|
|
|
moss
|
Geplaatst op 25-11-2010, 23:00 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
'Ik wil het weer voorspellen.' zei Moss, ze was naast Morgan gaan zitten, wat vreemd was, aangezien ze niet in de dezelfde afdeling zaten, maar beiden hadden ze een liefde voor sinas dus dat maakte alles goed. 'Volgens mij is het de periode in de maand.' mompelde Morgan tegen Moss, Moss kon haar lachen niet meer inhouden en barstte los. Zwamdrift keek op van haar glazen bol en keek Moss en Morgan doordringend aan.
Dit bericht is gewijzigd op 25-11 23:01.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Koe. |
|
|
morgan
|
Geplaatst op 26-11-2010, 10:08 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
'Sorry,' mompelde Morgan. 'We zullen ons inhouden.' Moss keek Morgan aan. 'O ja?' 'Nee,' fluisterde Morgan. 'Let op.' Morgan richtte zich op haar werk. Zwamdrift leek alleen maar gefrustreerder te raken. 'Oh, meiden. Ik ben niet gewend dat jullie je werk maken!' 'Mooi, ik ook niet,' zei Morgan en legde haar voeten op de tafel. 'Dus Moss, heb jij vandaag al een glas sinas op?'
|
|
|
|
Ik hou van het leven, ik hou van de zon. Ik open de deuren, en flikker van het balkon |
|
|
|
|
dracoishot
|
Geplaatst op 11-12-2010, 16:40 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
dracoishot stoof de toren in en zwamdrift schrok zig rot. 'Wat, had u me niet zien aankomen?' vroeg ze SARCASTISCH. zwamdrift zei dat zei wel met draco zou gaan en draco baalde als een stekker. 'En, wat zie je in míjn kopje, darling?' 'Ik hoop dat het de échte grim is.' antwoorde draco zuur. ze hoorde moss lachen. 'Eehm...' antwoorde ze vlug na een blik op 'die ouwe zwammer'. 'U zult lijden, ontslagen worden, dronken raken, een baan krijgen, weer ontslagen worden en uiteindelijk gevonden worden door voldemort die u vermoor.' Moss hield het niet meer en schoot in de lach. Even later mochten moss en dracoishot gezellig samen naar professor anderling, allebei met een briefjeXD
|
|
|
|
past precies bij mij |
|
|
|