|
lieke
|
Geplaatst op 25-10-2011, 19:52 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Lieke komt extreem vrolijk binnen huppelen ( ), 'Waarom ben jij zo - extreem - vrolijk en huppel je, nota bene in de bieb?', vraagt Ginny. 'Ik heb Sneep net gedist hij wist gewoon helemaal nisk meer te zeggen én ik heb geen punten aftrek voor Griffoendor gekregen', zegt Lieke, die nog steeds extreem vrolijk is en ondertussen om Ginny en de boekenkast naast Ginny heen huppelt.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
"That went well" -'Expecto Patronum' 'Lily? After all those years?' 'Always' - 'You have your mother's eyes' |
|
|
|
|
|
|
Evilwitch
|
Geplaatst op 25-10-2011, 21:52 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Evilwitch komt verveeld de bibliotheek binnen. Ze kijkt verbaasd op als ze de ruimte doorkijkt. Mensen! Voor het eerst sinds maanden een teken van welgemanierde beschaving! Ik was toch niet de enige overlevende op Zweinstein! dacht ze euforisch. Het is hier toch nog niet helemaal uitgestorven! Ze neemt een aanloop en duikt in de lege stoel naast Superdreuzel. "Zeg, welk boek lezen jullie eigenlijk?"
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Blue Caterpillar: "Who are you?" Alice Kingsley: "Absolem?" Blue Caterpillar: "You're not Absolem. I'm Absolem. Stupid girl." |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|