|
kathy
|
Geplaatst op 18-05-2008, 10:35 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik heb gisteren nog eens naar de 3de film gekeken en nu vraag ik me iets af: In hp en de geheime kamer sprak Sneep de Expelliarmus-bezwering uit over Smalhart en dan vloog die naar achter en in de 3de film doet Lupos dat ook bij Harry en dan pakt die gewoon zijn toverstok af gaat dat dan allebei?
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Leve de vriendschap! Leve de vrijgevigheid! Leve 10 galjoenen per haar! |
|
|
Superdreuzel
|
Geplaatst op 18-05-2008, 12:10 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
nou kijk, ik denk dat het zo gaat... Film een en twee was een andere director dan film 3,4,5,6,7, dus is het anders. De director van film 3,4,5,6,7 is ee noob die alles weer moet veranderen, dus ook expeliamrmus(heb ik het zogoedgeschreven?) hoe lelijk het ook allemaal is
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Expectopatronum
|
Geplaatst op 19-07-2009, 12:49 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Het heeft gewoon te maken met de kracht die je uitoefent. Normaal gesproken is 'expelliarmus' bedoelt om te ontwapenen. Maar in film 3 wilde Harry zodanig de waarheid weten over Sirius dat hij zijn emotie recht op Sneep richtte die van zijn sokken werd geblazen waarachter Lupos sneeps toverstok opving. De regisseur van film 2 heeft het gevolg van de ontwapeningsspreuk niet fout uitgebeeld, maar wel de straal van de spreuk. In de film komt uit Sneeps stok een groene straal, wat eigenlijk rood moest zijn.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|