|
|
|
|
|
pottertjeuh
|
Geplaatst op 18-05-2008, 19:08 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ook pottertjeuh kijkt in haar glazen bol. maar ziet alleen haar spiegelbeeld. ze kijkt nog eens goed. "onee" denkt ze. "een pukkel! wat moet ik nu doen?" ze kijkt even om zich heen, toen er niemand op haar lette begon ze aan de pukkel te krabben. toen zag ze in haar bol dat haar gezicht onder de littekens zou zitten als ze neit stopte. dus ze hield er maar mee op en legde zich erbij neer dat ze de hele dag met een pukkel rond zou lopen
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
lieke
|
Geplaatst op 28-12-2008, 09:35 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Lieke kijkt ook in hara bol maar ziet allen zich zelf. Meer niet , Niet meer niet minder, Dan kijkt ze nar superdreuzel met eenn hatelijke grijns op superdreuzels gezicht kijkt hij de bol in. Na een halfuurtje ziet Lieke iengdelijjk iets. Ze wordt gemarteld door dooddoene4rs. Snel rent ze het lokaal uit.
|
|
|
|
"That went well" -'Expecto Patronum' 'Lily? After all those years?' 'Always' - 'You have your mother's eyes' |
|
|
adajaislief2
|
Geplaatst op 29-12-2008, 19:00 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
adaja kijkt ook in de glazenbol.eerst zag ze gewoon haar zelf maar toen kwam er een vlammetje.en daar zat opeens bratt pitt in zijn blootje(HIJ HEEFT WEL EEN BROEK AAN)en zit te zingen.Adaja ging een foto maken met haar Nokia N96 en kijkt ernaar.maar helaas zag je bratt pitt niet maar wel een glazenbol.Ik hoop dat de juf dit niet zag want ze kan in elke glazenbol kijken wat de ander ziet. maar de juf zag het en zei tegen mij boos:Knappe jongen he? Jaa,Bratt Pitt zeker wel!zeg adaja. Bratt pitt??ik zie Orlando bloom!zegt de juf.
xD
|
|
|
|
'Vliegende hondendrollen en zwingende poten,' Mijn nieuw verhaal moet nog maken |
|
|
Superdreuzel
|
Geplaatst op 01-01-2009, 17:21 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
oh...kej... als die in zijn blootje staat heeft die geen broek aan:P
superdreuzel gaat geniepig grijnzend achterover leunen met zijn stoel als professor zwamdrift naar hem toekomt. `Zeg eens, beste jongen, wat zag jij in de Blo des Waarheids Toekomstblikken?' Ik zag de overheersing over Zweinstein als opvolger van de Heer van het Duister.' Zwamdrift keek op en liep gauw naar een ander toe.
|
|
|
|
|
|
|
moss
|
Geplaatst op 20-04-2009, 17:28 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Moss zat met een serieus gezicht in haar glazen bol te kijken. Zwamdrift kwam blij naar haar toe gelopen. 'Wat zie je dat je zo interesseert meisje?' Vroeg ze. Moss reageerde niet nu keek ze naar een hele andere richting. Aan de andere kant van het lokaal zat een jongen met blond haar van Zwadderich. Moss staarde hem maar aan. 'MOSS JONES!!' Schreeuwde Zwamdrift opeens. En Moss werd wakker uit haar trance. XD
|
|
|
|
Koe. |
|
|
Mc-boy
|
Geplaatst op 20-04-2009, 17:33 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Dark verschijnt opeens uit een hoekje... de hele klas kijkt naar hem.. 'eehh.. haai.. ' ik ben dark.. hij knipoogt naar een meisje voorin de klas.. de meisje proest het uit van het lachen.. 'EHUM.. Jongeman... wie ben jij in hemelsnaam.. zegt de proffesor een beetje boos.. 'ik d8 dat ik dark zei maajah.. ' ik ga wel weer...' geeft nog een knipoogje naar moss en naar der stoel en verdwijnt weer in een donkere hoekje..
(hehee )
|
|
|
|
|
|
|
Virtuxa
|
Geplaatst op 10-05-2009, 19:06 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Virtuxa keek even op toen Dark binnenkwam, maar het hield hara niet lang bezig. Ze vestigde haar aandacht weer op de bol. Ze zag verscheidene mensen, maar niemand die z ekende. En toen zag ze zichzelf. En een griezelig bekende man. Ze ademde scherp in; dit kon niet. Wat zij zag zichzelf.. in 1888. Het jaar van Jack the Ripper. "Professor!" zei ze hees.
|
|
|
|
Back from Germany. It sucked. |
|
|
|
|
|
|
Ginny-w
|
Geplaatst op 13-02-2010, 16:52 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ginny kwam een beetje laat binnen, keek de klas rond, zag professor Zwamdrift bij Pjax staan (die ergens in een hoekje zat) en stapte in de schaduw, zodat professor Zwamdrift haar niet zou zien. Ze sloop naar een tafeltje en zag Moss daar zitten (helemaal voorin volgens dark?) 'Hallo,' fluisterde ze. Moss schrok weer wakker uit haar trance die Superdreuzel bij haar uitprobeerde. 'Het is goed, ik ben het maar,' fluisterde Ginny. Ze toverde een stoel erbij en fluisterde: 'Ik kom ff hier zitten, anders merkt professor Zwamdrift dat ik te laat ben.' En ze ging zitten. 'Hoop dat je het niet erg vind,' fluisterde ze nog. 'Ik vind het wel erg,' zei professor Zwamdrift, die achter Ginny stond. 'Je bent te laat, Ginny. Voor de deze ene keer zou ik je geen straf geven. Nee, nee, blijf maar zitten,' zei professor Zwamdrift, toen Ginny op wilde staan. 'Jullie moeten toch paren gaan maken. Ginny, jij gaat dus met Moss, de rest van de klas, zoek zelf even iemand met wie je wil samenwerken.'
