeldieren een keuzevak is voor de derde jaars of dat je het gewoon al vanaf je eerste jaar krijgt, maar er is in de 1e 2 boeken niets over gezegt dus we gaan er vanuit dat het pas in het derde jaar komt. fabeldieren en waar ze te vinden zou je bijv. ook voor VTZK kunnen gebruiken, als je moet verdedigen tegen een van die wezens.

het blijft raar

moss Geplaatst op 01-07-2008, 18:49 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Je kan het pas kiezen in het derde jaar, maar dat boek kun je als je wilt denk ik ook gewoon kopen hoor, wij kopen toch ook weleens een boek als De franse revolutie ofzo iets dergelijk of iets over Engeland ofzo, dus dat kan daar ook zo zijn......

Koe. 
Superdreuzel Geplaatst op 01-07-2008, 20:14 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

is vvdv wel een keuze vak? Ben er niet van overtuigd dat malfidus, korzel en kwast er voor gekozen hebben om naar dieren te kijken en te verzorgen, en les hebben van een halfreus...

granger Geplaatst op 03-07-2008, 13:13 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

ik denk dat je minstes twee vakken moet kiezen en ik zie korzel noch kwast voorspellend rekenen of oude runen doen, dreuzelkunde is uit den boze. daarbij denk ik dat ze het ook wel leuk vinden om harry te ergeren door hagrid te pesten

Dit bericht is gewijzigd op 03-07 13:13.

Rico Geplaatst op 03-07-2008, 18:01 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Maar wat moet eigenlijk voorspellend rekenen voorstellen Het gene wat ik een keer in een boek heb gelezen is dat het een manier van waarzeggen is die gebaseerd is op namen en cijfers.

Superdreuzel Geplaatst op 13-07-2008, 12:49 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

tja, dat is ook wel weer waar, granger

Fkjs Geplaatst op 24-06-2010, 15:30 Reageer
user icon
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 27-06-2008, 14:48 granger schreef:
op dreuzels.com staat dat verzorging van fabeldieren een keuzevak is voor derdejaars, maar waarom heeft harry in zijn eerste jaar dan het boek, fabeldieren en waar ze te vinden nodig?????

misschien wou die wat te lezen hebben voor tijdens geschiedenis van de toverkunst?