|
morgan
|
Geplaatst op 09-06-2010, 16:32 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
vet komisch XD (geen idee waarom)
Nathalie at haar laatste hap salami en keek tevreden naar de lucht. Haar buikje was vol en ze was lekker afgekoeld door het frisse water. O nee, daar zag ze het al aankomen. Donkeren wolken! Van schrik zou ze zijn verdronken, maar Thank God had ze een zwemband en zwemvleugeltjes om! 'Meiden!' Ze zwom snel naar Moss, Morgan, Ginny en Ruby toe. 'Meiden, we gaan eraan! Kijk!' Ze wees naar de lucht. 'Het gaat onweren. En dan komen de haaien en die vermoorden ons! Neeeheeehee! Ik weet precies hoe die film afloopt. Dit gaat nooit meer goedkomen! Ik ben voor mijn hele leven lang gehandicapt! Gedoemd te leven met een been!' Moss keek Nathalie geschrokken aan. Ginny en Morgan keken angstig om zich heen, op zoek naar de mogelijke haaien. Ruby zwom weg, geschrokken door Nathalie's gekrijs. 'Nou, waar de haaien zijn, weet ik niet,' schudde Ginny. 'Maar het gaat inderdaad onweren.' 'Als we snel zijn zien de jongens ons niet weggaan,' zei Morgan.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Ik hou van het leven, ik hou van de zon. Ik open de deuren, en flikker van het balkon |
|
|
Ginny-w
|
Geplaatst op 09-06-2010, 19:26 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Dankje 
'Laten we onderwater duiken,' stelde Ginny voor. 'En dan snel naar de kant zwemmen.' 'Dat gaat moeilijk met bandjes,' zei Nathalie. 'Als jij dan heel snel naar de kant zwemt?' zei Ginny. 'Oké,' zei Nathalie en ze was al vertrokken. Ginny, Moss en Morgan doken onderwater en zwommen zo snel als ze konden naar de kant. Hijgend kwamen ze boven water. 'Vlug,' zei Ginny terwijl ze Ruby pakte. 'Moeten we de jongens niet waarschuwen?' vroeg Nathalie. 'Ach, laat die maar lekker dobberen,' zei Morgan.
|
|
|
|
Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it. |
|
|
Nathalie
|
Geplaatst op 10-06-2010, 18:30 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
waarom ben ik degene met zwembandjes om? XD
De meiden en Ruby waren bijna bij het strand toe het begon te regenen. Ze renden naar hun handdoek, en droogde zich af. Wat erg moeilijk ging in de regen. Ze pakte hun spullen en renden naar de dichtsbijzijnde restaurant. Toen ze daar eenmaal waren keek Morgan over de veranda. 'Kijk die mafkezen nou, Ze hebben niet eens in de gaten dat we weg zijn.' Moss kwam naast haar staan. 'Euh.. Morgan, even over die laarzen'' 'Nee begin nou niet weer hé, ik begin er genoeg van te krijgen' zei Morgan. 'Maar het zijn mijn laarzen. Moss pruilde met haar lippen. 'Nee het waren je laarzen, en als je er nog een keer over begint, mag je de jongens gaan pesten in dit hondenweer.' Morgan keek Moss aan met een sarcastische lach.
Dit bericht is gewijzigd op 13-06 14:58.
|
|
|
|
Kletskoek en Beuzelpraat!! |
|
|
Ginny-w
|
Geplaatst op 12-06-2010, 10:16 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Geen idee, dat schreef Morgan :P
'Wie heeft zijn toverstok meegenomen?' vroeg Morgan zachtjes. 'Ik,' antwoordde Ginny. 'Kun je ons naar mijn huis brengen?' Ginny knikte. Ze keken alle vier nog even met een grijnzend gezicht naar de jongens, die nog in het water waren, en toen pakten Morgan, Moss en Nathalie Ginny's arm vast. Ginny hield Ruby vast terwijl ze haar toverstok haar toverstok te voorschijn haalde en mompelde: 'Drie, twee, een..' En weg waren ze. Alle vier voelden ze de druk in hun maag en het tekort aan lucht. Ineens konden ze weer in ademen en zagen ze het huis van Morgan voor zich. Ze gingen naar binnen en ploften op de bank terwijl Nathalie gelijk naar de koelkast liep. Ginny liet Ruby los en die liep naar haar mandje. 'Morgan, het eten is op,' riep Nathalie vanuit de keuken. Morgan zuchtte. 'Dan ga ik wel even nieuwe halen,' zei ze. 'Maar eerst omkleden, wil trouwens iemand meegaan eten halen?' 'Ik ga wel mee,' zei Ginny en ze stond ook op om zich boven om te kleden. Al snel waren Ginny en Morgan weer beneden. 'Wij gaan,' zei Morgan en ze liepen de deur uit. 'Ik ben benieuwd hoelang het duurd voordat Quintin en Vincent beseffen dat wij weg zijn,' zei Ginny terwijl ze naar de supermarkt liepen. 'Waarschijnlijk ontdekken ze dat pas als Quintin het idee krijgt om een van ons onder te dompelen,' zei Morgan.
