|
|
|
morgan
|
Geplaatst op 22-06-2008, 13:45 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
MOrgan word het zat en het lukt na veel moeite om te teleporteren naar haar huis. Daar maakt ze wat eten klaar en geniet van haar avondeten in een rustige en vetrouwde omgeving. Die volgers van de heer stelden duidelijk niks voor. Ze namen je mee, en lieten je weer gaan. Waar ging het heen met de wereld?
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Ik hou van het leven, ik hou van de zon. Ik open de deuren, en flikker van het balkon |
|
|
lieke
|
Geplaatst op 22-06-2008, 13:52 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
(nou bij jou misschien wel maar bij ons zijn de volgelingen alleen maar sterker morgan xD) Lieke staat op en gaap. 'Ik denk dat wij ook maar moeten gaan slapen.' zegt Lieke. Potterjeuh en Nisie knikken. 'Kan ik de logeerkamer pakken same met potterjeuh?'vraagt Lieke aan Nisie. Nisie knikt. En lieke loopt met pottejeuh achter haar aan naar een van e vele kamers. 'Hier slapen we vannacht.' zegt Lieke. 'Neem jij dat bed maar.'Lieke wijst naar het bed dat het er het beste uit ziet.
|
|
|
|
"That went well" -'Expecto Patronum' 'Lily? After all those years?' 'Always' - 'You have your mother's eyes' |
|
|
morgan
|
Geplaatst op 22-06-2008, 13:55 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
(gert stopt ermee, maar hij had me meegenomen, daarom, lieke)
na het eten ruimt Morgan op en gaat slapen. Eerst neemt ze een warme douche en kruipt dan onder de warme deken. Al snel slaapt ze. Ze droomt dat ze omringd is door mensen. Ze kent ze niet. Ze komen dichterbij en richten hun toverstokken op Morgan. Morgan voelt dat ze het benauwd krijgt en begint te gillen. Ze weet dat het maar een droom is, maar het lijkt echt.
|
|
|
|
Ik hou van het leven, ik hou van de zon. Ik open de deuren, en flikker van het balkon |
|
|
lieke
|
Geplaatst op 22-06-2008, 14:00 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
(Stopt hij echt? dan hebben we geen slechterikken meer in het verhaal lol) Lieke gaat liggen op het ander bed. Al snel alt potterhjeuh in slaap. Maar zij niet. Nog lange tijd blijft ze liggen. Ze is blij dat ze de kinderen heeft kunnen redden. Ze is blij dat ze haar dochter heeft kunnen redden. Maar Is het niet tervergeefs? Waar moeten ze dan heen? De genen die geen ouders meer hebben acepteren die hun nieuwe adoptie ouders wel? En Lotte wat moe ze daar,mee? Moet ze Lotte behandelen als een zus of een kind?. Lieke weet het niet.
|
|
|
|
"That went well" -'Expecto Patronum' 'Lily? After all those years?' 'Always' - 'You have your mother's eyes' |
|
|
morgan
|
Geplaatst op 22-06-2008, 14:05 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Morgan schrikt wakker. Het is net half twee 's nachts. Ze haalt een hand door haar haren en gaat weer liggen. Dat was nogal eng. Dat moest ze niet weer doen. Morgan sluit haar ogen weer en voelt de slaap weer komen. Maar ze durft niet meer tee slapen na die nachtmerrie. Toch slaapt ze al snel weer.
|
|
|
|
|
|
nisie10
|
Geplaatst op 22-06-2008, 16:43 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Nisie die nog op de stoel zat na te denken, keek op naar de deur, waar Lotte stond. 'Wat doe jij uit bed Lotte?' Vroeg Nisie. Lotte liep op haar af, en Nisie trok haar op schoot. 'Ze snurken allemaal zo.' Zei ze zachtjes. Nisie kreeg een glimlach op haar gezicht. Ze keek Lotte aan, vanaf het begin dat ze elkaar zagen hadden ze al een band met elkaar. Net zoals Nisie toen ook met Lieke had, vroeger. 'En toch moet je gaan proberen te slapen Lotte, je kan niet heel de tijd opblijven, dus hup, vlug naar bed.' Lotte lachtte even en sprong toen van Nisie's schoot af, 'mag ik jje mama noemen?' Vroeg ze nog net. Nisie keek haar lachend aan, 'ja hoor.' Lotte knikte, 'oké mama.' Daarna liep ze naar bed. Nisie keek het kind lachend na, ze had er alles voor over om haar hier te houden, en Lieke mocht ook blijven, maar de rest moest echt weg, ze kon ze niet allemaal beschermen.