Dit bericht is gewijzigd op 13-02 16:53.
|
|
|
|
Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it. |
|
|
xhermoine
|
Geplaatst op 19-02-2010, 16:30 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
xHermoine kijkt in haar bol, maar ziet echt helemaal niks. 'Ehm.... Professor Zwamdrift, ik zie niks.' 'Meisje, je kunt alleen iets zien als je je volledig concentreert.' 'Ja, dat doe ik toch ook, maar ik zie niks!' ' Tja meisje, dan ben je waarschijnlijk niet goed genoeg in dit vak! ' Diep beledigd kruist xHermoine haar armen over elkaar, en staart voor zicht uit terwijl ze mompeld: ' Niet goed genoeg.. puh!' 'Wie denkt ze wel niet wie ze is!'
|
|
|
|
''When you got nothing, you got nothing to lose.'' - Jack Dawson, Titanic |
|
|
|
|
xhermoine
|
Geplaatst op 01-03-2010, 18:17 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hermelien zat nog steeds met haar armen over elkaar. Proffesor Zwamdrift kwam aanruisen. 'Meisje, jij kan daar ook niks aan doen, het Innerlijk Oog is alleen voor 'speciale' mensen. Zulke bull*** had Hermelien nog nooit gehoord en er sprongen tranen in haar ogen. 'Weetje wat?' brulde Hermelien, 'Je rot maar op met je Innerlijk Oog' en ze stormde het lokaal uit, gleed zowat van de trap af. Ze liep naar de Dikke Dame en snauwde 'drakenmest'. Ging bij de haard zitten in haar favoriete stoel zitten met haar armen gekruist over haar benen. Haar zelfvertrouwen brandde op een laag pitje, was ze soms niet speciaal genoeg? Misschien moest ze maar van school af. En ze staarde naar het vuur.
|
|
|
|
|
|
Ginny-w
|
Geplaatst op 02-03-2010, 17:25 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ginny keek verbaasd naar de plek waar Hermoine net verdwenen was. 'Sorry Moss, maar ik moet even weg,' zei Ginny en ze stond op. Professor Zwamdrift keek haar verbaasd aan. 'Meisje, wat ga je doen?' vroeg professor Zwamdirft. Ginny negeerde haar en liep ook de klas uit, opweg naar de leerlingenkamer. Bij de Dikke Dame aangekomen zei ze het wachtwoord en toen de Dikke Dame openzwaaide, klom Ginny naar binnen. Ze keek rond, en zag uiteindelijk Hermoine daar bij de haard zitten. Ginny liep naar haar toe en ging op de stoel tegenover Hermoine zitten. 'Gaat het?' vroeg Ginny, die nog steeds boos was op professor Zwamdrift.
|
|
|
|
|
|
xhermoine
|
Geplaatst op 06-03-2010, 14:21 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
'Nee.' snauwde Hermelien. En ze staarde weer naar het vuur. Ze bleven een tijdje zo zitten. 'Sorry.' Fluisterde ze toe na een tijdje, het is alleen...' 'Misschien ben ik wel gewoon te dom voor Zweinstein' En er rolde een traan over haar wang. 'Misschien ben... ben.. ik gewoon niet goed genoeg.' Toen barstte ze in huilen uit.
|
|
|
|
|
|
Ginny-w
|
Geplaatst op 07-03-2010, 13:36 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
'Tuurlijk ben je wel goed genoeg voor Zweinstein,' zei Ginny en ze sloeg een arm om Hermoine's schouder. 'Waarzeggerij is gewoon een stom vak. Ik denk dat bijna iedereen het daarmee eens is.' Hermoine keek haar met betraande ogen aan. 'Denk je?' vroeg ze. 'Dat weet ik wel zeker. Alleen de zusjes Patil vinden het volgens mij een geweldig vak,' zei Ginny. Hermoine moest glimlachen. 'En trouwens, je bent helemaal niet de slechtste. Marcel is toch ook niet goed in Verweer tegen de Zwarte Kunsten, Gedaantverwisselingen, Waarzeggerij en in andere vakken? Hij geeft het ook niet op. En je zit ook nog eens in Griffoendor. En Griffoendors geven de moet nooit op,' zei Ginny.
|
|
|
|
|
|
xhermoine
|
Geplaatst op 09-03-2010, 18:43 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hermelien schoot in de lach 'Je hebt natuurlijk weer helemaal gelijk, zoals altijd.' Hermelien veegde haar tranen weg. 'En Marcel is inderdaad bijna overal slecht in, maar hij is super aardig en geeft nooit op!' 'Maar ... ' Zei Hermelien. 'Ik haat Zwamdrift.' Ginny schoot in de lach. 'Iedereen haat Zwamdrift Hermelien, iedereen!' En samen klommen ze het portret gat uit en liepen naar het muffe lokaal van Zwamdrift.
|
|
|
|
|
|
|
|
Christiane
|
Geplaatst op 20-03-2010, 16:32 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Christiane ging bij Hermoine zitten, keek haar aan en zei glimlachtend: 'Mijn zienersoog heeft gezien dat er wat met je aan de hand is.... Wil je erover praten?' 'Je zienersoog?' zei Hermoine en ze keek Christiane raar aan. 'Niet echt, ik heb je zien weglopen, dus... Maar is er wat?'
|
|
|
|
Las cosas más hermosas en la vida no se ven, sino que siente el corazón. (the most beautiful things in life are not seen, but felt by heart.) |
|
|
|
|
|
|
|