Dit bericht is gewijzigd op 12-06 10:17.
|
|
|
|
|
|
Nathalie
|
Geplaatst op 20-06-2010, 19:42 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
'ja je hebt vast gelijk', zei Nathalie, en deed de buitendeur dicht. Moss zat op de bank tv te kijken toe Nathalie naast haar kwam zitten. Nathalie hoorde haar buik rammelen. 'Waar blijven Morgan en Ginny nou, ik heb honger'. 'Ze zijn net weggegaan, zei Moss. 'En trouwens je hebt net een hele salamie worst opgegeten, en dan heb je nog steeds trek'? 'Hoe groot is je maag wel niet'?! 'Nou ik zal je wat vertellen... Toen Nathalie haar verhaal wilde doen kwamen Quintin en Vincent naar binnen gelopen. 'Bedankt dat jullie op ons hebben gewacht', schreeuwde Quintin beledigd. Moss liep langs ze. 'Graag gedaan'. 'Waar zijn de anderen'? vroeg Vincent. 'Ze zijn boodschappen aan het doen, want de koelkast is leeg. Nathalie stond op, en pakte alvast haar pollepel, voor het geval dat.
Dit bericht is gewijzigd op 20-06 19:43.
|
|
|
|
|
|
Ginny-w
|
Geplaatst op 21-06-2010, 21:25 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Quintin keek bang naar de pollepel die Nathalie in haar handen had en deinsde achteruit. 'Bescherm me, Vincent,' zei Quintin en hij ging bang achter Vincent staan. 'Dude, laat me met rust,' zei Vincent en hij liep weg bij Quintin. 'Ik doe niks hoor,' zei Nathalie. 'Gelukkig,' zei Quintin opgelucht. 'Nog niks,' voegde Nathalie er met een grijns aan toe en Quintin keek weer bang. Nathalie liep naar de bank en plofte neer. 'Wat een dag,' zei ze vermoeid. 'Zeg dat wel.' zei Quintin. 'Jij moet niet zeuren,' zei Nathalie. 'Ík heb het erg druk gehad.' Quintin proestte het uit. 'O ja, waar mee?' vroeg hij. 'Met salami worst eten,' antwoordde Nathalie en ze keek hooghartig voor zich uit. 'En nu moet ik ook nog eens wachten op het nieuwe eten, dat ik trouwens ook moet voorproeven voordat julle er iets van eten.' Quintin rolde met zijn ogen en wilde naar de keuken lopen maar Nathalie liet hem stil staan. 'Dát zag ik jongeman,' zei ze dreigend. 'Ik zou het niet meer doen,' piepte Quintin. 'Dat is je geraden, mijn werk moet je niet onderschatten,' zei Nathalie en ze ging weer op haar bank zitten.
Na een uurtje kwamen Ginny en Morgan terug met de boodschappen. 'We hebben gelijk avondeten gehaald,' zei Morgan. 'Ook voor ons?' vroeg Moss. 'Nee, niet voor jullie, jullie mogen zelf maar iets halen,' zei Morgan sarcastisch. 'Lekker aardig zijn jullie,' zei Moss, die het ook nog serieus nam. Ginny proestte het bijna uit van het lachen maar ze hield haar lach in. 'Kom jongens, dan gaan wij bij Quintin friet eten,' zei Moss en ze liep de deur uit, op weg naar Quintin. 'Wacht dan even,' riep Quintin en hij volgde Moss. De rest volgde ook. 'Het was alleen maar sarcastisch bedoeld,' zei Morgan verbaasd. Nu moest Ginny echt lachen. 'Ach ja,' zei Morgan en ze haalde haar schouders op. 'Nu hebben wij meer.' Ze deed wat water in een pan en deed de macaroni daarin. 'Gaan we bij de tv eten?' vroeg Ginny. 'We zijn toch met z'n tweeën.' 'Goed idee,' zei Morgan en Ginny legde de borden en het bestek op de tafel bij de tv neer. Morgan was binnen 25 minuten klaar met koken en al snel stond de macaroni op tafel. 'Eet smakelijk,' zei Morgan. 'Eet smakelijk,' zei Ginny terwijl Morgan de tv aan zette.