|
|
|
|
Denise (L) Edwin ^^ |
|
|
morgan
|
Geplaatst op 23-06-2008, 13:13 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
MOrgan word de volgende dag pas laat in de ochtend wakker en barst van de trek. Ze loopt met een slaapdronken kop naar beneden en maakt wat te eten klaar. Er loopt een kat over het aanrecht. 'Goede morgen, poes,' zegt Morgan. 'Hé, ...sinds wanneer heb ik een kat? Waar kom jij vandaan?' De kat kijkt Morgan onschuldig aan en springt dan op de grond Morgan volgt hem nar het open keukenraam. 'Raar,' zegt Morgan. 'Ik doe mijn ramen altijd dicht.'
|
|
|
|
|
|
moss
|
Geplaatst op 24-06-2008, 12:47 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Moss loopt wat in de regen over straat in Londen, ze kijkt naar de huizen die warme lichten door de ramen laten schijnen. Moss rilt, de kou maakt haar koud. Waarom heeft ze ook zo'n rot leven, niemand wil haar, niemand geeft om haar, ze moet altijd zichzelf maar zien te redden overal. En dat kan dus niet altijd. Moss trapt een leeg cola blikje tegen een container, uit de container springt in kat die snel wegrend in het donkere gedeelte van een steegje.
|
|
|
|
Koe. |
|
|
lieke
|
Geplaatst op 24-06-2008, 14:40 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Lieke wordt de volgende ochtend vroeg wakker. De zon komt net op. Lieke kan normaal altijd goed inslaapvallen ook in een ander huis. Maar het lukte niet. Haar bekroop het gevoel dat vele het niet zouden overleven. Ze dacht er liever niet over na en liep naar de leuken voor een ontijtje. Lieke had nou geen zin in toveren anders moest ze steeds aan al die kinderen denken.
|
|
|
|
|
|
morgan
|
Geplaatst op 24-06-2008, 14:47 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
De kat mauwt hard en springt dan het huis uit. Morgan sluit het raam en gaat verder met het ontbijt maken. Ze liet haar toverstok liggen, en deed alles met de hand. Ze wilde niet toveren, sterker nog, ze wilde weg uit deze wereld. Misschien was een magie - vrij leven beter voor haar. Er valt iets kapot in de huiskamer en snel loopt Morgan erheen. Er ligt een fotolijstje kapot op de grond. 'Sinds wanneer heb ik foto's in de huiskamer?' mompelt morgan. 'Van wie is dat lijstje?' Morgan durft hem niet op te pakken, bang voor de onthulling ervan.
|
|
|
|
|
|
lieke
|
Geplaatst op 24-06-2008, 15:07 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Lieke staat op en loopt terug naar de logeer kamer. potterjeuh ligt nog rustig te slapen. 'Potterjeuh?' vraagt Lieke. potterjeuh doet slaperig haar ogen open. ' We moeten z een veiig heen komen geven.' zegt Lieke. potterjeuh snapt de opmerking niet en terkt een vreemd kijkjend gezigt. ' De kinderen.' mompelt Lieke. Potterjeuh snapt de hint en staat op. ' Lekker geslapen?' vraagt ze.
|
|
|
|
|
|
morgan
|
Geplaatst op 24-06-2008, 15:12 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Uiteindelijk schraapt morgan haar moed bij elkaar en loopt naar het fotolijstje toe. Ze ziet een foto van een klein kind. 'Wat gebeurd hier?' zegt Morgan tegen zichzelf. 'Wie...' Dan herkent Morgan dat kleien kind. Ze is het zelf. 'Hoe komt iemand aan mijn foto?' mompelt ze verbaasd.
|
|
|
|
|
|
nisie10
|
Geplaatst op 24-06-2008, 15:42 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
De deur gaat open en Nisie staat in de deur opening. 'Zo vroeg op.' Zei ze lachend tegen Lieke en Pottertje. 'Dat zijn toch geen tijden meer.' Ze keek Lieke even aan, met een serieuze blik, alsof ze dacht dat Lieke een plannetje aan het smeden was. 'En gaan we vandaag even langs de mensen waar ik het over had?' Zei ze er achteraan, terwijl ze haar blik niet van die Lieke afhield.
