|
Superdreuzel
|
Geplaatst op 18-05-2008, 18:20 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
lange tijd wist ik niet welke dooddoener in hp5 Dolochov was, maar volgens mij ben ik er eindelijk achter. Als ik me niet vergis is Dolochov te zien: 1. Nadat Lucius Malfidus zijn toespraak houdt, en de 6 kinderen alles kapot schieten rennen ze weg, en Dooddoeners zwefen langs de kinderen heen. Als je een close up van Harry ziet, zie je ook een dooddoener naast hem zweven met klein beetje lang haar en een soort van baart... 2. Als je de Azkaban scene ziet en de Dooddoeners uitbreken zie je de eerste doodoener´s Duistere Teken, Vlak vordat Bellatrix v Detta populair gaat doen zie Dolochov... 3. Als de Orde v d Feniks bij het Gordijn verschijnt Dueleren Harry en Sirius tegen Lucius Malfidus en een Dooddoener, oftewel Dolochov... 4. Vlak voordat de Orde in het ministerie is en Harry zijn hulpjes kwijt is, zie je dat ze alle 5 gevangen zijn genomen door Dooddoeners, de gene die Hermelien vast heeft is Dolochov... 5. Of hij verder in de film ook te zien is weet ik niet...
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Superdreuzel
|
Geplaatst op 23-05-2008, 19:39 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
kep een beetje reasurge gedaan in boek 5, film 5 en dreuzels.com, daarom weet ik het niet helemaal zeker, maar volgens mij is het gewoon Dolochov... Ik weet het denk ik pas zeker als we in film 7 ZIEN hoe lupos vermoord wordt, of als ron en harry en Hermelien gevolgt worden door dolochov en nog een andere dd. maar togh, DOLOCHOV OWNT! hij ziet er zo F(piep)KING lijp uit, egt, dat kapsel past precies bij die baart=P aleen ben ik er nog niet achter welk masker hij nou heeft... ohja, in film 5 doet Voldemort een NAturliga Urvalet dat merkte ik laatst op toen ik dolochov zocht.(ik hat Urvalet al bedachtvoor ik dit zag) Als Voldie met Perkie gaat vechten in het ministerie, en Perkie Voldie in een grote Waterbal komt, valt hij eruit en komt er een of andere zwarte straal op Perkie af. Als ik ooit hier tegen iemand Naturliga Urvalet gebruik, weten jullie hoe het er ongeveer uitziet
Mar ik zocht op Wikipedia naar Antonin Dolochov en daaruit blijkt dat hij: - Waarschijnlijk op Klammfels zat - Hij Lupos vermoorde - Hij de Protzers vermoorde - Hij volgens Wikipedia geood werd door Banning, maar ik dat niet in de boeken zie staan - Hij een van de gevaarlijktste Dooddoeners was op het Ministerie, hij verwonde Hermelien ernstig en brak de neus van Marcel - Hij waarschijnlijk oost-europees was - Hij veraden is door Igor Karkarov en daardoor in Azkaban belande, maar weer uitbrak met 10 Dooddoeners in 1996 - Hij waarschijnlijk bij Karkarov op Klammfels zat - Zijn engelse naam Antonin Dolohov is (ipv Dolochov) bron, Wikipedia.
Dit bericht is gewijzigd op 23-05 21:06.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|