|
|
|
|
|
|
morgan
|
Geplaatst op 25-06-2010, 10:08 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik houd niet eens van macaroni XD
De anderen hadden besloten om te kijken of Quintin nog wat in zijn koelkast had liggen. Het huis zag er nog steeds historisch uit. De deur hing nog altijd half uit de scharnieren en het gat in de vloer was er nog steeds. 'Weet je, met wat werk is dit een chille plek,' zei Vincent diep in gedachte. 'Dus als jullie aan het werk gaan, ga ik inspiratie opdoen door telepatisch te communiceren met Jimmy Hendrix, mijn grote...' 'Jaja, je grote held,' snauwde Moss. 'Ik ga niet iemands anders huis maken, grappenmaker.' 'Het is ook jouw huis,' ging Vincent verder. 'Alle mensen op deze wereld zijn een grote familie!' 'is ie niet geweldig!' riep Quintin blij uit. 'Iel!' zei Nathalie. 'Ik ben geen familie van mensen die geen eten in huis hebben.' Ze liep voorzichtig naar de keuken over de houten vloer en opende de koelkast. 'Oh, kijk nou, eten!' Ze haalde een vijf maanden oude pizza tevoorschijn. 'Iel, het stinkt!' 'Misschien heeft Morgan nog wat over gelaten,' mompelde Moss. 'Mijn maagje knort.' 'Morgan die iets over laat,' zei Nathalie vanuit de koelkast. 'Hoogst onwaarschijnlijk!' Ze kwam met een stukje kaas de gang weer ingelopen. 'Ik zweer het je, die Morgan eet alles op.'
Bij Morgan en Ginny...
'Zo, alles op,' zei Morgan tevreden. 'Dat had ik even nodig.' 'Echt wel,' volgde Ginny. 'Ik voel me een stuk beter. Zouden de anderen al gegeten hebben?' 'Ow, vast wel,' mompelde Morgan. 'Ja, die redden zichzelf wel. Moet je eens kijken wat een leuke acteur!' Ginny en Morgan zaten aan de buis gekluisterd.
Bij Moss, Nathalie, Vincent en Quintin...
Veel lawaai kwam uit het "huis" van Quintin. Nathalie had het laatste stukje kaas, maar iedereen had honger. Van de honger werden ze krankzinnig en ze renden allemaal achter Nathalie aan. 'Dude!' schreeuwde Vincent. 'Heb wat over voor je familie!' 'Je bent geen familie, enge hippie!' krijste Nathalie. 'En ik dan?' riep Moss zielig. 'Ik heb drie kinderen, geen man. Ik moet wat te eten hebben!' 'Ow...' Nathalie bleef stilstaan. 'Ik probeer gewoon door te leven!' ging Moss verder en begon te huilen. 'Maar Pietje, Klaas en Jantje vragen zoveel energie. Ik moet al mijn eten afstaan om hun in leven te houden. Zelf kan ik nauwelijks eten!' Nathalie kreeg ook tranen in haar ogen. Toen bedacht ze zich iets. 'Hé, jij hebt helemaal geen kinderen!' Nathalie rende snel verder. 'Daar weet jij niks van!' protesteerde Moss en de achtervolging ging verder. 'Kom hier!' riep Quintin. 'Dit is mijn huis, dus het is mijn kaas!' 'Oja?' zei Nathalie. 'Volgens Vincent is dit huis, wat amper een huis te noemen is, van iedereen. We zijn allemaal een grote, gelukkige familie.' 'Dude, ze heeft gelijk,' knikte Vincent. 'Een grote, gelukkige familie. Groepsknuffel!' 'Gatver.' Moss deed een stap naar achteren en viel van de trap. 'Auw! Ik ben niet gelukkig met deze familie! Ik stap over naar die van Morgan en Ginny!' 'Maar zij zijn de zwarte schapen van onze familie!' zei Quintin. 'Ja, maar zij hebben tenminste genoeg te eten,' zei Moss en liep Quintins krot uit.
Bij Morgan en Ginny...