( doet potterje nog wel mee? )
Dit bericht is gewijzigd op 24-06 15:43.
|
|
|
|
Denise (L) Edwin ^^ |
|
|
moss
|
Geplaatst op 24-06-2008, 19:41 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Moss word wakker, haar ogen sluiten snel weer van het licht van een lamp. Wacht een lamp, er stond daar toch geen lamp? Moss was op straat van de kou flauwgevallen, hoe kon ze nou in een warme kamer met een bed zijn. De blauwe gordijnen waren dicht. Moss lag in een groot twee persoons bed, naast haar op het nachtkastje stond naast de lamp een fotolijstje, met een meisje en twee jongens erop.
|
|
|
|
Koe. |
|
|
morgan
|
Geplaatst op 24-06-2008, 22:07 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
(jij ook al een foto, moss?)
Morgan neemt de foto mee naar boven en doet hem in haar nachtkastje. Dit moest uitgezocht worden. Hoe kwam iemand in vredesnaam aan haar foto? Snel gaat Morgan weer naar beneden als ze iets hoort. In de gang blijft ze stil staan. Dit was een erg groot huis, je kon je hier makkelijk verstoppen. 'Hallo?' roept Morgan. 'Ik weet dat er iemand is, kom maar tevoorschijn!'
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
morgan
|
Geplaatst op 24-06-2008, 22:15 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
(geen idee! in een of ander stadje, maar wel in de magische welred)
' Hey!' roept Morgan. 'Ik heb je al gehoord. Hoe kom je aan mijn foto?' geen reactie, maar Morgan hoort wel voetstappen. Ik ben niet bang in mijn eigen huis, denkt ze.Dit is mijn huis! 'Hallo?' roept ze weer. 'Kom maar tevoorschijn! ik weet dat je hier egens bent!'
(nou, ik moe gaan)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
morgan
|
Geplaatst op 25-06-2008, 17:43 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Snel loopt Morgan haar hele huis door, en dnekt de hele tijd voetstappen te horen, maar ziet niemand. Ze4 gilt als ze opeens iemand voor zich ziet staan, maar realiseerd dan dat het haar spiegelbeeld is. Ze moest nog steeds wennen een de lange spiegels op sommige plekken in het huis. Vooral snachts
Dit bericht is gewijzigd op 25-06 17:43.
|
|
|
|
|
|
lieke
|
Geplaatst op 25-06-2008, 18:46 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
(ik weet het niet Nisie) 'Ach ja we waren allebij al wakker dus wat is er erg aan?'vraagt lieke. Lieke ziet dan de blik in Nisie's ogen. 'How rustig maar ik ben ecfht geen veradder ofzo iets.'lachte Lieke. 'En het lijkt me best een leuk idee om vandaag even langs die mensen te gaan.' gaat Lieke verder. Lieke kijtk een beetje afwachtend naar Nisie maar die reageert niet echt Lieke kijkt er raar van op.
|
|
|
|
|
|
nisie10
|
Geplaatst op 26-06-2008, 07:38 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Nisie kijkt even naar de muur en dan in de richting van het gordijn, die nog dicht zit. 'Oké.' Mompeld ze en ze loopt naar het gordijn toe en maakt hem open. Een vlaag van licht komt naar binnen, die Nisie even verblind. 'Dan gaan we eerst naar meneer en mevrouw Hazelaar.' Zegt Nisie, 'dus aanklede.' Er verschijnt een glimlach op haar gezicht. Hoe eerder dit alles klaar is, hoe veiliger ze waren.
|
|
|
|
Denise (L) Edwin ^^ |
|