manon56 Geplaatst op 25-01-2011, 17:50 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

De volgende morgen:

Allo iedereen, wie doet er mee aan spijbelen. Trouwens lekkere beat kleintjes.

meld dit bericht aan een moderator

People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long... 
Howlingwolf Geplaatst op 25-01-2011, 18:35 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Howlingwolf wordt wakker en haalt een oordopje uit haar oor. "Nou dàcht ik toch echt dat deze geluiddicht waren, maar jou kan ik er gewoon doorheen horen," verzucht ze. "Ach!" zegt ze terwijl ze zich uitrekt, "ik moest toch al wakker worden."
Ze kijkt naar Manon's vragende gezicht. "Nee, ik ga mooi niet spijbelen vandaag hoor!" zegt ze om Manon's vraag te beantwoorden. "We behandelen vandaag Veritaserum bij toverdranken." Ze ziet Manon's verbaasde gezicht en voegt er met een knipoog aan toe: "op speciaal verzoek. Hoe laat is het eigenlijk?"
Manon heeft de tijd nog niet gezegd of Howlingwolf springt overeind, grijpt haar tas en sprint de leerlingkamer uit.

Dit bericht is gewijzigd door een moderator of administrator op 29-03 22:12.

I've seen Sweeney Todd more times than many therapists would consider emotionally healthy 
Superdreuzel Geplaatst op 25-01-2011, 20:15 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

`Hee, neem die ratten mee!' roept Superdreuzel howlingwolf achterna

Howlingwolf Geplaatst op 28-01-2011, 00:05 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

"Hé!" schreeuwt Howlingwolf boven het geluid van de ratten uit. Ze is net terug gekomen van haar lessen en ziet er wat verwaaid uit. "Wat hebben jullie die ratten gegeven?" roept ze verontwaardigd. Ze pakt haar toverstok en zucht overdreven.
"Fera Verto", mompelt ze herhaaldelijk terwijl ze afwisselend op de ratten wijst. Opeens staan er zeven glazen bokalen bij de instrumenten. "Zo, da's beter."

I've seen Sweeney Todd more times than many therapists would consider emotionally healthy 
Superdreuzel Geplaatst op 28-01-2011, 05:46 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

superdreuzel loopt gapend zijn bed uit, en stapt de bus in

Howlingwolf Geplaatst op 30-01-2011, 00:04 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Howlingwolf grijpt Superdreuzel bij z'n nekvel. "Waar dacht jij heen te gaan?" zegt ze vermoeid. "We moeten de aanval van de Griffoendor's pareren, of was je dat vergeten?"
Dan kijkt ze naar de bus. "Hoe komt dat ding hier eigenlijk?"

Superdreuzel Geplaatst op 30-01-2011, 00:46 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Superdreuzel kijkt duf naar het grote, gapende gat in de muur en vervolgens naar de bus, om te eindigen bij howlingwolf.
`Ah, ja, die miezers van Griffoendor.' Superdreuzel is gelijk klaarwakker. `ALLE HENS AAN DEK! HIJS DE ZEILEN! GRIFFOENDOR IN AANTOCH! IEDEREEN-' Superdreuzel kijkt vlug rond. Hij zwiept met zijn staf en er volgt een enorme knal en de bus vliegt weg.
`Hmm..' zegt Superdreuzel en hij kijkt naar de plek achter de bus, waar hij had gehoopt op griffoendors.
`Pareren van aanvallen? Er zijn geen aanvallen!' zegt hij dan tegen Howlingwolf en die kijkt ook rond.
`Nee, nee inderdaad,' zegt ze dan.
`Maar voor het geval dat...' zegt Superdreuzel en hij stroopt alvast zijn mouw op.

Howlingwolf Geplaatst op 30-01-2011, 11:24 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

"Ik dacht toch echt.." mompelt Howlingwolf terwijl ze rondkijkt. "Ik zal het wel gedroomd hebben dan.." Ze kijkt naar het gat in de muur. "En ik maar denken dat ik dát gedroomd had", grinnikt ze. Ze pakt haar toverstok en repareert de muur.

Superdreuzel Geplaatst op 30-01-2011, 19:11 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

`Nee, die grifjes hebben geen moed genoeg om ons aan te vallen,' oppert Superdreuzel die op de bank ploft.

Howlingwolf Geplaatst op 02-02-2011, 11:18 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

"En dan maar opscheppen dat ze zoveel moed hebben", zegt Howlingwolf hoofdschuddend. " 't Is geen moed, maar gewoon domheid! In plaats van de situatie inschatten en overdenken, doen ze gewoon het eerste wat in ze opkomt. Het is louter en alleen geluk wat ze hebben!"

Superdreuzel Geplaatst op 02-02-2011, 16:13 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

`Mietjes,' sneert Superdreuzel vanaf de bank.

manon56 Geplaatst op 03-02-2011, 16:56 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

'He daar zit ik! En daar zit ik nogsteeds, ga van me af!'schreeuwt manon terwijl ze superdreuzel weg duwt. Dan hoort ze een zacht een soort geruis. Ze loopt naar de deur draait zich om en rent naar howlingwolf 'Hijs de zeilen griffies aan bakboord en stuurboord' en de eerste griffie komen binnen gerent.