Ze zaten helemaal in de film waarvan ze niet wisten waar hij over ging, maar ze bleven kijken naar de knappe acteur, toen opeens de deurbel ging. 'Wie is dat nou weer?' mopperde Ginny. 'Zijn ze nu al terug?' 'Ik ga wel.' Morgan stond op en liep naar de deur toe. Ze deed open. 'Moss?' 'Ja, ik kom eten,' zei ze chagrijnig en stapte naar binnen toe. 'Het kan me niet schelen dat jullie de zwarte schapen zijn. Al waren jullie de witte.' Ze liep naar de keuken toe. Morgan ging weer naar de woonkamer en nam plaats naast Ginny. 'Sinds wanneer zijn wij schapen?' fluisterde ze. 'Schapen?' herhaalde Ginny. 'Ja, dat zegt Moss,' legde Morgan uit. Ginny keek even om naar de keuken waar net iets stuk viel en Moss gilde. 'Ze is vast ziek.' Morgan knikte instemmend en het tweetal keek verder naar de film. 'Verrek, reclame,' mompelde Morgan.
Dit bericht is gewijzigd op 25-06 10:11.
|
|
|
|
Ik hou van het leven, ik hou van de zon. Ik open de deuren, en flikker van het balkon |
|
|
|
|
Ginny-w
|
Geplaatst op 26-06-2010, 10:41 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik wel :P
'Hebben jullie nog iets te eten voor mij?' vroeg Moss, die de woonkamer was binnen gelopen. 'De macaroni is op,' zei Morgan. 'Maar ik heb vast nog wel wat boterhammer.' Morgan stond op en liep naar een kast. Daar haalde ze wat boterhammen uit en ook het beleg. 'Ga je gang,' zei ze. 'Dankje,' zei Moss en ze smeerde wat boterhammen. 'Quintin is echt arm, en Vincent is gestoord. Hij zegt dat we allemaal een grote gelukkige familie zijn,' zei Moss terwijl ze wat boterhammen smeerde. 'En hoe kom je op die schapen?' vroeg Ginny, die ook naar de keuken was gegaan. 'Daar hadden ze het over. Ik zei namelijk dat ik het hier veel leuker vond, en toen zei Quintin dat jullie de zwarte schapen in onze familie waren,' was Moss' antwoordt. 'Aha, nu snap ik het,' zei Ginny. Moss knikte. Morgan was intussen weer naar de tv gelopen en riep Ginny toen de reclame weer was afgelopen. 'Zucht, knapheid op je beeldscherm,' zei Ginny en ze ging weer op de bank zitten. Morgan knikte. 'Naar welke film kijken jullie?' vroeg Moss, die met haar boterhammen ook naar de woonkamer toe kwam gelopen. 'Geen idee,' antwoordde Ginny. 'Er speelt alleen een knappe acteur in.' 'O.' Ruby kwam kwispelend naar Ginny toe gelopen en ze nam haar op schoot. 'Vind je hem ook niet knap?' vroeg Ginny aan Ruby. Ruby kwispelde meer met haar staart. 'Ruby geeft toch niet echt antwoord?' vroeg Moss. 'Geen idee,' antwoordde Ginny, in de film verdiept. 'Misschien is dit wel haar antwoord.' Moss haalde haar schouders en besloot om ook maar naar de film te gaan kijken, ook al interesseerde het haar niks.
|
|
|
|
|
|
morgan
|
Geplaatst op 06-07-2010, 14:45 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Na een half uur was de film afgelopen. Morgan en Ginny moesten met geweld de naam van de acteur te weten komen. Ze bekeken de aftiteling. 'Daar!' krijste Morgan opeens. 'Brandon Konik!' 'Ik schrijf het op!' zei Ginny en pakte pen en papier. 'Brandon Konik. Zeg, hoe vinden jullie Ginny Konik klinken?' 'Als een drankje,' merkte Moss op. 'Grappig,' zei Ginny sarcastisch. Morgan had een laptop tevoorschijn gehaald en was druk bezig met typen. 'Wat doe je?' vroeg Ginny. 'En waar heb je die laptop opeens vandaan gehaald?' 