Ginny-w Geplaatst op 24-09-2011, 23:44 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 24-09-2011, 19:11 Hermioneweasly schreef:
Ik ga weer even ontopic (voordat we dat straks weer te horen krijgen! ) Mijn vogel heet Buckbeak, oftowel Scheurbek! Hoe vet is dat!

Ja, dat is zeker stoer! Ik heb van meerdere mensen gehoord dat ze hun huisdier naar iets van Harry Potter hebben vernoemd

Op 24-09-2011, 23:42 Superdreuzel schreef:
[...]
het schiet me net weer te binnen dat de school mij op de 1e lesdag zei dat ik nog een boek thuishad, die ik nu niet meer kan vinden

Dom van de school dat ze daar nu pas mee komen Ze weten toch dat je niet te vertrouwen bent?

Dit bericht is gewijzigd op 24-09 23:44.

meld dit bericht aan een moderator

Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it. 
Superdreuzel Geplaatst op 24-09-2011, 23:45 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik heb geen huisdieren die de rest van hun leven voor ons vermaak zijn verbannen naar een veel te klein kooitje
Ik heb wel een irritant klein broertje, maar van ma mag ik hem niet in een kooi stoppen=(

Hermioneweasly Geplaatst op 25-09-2011, 13:06 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 24-09-2011, 23:44 Ginny-w schreef:
[...]

Ja, dat is zeker stoer! Ik heb van meerdere mensen gehoord dat ze hun huisdier naar iets van Harry Potter hebben vernoemd

Dit bericht is gewijzigd op 24-09 23:44.

Mijn poes is vernoemd naar Victor Kruml, oftowel: Kruml Hoe vet is dat ook!

Op 24-09-2011, 23:45 Superdreuzel schreef:
Ik heb geen huisdieren die de rest van hun leven voor ons vermaak zijn verbannen naar een veel te klein kooitje
Ik heb wel een irritant klein broertje, maar van ma mag ik hem niet in een kooi stoppen=(

Hmm jammer, dan had ik namelijk me zusje erbij kunnen stoppen, had ik niet een kooi hoeven kopen!

Als je enige argument om ergens in te gelove is dat niemand bewezen heeft dat et niet bestaat kun je wel van alles zegge dat het echt zou kunnen zijn! 
1 2