|
lieke
|
Geplaatst op 17-09-2011, 14:00 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Geniaal die ego's van gerthj, SD, mij, anne en trio weer terug te lezen 
Lieke kwam naast Ginny zitten. 'Hm... wat was zweinsveld ooit anders zeg, paar jaar geleden stond hier alles in brand enzo' mijmert Lieke. 'Dat was... anders ja...', zegt Ginny. 'Hoe tegendraads waren de jongens toen wel niet' zegt Lieke en staart voor zich uit, ook Ginny zwijgt. Lieke denkt terug aan toen en Ginny probeert zich een voorstelling te maken van wat er toen wel niet gebeurde.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
"That went well" -'Expecto Patronum' 'Lily? After all those years?' 'Always' - 'You have your mother's eyes' |
|
|
Ginny-w
|
Geplaatst op 17-09-2011, 14:10 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
'Ik ben wel blij met een beetje rust,' zei Ginny vlug toen ze zich een Zweinsveld voorstelde dat in brand stond. 'Liever geen brand.' Lieke moest lachen om Ginny's opmerking en bestelde ook een Boterbier. 'Tja, het waren mooie tijden hoor.' Ginny schudde onbegrijpelijk haar hoofd terwijl ze een slok van haar Boterbier nam. 'Ik wilde dat ik ze ook had meegemaakt, dan kon ik me tenminste voorstellen waarom het zulke mooie tijden waren, aangezien ik een Zweinsveld dat in brand staat niet echt mooi vind.'
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it. |
|
|
|