'Die laptop lag verstopt in de glazenkast,' antwoordde Morgan zonder op te kijken van het beeldscherm. 'Als Quintin dit ding ziet, ben ik hem kwijt.' 'De vuile hufter,' bromde Moss knorrig. 'Wat ga je doen?' vroeg Ginny. 'Kijk en leer.' Morgan ging naar Google en toetste Brandon Konik in. De eerste pagina klikte ze aan. 'Hebbes. Hij woont in New York. 5the Avenue. Zo word je nou mevrouw Konik, Ginny. Niet door de dagdromen.' Morgan ging verder naar de site van haar vaste vliegmaatschappij en boekte een reis naar New York. 'W...wat ga je doen?' mompelde Ginny. 'Wilde je mij hier achterlaten?' Morgan zuchtte diep. 'Je mag mee als je van Brandon afblijft.' 'Ik beloof niks,' zei Ginny. 'Weet je,' zei Moss opeens met een hap brood in haar mond. 'Jullie zijn helemaal in de ban van die niet-magische rotzooi.' Ze zapte naar een andere zender. 'Oh, mijn soap!' 'En dan zijn wij in de ban?' zei Morgan. 'Oké, ik heb vijf tickets voor een reis naar New York.' 'Vijf?' herhaalde Ginny. 'Als ik de jongens hier achterlaat, zijn ze dood als we terugkomen,' legde Morgan uit. 'En dat vinden we erg, omdat?' vroeg Ginny. 'Daar weet ik niks op te zeggen,' schudde Morgan. 'Wacht, na mijn soap ga ik mijn spullen inpakken,' zei Moss. 'Heb je geen tijd voor,' zei Morgan. 'We vertekken vanavond.' 'Wat?' Moss keek geschrokken om. 'Maar ik moet nog zoveel doen!' 'Als ik niet opschiet, word ik mevrouw Konik niet!' zei Morgan bijna hysterisch. 'Hij valt al voor mijn charmes,' zei Ginny. Morgan lachte sarcastisch. 'Ga jij nou maar Vincent en Quintin halen.' 'Haal jij ze maar,' zei Ginny. 'Oh, ik haal ze wel!' zei Moss met een ellendige zucht. 'Vrouwen!' Ze liep naar de voordeur. 'Bellen jullie maar vast een taxi!'
|
|
|
|
|
|
Ginny-w
|
Geplaatst op 06-07-2010, 15:48 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
'Moss is zelf toch ook een vrouw,' zei Ginny, als grap want ze snapte wel wat Moss bedoelde. Morgan schoot in de lach. 'Ik ga m'n spullen pakken,' zei Morgan. 'Misschien kunnen we gelijk naar de winkel en een trouwjurk voor mij halen?' Ginny lachte. 'Droom lekker verder,' zei ze en ze riep Ruby. 'Ik ga ook even naar huis om mijn spullen te pakken.' 'Tot zo,' zei Morgan en ze liep naar boven. Ginny liep met Ruby naar buiten en liep vlug naar haar huis. Ze opende de deur en deed die weer dicht toen Ruby ook binnen was. Al snel was ze boven. Ze pakte een tas en deed daar alle dingen in die ze nodig had. Toilettas, tanderborstel, kleren etc. Ginny bekeek of ze alles had en liep toen weer naar beneden. Ze twijfelde of ze Ruby moest meenemen. Ze pakte haar mobiel en besloot het aan Morgan te vragen.
Heeii
Kan ik Ruby meenemen? Hebben we een hotel want als weg gaan zou ik haar daar kunnen laten. Maar ik weet niet of het zo leuk voor haar is om mee te gaan, aan de andere kant, anders is ze hier zo alleen.
xxx
Al snel kreeg ze een sms'je terug.
Ik heb nog niks voor een hotel geregeld. Weet niet wat de rest leuker vindt, Moss zou een hotel vast leuk vinden. Maar misschien is kamperen ook wel wat, dat moeten we dadelijk met de groep overleggen. Ik denk dat het verstandiger is om Ruby thuis te laten, hoef je ook niet op haar te letten en thuis kent ze alles het beste. Plus: Ik denk dat het niet fijn voor haar is om met het vliegtuig mee te gaan, maar jij weet natuurlijk het beste of Ruby daar wel of niet tegen kan.
