|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ginny-w
|
Geplaatst op 27-06-2010, 14:12 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 24-06-2010, 20:13 Fkjs schreef:
Zo speciaal is Sirius niet. Hij speelt maar belangrijke rol in Gevangene van Azkaban, een middelmatig rolleje in Vuurbeker en een middel/grote rol in Orde van de Feniks en een klein rolletje in Relieken van de Dood.
Ik mis hem niet nee 
|
Hij is wel Harry's peetoom. Dus vind het wel zonde dat Rowling hem dood heeft laten gaan, ik bedoel: hij heeft al geen ouders meer en dan moet Sirius ook nog eens dood? Zonde..
Dit bericht is gewijzigd op 27-06 14:13.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it. |
|
|
|
|
Fkjs
|
Geplaatst op 28-06-2010, 13:41 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 27-06-2010, 14:12 Ginny-w schreef:
[...]
Hij is wel Harry's peetoom. Dus vind het wel zonde dat Rowling hem dood heeft laten gaan, ik bedoel: hij heeft al geen ouders meer en dan moet Sirius ook nog eens dood? Zonde..
Dit bericht is gewijzigd op 27-06 14:13.
|
Ach, hij heeft er in een klap weer genoeg familie bijgekregen, dus zo erg is het niet. Kijk maar in de film. Sirius is dood en zodra Harry die kamer is uitgerend achter bellatrix is die het zo goed als weer vergeten...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fkjs
|
Geplaatst op 28-07-2010, 20:41 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Nou kijk, zoals we allen hebben gezien faalde film 5 zwaar, en had je kunnen zien dat de Vloek des Doods van Bellatrix van Detta er niet in slaagde Sirius te vermoorden. Nadat hij geraakt was leefde hij immers nog. Hij ging dood doordat hij, bij gebrek aan betere woorden, het ''gordijn'' werd ingeduwd
Sirius was familie van Harry [vind ik] en die trouwde met Ginny, dus dan worden alle wemels automatisch familie van sirius, Ginny produceerd twee of drie kinderen, ron en hermelien produceren er twee[ dus hermelien is ook familie, net als diens familie] en de duffelingen zijn familie van harry dus die worden ook familie, en alle wemelkinderen (george, percy, bill(charlie niet dacht ik)) krijgen ook allemaal weer kinderen die ook weer kinderen krijgen en die ook weer kinderen krijgen die ook allemaal weer familie zijn van Sirius, en zo kan ik nog wel even doorgaan maar je snapt me wel hoop ik
|
|
|
|
|
|
|
Ginny-w
|
Geplaatst op 15-08-2010, 11:49 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 28-07-2010, 20:41 Fkjs schreef:
Sirius was familie van Harry [vind ik] en die trouwde met Ginny, dus dan worden alle wemels automatisch familie van sirius, Ginny produceerd twee of drie kinderen, ron en hermelien produceren er twee[ dus hermelien is ook familie, net als diens familie] en de duffelingen zijn familie van harry dus die worden ook familie, en alle wemelkinderen (george, percy, bill(charlie niet dacht ik)) krijgen ook allemaal weer kinderen die ook weer kinderen krijgen en die ook weer kinderen krijgen die ook allemaal weer familie zijn van Sirius, en zo kan ik nog wel even doorgaan maar je snapt me wel hoop ik
|
Ja, nu snap ik je wel.
|
|
|
|
Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it. |
|
|
dracoishot
|
Geplaatst op 20-12-2010, 22:37 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Over sirius: Ik vindt dat hij niet duidelijk genoeg word benoemd in deel 3. Ik vindt dat zijn rol te klein is in deel 4. Hij hoort Harry toch te willen beschermen? Ik vindt dat in deel 5 te weinig word gedaan met het feit dat hij doodgaat. Harry mist hem niet eens echt! Ik vindt dat in deel 6 daar ook te weinig mee wordt gedaan. Ik vindt dat in deel 7 te weinig wordt gedaan met harry's vreugde over HUN verschijning
Dit bericht is gewijzigd door een moderator of administrator op 16-01 11:24.
|
|
|
|
past precies bij mij |
|
|
|