|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
expeliarmus
|
Geplaatst op 16-01-2011, 19:38 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Expeliarmus kwam binnen, veel te laat naartuurlijk. ze sloop langs de tafels om stiekem nog snel een plekje te zoeken zonder dat sneep het zag. maar patty park zag het en zei: proffesor ik zie hier een véél te late grifoendor. met een grijns. sneep: 15 punten aftrek voor griffoendor! *** denkt expeliarmus, gaat zitten en gegint met brouwen van haar toverdrank
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen. Als een ongeluk in een klein hoekje zit, zit het geluk dan in de rest? |
|
|
Yayde
|
Geplaatst op 18-01-2011, 21:25 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Yayde is veel te laat voor haar les Toverdranken. Ze rent de klas in, maar doet dat op zo'n manier dat Sneep haar bijna snapt. Gelukkig heeft hij net niets gezien en Yayde zoekt een plekje, er is er nog een naast Expeliarmus, dus daar gaat ze zitten, en vraagt welke toverdrank er gebrouwen moet worden. Terwijl Yayde haar spullen pakt, legt Expeliarmus het zachtjes uit.
...
Dit bericht is gewijzigd op 18-01 21:26.
|
|
|
|
"I just move on with life, because there is nothing left to break, and nothing left to lose..." |
|
|
Ginny-w
|
Geplaatst op 05-05-2011, 16:28 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ook al te laat komt Ginny de klas binnengelopen. Het enige wat de leerlingen zien is dat de deur opengaat. Ze heeft namelijk Harry's onzichtbaarheidsmantel geleend. Geërgerd loopt Sneep naar de deur en doet hem dicht. 'Iedereen weer aan het werk,' beveeld hij de leerlingen. Stilletjes gaat Ginny aan het tafeltje van Expeliarmus en Yayde zitten. Als die de stoel horen schuiven schrikken ze zich rot en slaan ze vlug hun hand op hun mond om het niet uit te gillen. Pas als Sneep zich op een ander groepje Griffoendors heeft gericht doet Ginny de onzichtbaarheidsmantel af. 'Sorry dat ik jullie zo liet schrikken,' fluisterd ze, terwijl ze de onzichtbaarheidsmantel in haar tas doet.
|
|
|
|
Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Hermelienemma
|
Geplaatst op 31-07-2011, 17:08 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Sportlaan landt vlak naast Emma en zij schrikt zich dood. Ze slaat een kreet van schrik, net iets te hard zodat Sneep het hoort. Hij draait zich om en kijkt haar kil aan. "Is er iets, jufvrouw Emma?" "Ik... Uhm... Ik..." "Nablijven." zegt Sneep ijzig. "En jij ook, Sportlaan. Denk maar niet dat ik niet zag dat je opeens mijn lokaal binnenkwam. 8 uur, hier, in mijn lokaal." Beteuterd kijken Sportlaan en Emma elkaar aan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|