xxx
'Oké,' mompelde Ginny. 'Dan laat ik haar maar thuis, dat is het beste.' Ze deed wat eten in Ruby's bakje en verschoonde het water. Ze toetste het nummer van Alice in, zij was haar buurvrouw. Alice was 20 jaar, had blond, gekruld, lang haar en had nog geen vriend. Ze was een van haar beste vriendinnen die ze op Zweinstein heeft gehad. 'Met Alice,' klonk het aan de andere kant. 'Hoi Alice, met Ginny,' begon Ginny. 'Hoe gaat het?' 'Goed, met jou?' 'Ook goed, zeg, ik had een vraagje. Ik ga een paar dagen op vakantie en ik vroeg me af of jij in die dagen Ruby nieuw voer en schoon water wilde geven?' 'Ja, hoor, natuurlijk,' antwoordde Alice vrolijk. 'Hoelang ga je weg?' 'Geen idee,' antwoordde Ginny. 'Maar ik denk niet dat het een hele maand gaat duren. Jij hebt mijn huissleutel toch?' 'Ja, die heb ik,' zei Alice. 'Mooi, dan komt alles goed. Dankjewel,' zei Ginny. 'Graag gedaan, veel plezier op vakantie!' 'Dankje, doei,' zei Ginny. 'Doei,' hoorde ze nog aan de andere kant van de lijn en toen hing ze op. Ze omhelsde Ruby nog even, pakte toen de huissleutel en liep weer naar Morgan toe. Nathalie deed open toen ze aanbelde. 'Weten we al wat we gaan doen?' vroeg Ginny toen ze binnen was. 'Of dat we gaan kamperen of dat we in een hotel overnachten?'
|
|
|
|
|
|
morgan
|
Geplaatst op 06-07-2010, 16:04 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
(***, ik was Nathalie helemaal vergeten Die smokkelen we wel mee het vliegtuig in)
Ongeveer een uur later was iedereen klaar voor vertrek. De taxi stond al een half uur te wachten en had al meerdere malen geirriteerd getoeterd. Toen er nog een keer werd getoeterd werd Moss agressief. 'Hé, kalkoenkop! Doe eens effe normaal, ja! Ons vliegtuig gaat pas om tien uur. We hebben nog alle tijd! Verlepte dwerg.' Ze ging nors op de achterbank zitten. Het was proppen in de kleine taxi, maar het paste allemaal. De taxichauffeur ging naar het vliegveld van Londen en zette ze af. 'Dat wordt dan 50 pond,' zei hij vriendelijk. '50?' herhaalde Morgan. 'Het wordt steeds duurder.' '50 pond?' zei Moss. 'Je hebt nog geen uur gereden, man! En je laat je minnares zomaar betalen! Eerst laat je haar zwanger achter en dan laat je haar ook nog 50 pond betalen? Ze krijgt geen eens allimentatie (of hoe je het ook maar schrijft) elke maand van je! Kom mee Morgan, je hebt gelijk. Deze man is een zak. Gelukkig lijkt jullie prachtige zoon Bowie niet op zijn vader!' Moss trok Morgan mee. 'Oh, dus nu ben ik opeens de minnares?' zei Morgan tegen Moss. 'Ja, natuurlijk,' knikte Moss. 'Ik kan moeilijk de minnares zijn van 40 taxichauffeurs. Waar zie je me voor aan?' De anderen hadden de koffers al gepakt. Met zijn zessen liepen ze het grote gebouw binnen. 'Oké, we hebben nog een uurtje,' mompelde Nathalie. 'We gaan ons meteen inchecken.' Het zestal liep naar de balie en checkte in. 'Jullie hebben een kaartje te weinig,' zei de vrouw vriendelijk. Alle zes dachten ze even na. Ginny schraapte haar keel en zei zachtjes: 'Ziet u die jongen met lange haren en dat peaceteken om zijn nek en die belachelijke zonnebril? Hij is verstandelijk gehandicapt. Het is heel ernstig.' 'Oh, ik zie het,' zei de vrouw. 'Ja,' ging Ginny verder. 'Ik moet wel mee. Zijn vaste begeleider is ziek en naast mij kent hij niemand.' 'Loop maar door,' zei de vrouw. 'Maar een van jullie zal moeten staan de hele reis.' Ginny keek even om naar Quintin. 'Geen probleem. Bedankt.' Het zestal liep door naar het vliegtuig en stapten in. 'Oh, spannend!' zei Moss opgewonden. 'NIet weer,' mopperde Morgan. 'Ik zit aan de andere kant van het voetpad, mensen!'
Dit bericht is gewijzigd op 06-07 16:05.
|
|
|
|
|
|
Nathalie
|
Geplaatst op 06-07-2010, 17:24 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
|
(***, ik was Nathalie helemaal vergeten Die smokkelen we wel mee het vliegtuig in)
|
ja en bedankt hé 
ondertussen in het vliegtuig: 'Moss, ik heb geen beenruimte!' Morgan zat helemaal tegen Ginny aangepropt die naast haar zat. 'Ja sorry maar die gast voor mij stinkt zo erg, en zo heb ik er geen last van.' Quintin keek achterom naar Moss. Vincent die naast Quintin zat, zat bij het raampje. 'wow wat een chill uitzicht man.' Achter Quintin en Vincent zaten Moss, Ginny en Morgan. Moss was altijd al bang om te vliegen, en zat helemaal vastgeklamt aan haar stoel.' 'Gaat alles goed met je?' Ginny begon zich zorgen te maken. 'Ja, alles is helemaal perfect.' ik zit hier in een vliegtuig, de turbilente is geweldig, en ik wil eruit! Moss schreeuwde het uit van angst. De stewardess kwam kijken wat er aan de hand was.