People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long... 
Superdreuzel Geplaatst op 03-02-2011, 17:02 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Superdreuzel is gelijk in zijn element en hij springt op. Er gaat een duistere schittering door zijn ogen en hij grijpt zijn toverstok. De eerste Griffoendor komt binnenstormen, maar die vliegt tegen de grond na een zwiep van Superdreuzel's stok. Gelijk stormt een gespierde knul naar binnen. `Reducio!' brult Superdreuzel en de spierbonk krimpt tot 4 keer zijn normale lichaamslengte. Er springen nog twee griffoendors naar binnen.
`Crucio!' brult Superdreuzel en een van de griffoendors valt spartelend op de grond.
`Hoe komen ze hier binnen?' gilt Superdreuzel boven het gevecht uit.

Howlingwolf Geplaatst op 08-02-2011, 18:49 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Howlingwolf wijst naar een tweede gat in de muur. "Ik denk dat iemand hier iets heeft uit te leggen", gromt ze terwijl ze een griffoendor precies tussen zijn ogen raakt met luide 'Petrificus Totalus'. De tweedejaars student valt achterover en plet een kleine medestudent. "Waar is trouwens de èchte tegenstand? De ouderejaars?" moppert Howlingwolf. Geïrriteerd blaast ze een haarlok uit haar gezicht. "Dit is toch geen tegenstand!"

Superdreuzel Geplaatst op 08-02-2011, 19:43 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Superdreuzel vloert nog twee derdejaars en hoort wat Howlingwolf zegt.
`Wat je zegt. De ouderen durven niet, zo te merken.'

Howlingwolf Geplaatst op 09-02-2011, 23:16 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

"Zo hoeft het van mij ook niet hoor!" moppert Howlingwolf verder. "Ik ga naar de slaapzaal!" Ze draait zich om en loopt weg zonder verder acht te slaan op de hordes Griffoendors die door het gat kruipen.

manon56 Geplaatst op 19-02-2011, 11:56 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

een paar uur later:

'He howlingwolf daar komen een paar 7e jaars doe je ook mee?'

Howlingwolf Geplaatst op 20-02-2011, 00:25 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Howlingwolf stapt slaapdronken haar bed uit en graait naar haar toverstok. Dan strompelt ze naar beneden en mompelt een paar vervloekingen. "Hé!" schreeuwt Superdreuzel boos. "Kijk even uit, jah!" Manon komt gauw aangelopen en grijpt de hand van Howlingwolf beet. "Ze zijn er nog niet, hoor!"

manon56 Geplaatst op 22-02-2011, 12:47 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

'Waarom maak je me dan wakker?!?' 'Nou omdat ze er nu aan komen!!!'

Howlingwolf Geplaatst op 22-02-2011, 21:33 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Howlingwolf kijkt gretig naar de ingang van de leerlingenkamer. Er komt inderdaad een zevendejaars binnengelopen.
"Die is voor mij!" riep Howlingwolf, terwijl naar voren sprong en haar toverstok trok. De student op wie ze het gemunt had had inmiddels ook zijn toverstok getrokken. Geconcentreerd volgde hij haar bewegingen.
"Nee! Ik zei toch dat deze voor mij was!" siste Howlingwolf toen ze Superdreuzel vanuit haar ooghoeken zag bewegen. "Even kijken.. Waar zal ik mee beginnen?" mompelde Howlingwolf terwijl ze om haar slachtoffer heen draaide.
"Expelliarmus!" brulde de Griffoendor. Met een klein zwiepje pareerde Howlingwolf de spreuk. "Magertjes hoor. Vertel eens.. Waar zijn de anderen?" ze kneep haar ogen samen. "Is dit weer zo'n Griffoendor-actie? Moedig zijn?" Ondertussen bleef ze om hem heen cirkelen.
"Laten we eens kijken hoe goed je kan dansen! Tarantallegra!"

alice Geplaatst op 27-03-2011, 22:19 Reageer
user icon
moderator
Verstuur privé bericht

Alice komt met Ginny en Serverusfan de leerlingenkamer binnen gestormt en begint met eten te gooien.

Ginny-w Geplaatst op 27-03-2011, 22:23 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

'De Griffoendors vallen aan!' roept Ginny. De weinige Zwadderaars die in de leerlingenkamer aanwezig zijn kijken stomverbaasd. 'En we zullen winnen!' vervolgd Alice.

Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it. 
alice Geplaatst op 27-03-2011, 22:29 Reageer
user icon
moderator
Verstuur privé bericht

Toiletpapier werd door de leerlingenkamer gegooit en ook spoot er water uit de toverstokken. De hele leerlingen kamer lag vol met eten, toiletpapier en water.

severusfan94 Geplaatst op 27-03-2011, 22:33 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Severusfan springt op een van de tafels en roept uitdagend naar Howlingwolf; 'leuk hè, zo'n bezoek van de griffoendors! Is hier iemand te verleiden voor een duel?'

Iedereen wil leuke vrienden, jouw vrienden ook. 
Ginny-w Geplaatst op 27-03-2011, 22:34 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

En als de Zwadderaars denken dat ze eindelijk klaar zijn haalt Ginny nog een voorraadje tevoorschijn. 'Ja, wij zijn nog wel even bezig,' zegt ze grijnzend.

Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it. 
1 ... 7 8 9 10 11 ... 13