Dit bericht is gewijzigd op 07-07 12:57.
|
|
|
|
|
|
morgan
|
Geplaatst op 07-07-2010, 09:30 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Moss was degene die bang was, Nathalie. Niet Morgan, die ergert zich juist dood aan Moss' angst voor vliegen
Quintin en Vincent aten zich vol met vliegtuigeten. Moss kon niet eens aan eten denken en beet zenuwachtig haar nagels eraf. 'Ik wil eruit!' gilde ze uiteindelijk. 'Geef me een parachut, ik wil eruit!' 'Je kan er niet uit,' zei Nathalie. 'We vliegen nog wel een uur of acht.' 'Een uur of acht?' herhaalde Moss angstig. 'Ik vraag me echt af hoe ze die reis naar Alaska heeft overleefd,' zei Ginny zachtjes tegen Morgan. Morgan knikte. 'Ze was waarschijnlijk zo in dat zelfmoord-gedoe dat ze niet eens doorhad dat ze vloog. Wat mij betreft mag ze weer in dat zelfmoord-gedoe zitten. Maar dit keer gebruikt ze jouw geld.' 'Alsof ik zoveel heb!' zei Ginny. 'Twee mensen hebben van mijn geld zelfmoord gepleegd,' zei Morgan. 'Ik heb ook niet veel meer.' 'Echt wel,' zei Ginny. 'Ja, da's waar,' mompelde Morgan. 'En ook daarom word ik mevrouw Konik.' 'Brandon is niet zo oppervlakkig dat hij voor het geld gaat,' protesteerde Ginny. 'Alle acteurs zijn oppervlakkig,' merkte Morgan op. 'Wij ook, anders hadden we hier niet gezeten.' 'Oh, Morgandaatje,' zei Vincent opeens. 'Wat?' snauwde Morgan. 'Stukje kaas?' Hij hield een stukje kaas naar achteren. Morgan pakte het aan en zei: 'Nog een keer Morgandaatje en dit stukje kaas zit ergens waar de zon niet schijnt.' Vincent slikte en pakte nog een stukje kaas. 'Ginnytje, ook?' 'Houd op met namen te vervormen tot misbaksels,' zei Ginny en pakte de kaas aan. 'Nathaliatje.' Vincent hield nog een stukje kaas naar achteren. Nathalie stond op en gaf Vincent een klap op zijn hoofd. 'Ik had een pollepel mee moeten nemen.' Vincent en Quintin kregen grote angstige ogen en hielden de rest van hun eten zelf. 'We gaan neerstorten,' mompelde Moss in shock. 'We gaan neerstorten. We gaan neerstorten.' 'Wat is haar probleem?' vroeg Nathalie afkeurend. 'Oh, vliegangst,' antwoordde Ginny. De jongens begonnen te spelen met hun eten en hadden de grootste lol. 'En wat is hun probleem?' vroeg Nathalie. 'Euhm...Vincent is verstandelijk gehandicapt,' legde Ginny uit. 'En Quintin...tja, da's een apart geval.' 'Ik wil thee!' krijste hij door her vliegtuig.
|
|
|
|
|
|
Ginny-w
|
Geplaatst op 07-07-2010, 12:11 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 06-07-2010, 16:04 morgan schreef:
|
Ja, zoiets dacht ik al 
Ginny schudde triest haar hoofd. 'Ja hoor, hij wil thee,' mompelde ze. Morgan keek op haar horloge. 'Jep, het is theetijd. Het is precies 12 uur 's middags en dan begint-ie altijd te roepen dat hij thee wilt.' Ginny schoot in de lach. 'Dat meen je niet?' vroeg ze proestend. Morgan knikte ernstig. 'Volgens mij mankeert er ook wat aan hem, weet je zeker dat Vincent de enige verstandelijke gehandicapte is?' vroeg ze. 'Ik dacht van wel,' zei Ginny. 'Maar als ik zo eens naar Quintin kijk denk ik dat er nog meer zijn.' Quintin bleef maar door krijsen dat hij thee wilde. Vlug kwam er een stuadess (geen idee hoe je het schrijft) naar hem toegelopen. 'Wat is er meneer?' vroeg ze. 'Ik wil thee,' zei Quintin. 'We hebben op het ogenblik geen thee,' zei de stuadess. Quintin zuchtte diep. 'Hebben jullie wel de kruiden ervoor?' De vrouw knikte. 'Mooi, geef die maar een mij. Dan ga ik thee maken.' Verbaasd liep de vrouw weg en kwam even later weer terug met de benodigde kruiden. 'O jee,' mompelde Ginny. 'Goed, daar gaan we dan,' zei Quintin en hij wreef in zijn handen. 'Als ik de thee klaar heb krijgt iedereen een beetje!' 'Ik hoef niet Quintin,' zei Ginny vlug. 'Ik heb geen dorst.' 'Wij hoeven ook niet,' zei Morgan. 'Geef het maar aan de mensen hier.' 'Oké,' zei Quintin en hij ging aan de slag. Binnen 15 minuten was zijn "nieuwe" thee klaar. Quintin vroeg om wat bekertjes en gaf iedereen een bekertje met thee. 'Als ik hun was zou ik het niet opdrinken,' fluisterde Ginny tegen Morgan. Die grinnikte. Quintin dronk het tevreden op, maar als snel staken mensen hun handen op om te vragen of ze een kotszakje mochten. 'Zie je nou wel, dat krijg je er van,' zei Ginny zacht.
|
|
|
|
|
|
Nathalie
|
Geplaatst op 07-07-2010, 13:20 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Een paar uur later in het vliegtuig:
'Aaah we gaan allemaal dood!!' Moss krijste het uit. Morgan had er genoeg van dat ze naast haar moest zitten en deed haar hand voor Moss haar mond. 'Mmmhhmm!!' bracht Moss uit. 'Als je nu stil bent haal in m'n hand voor je mond weg,' zei Morgan, 'En trouwens we gaan zo landen'. Moss begon weer te gillen. De mensen voor en achter haar deden hun handen voor hun oren. Moss pakte angstig de kraag van Nathalie vast en schudde haar door elkaar. ze krijste in haar oor: 'WE GAAN ERAAN!' Nathalie gaf Moss een klap in het gezicht. Moss keek met een pruilipje voor zich uit. En zag voor haar hoe ze allemaal te pletter vielen. Eenmaal geland was Moss nog steeds in shock. haar handen trilden nog van angst. Opgelucht liep het zestal het gebouw in van het vliegveld, en Vincent oog viel op een raar geklede man. ´Die vent is chill!' riep hij en stormde erop af, Quintin meesleurend. 'Jongens!' mopperde Ginny. 'Jo!'zei Vincent opgewekt. 'Kijk in mijn ogen' zei de vreemde man. 'kijk diep in mijn ogen'. 'U heeft prachtige blauwe ogen', merkte Quitnin op. 'Stil!' snauwde de man. 'ja meneer', piepte Quitnin. 'Als ik in mijn handen klap zijn jullie geestelijk honden.', ging de man verder, en klapte in zijn handen. De jongens gingen op handen en voeten staan, en besuffelde elkaar. 'Mooi, dat word dan vijftig dollar, zei de man tegen Nathalie. 'Je kan een pollepel krijgen waar de zon niet schijnt en de maan komt er maar zelden', snauwde Nathalie tegen de man. De meiden liepen verder en de jongens liepen trouw achter hun aan. Vincent kwam in de buurt van Nathalie en ging met zijn poot omhoog. Nathalie krijste tegen Vincent en verkocht hem een schop. Piepend liep Vincent naar Quintin en ging aan zijn kont ruiken. 'Laat z'n kont met rust', zei Moss geiriteerd. Vincent liep een eindje verder en kwam terug met een stok. 'Onee niet dat ook'. Moss had geen zin om aport met Vincent te spelen en negeerde hem. Vincent begon te piepen en keek veelbelovend naar Moss' benen. 'Nee nee,' zei Moss snel. 'Daar zoek je maar een vrouwtjeshond voor!' Ze pakte de stok af en gooide die weg. Ze raakte het hoofd van een oude man. 'Hé!' schreeuwde de man. 'Doe eens ff normaal!' 'Zij was het!' Moss wees naar Morgan. 'Laat mij erbuiten,' protesteerde Morgan. Quintin kwam naar Morgan gelopen en sprong tegen haar op. 'Hé, vieze denkbeeldige vlooienbal!' snauwde Morgan. 'Ga Vincent berijden!'
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|