|
|
|
|
|
Howlingwolf
|
Geplaatst op 18-07-2011, 14:57 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Howlingwolf ploft neer op de groene sofa die voor de haard staat. "Serieus! Ben ik samen met Evilwitch op een missie in Londen, komen we terug en dan is iedereen plotseling naar Finland vertrokken?!" klaagt ze geïrriteerd. Haar wenkbrauwen vormen een diepe frons in haar voorhoofd. "Het kàn gewoon niet zijn dat de leerlingenkamer zo leeg blijft," moppert Howlingwolf slechtgehumeurd.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
I've seen Sweeney Todd more times than many therapists would consider emotionally healthy |
|
|
|
|
|
|
Howlingwolf
|
Geplaatst op 17-08-2011, 19:40 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Howlingwolf smoort een lach in haar mouw. "Je laat je toch niet zo op de kop zitten door een paar van die Griffoendors?" zegt ze spottend. Dan buigt ze naar voren. "Als jij me kan aanwijzen wie het zijn, zal ik je helpen ze te wreken," zegt ze op een fluistertoon, alsof de leerlingen van Griffoendor haar konden horen. Haar mond is gekruld in een speelse lach als ze haar boek dichtslaat en opstaat.
|
|
|
|
I've seen Sweeney Todd more times than many therapists would consider emotionally healthy |
|
|
|
|
Howlingwolf
|
Geplaatst op 19-08-2011, 00:04 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Opgewekt komt Howlingwolf de leerlingenkamer weer binnengelopen, op de voet gevolgd door een nogal bleekjes uitziende leerling, die op het punt van flauwvallen lijkt te staan. "Dat ging toch niet slecht?" zegt Howlingwolf al even vrolijk als ze eruit ziet. Achter haar klinkt een kreun en ze kan nog net zien hoe haar mede-Zwadderaar bezwijkt en op de grond valt. "Wat is er met haar aan de hand?" bromt Superdreuzel, die met zijn leesbril op over het boek heen tuurt. "Ach, ik denk dat ze nog veel moet leren als Zwadderaar," grinnikt Howlingwolf, terwijl ze zich naar hem omdraait. Ze kijkt naar het boek wat Superdreuzel in zijn handen heeft. "Interessant boek, is het niet?" zegt ze, terwijl ze op de stoel tegenover hem gaat zitten. Superdreuzel knikt kort, alvorens hij zijn aandacht weer op de letters richt. Howlingwolf humt goedkeurend en kijkt naar zijn gezicht. "Dat is een leuke bril die je daar op hebt," zegt Howlingwolf. Een klein lachje vormt zich om haar lippen. "Maar ik moet zeggen dat roze niet helemaal jouw kleur is."
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Howlingwolf
|
Geplaatst op 04-12-2011, 15:14 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Howlingwolf vraagt zich af waarom ze al meer dan twee weken aangestaard wordt. Ze staakt haar langdurige gesprek met Superdreuzel over vliegbrevetten. Geeuwend rekt ze zich uit en kijkt de leerlingenkamer rond. "Moeten we niet weer eens wat Griffoendors gaan pesten?" vraagt ze op een verveelde toon. In haar ooghoek houdt ze Superdreuzel in de gaten. Ze weet dondersgoed dat hij altijd wel te porren is voor wat stennis met hun rivaliserende afdeling. "Het is alweer te lang geleden dat we hebben laten zien wie de meest succesvolle afdeling is van Zweinstein.."
|
|
|
|
|
|
|
|
Evilwitch
|
Geplaatst op 05-12-2011, 22:02 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Evilwitch had de hele tijd (en dat zijn toch gauw een paar maanden sinds ze naar boven ging) achter de deur van de meisjesslaapzaal staan luisteren en zag haar kans schoon. Superdreuzel trok net een sprint naar de muur. Dit was haar kans! In een waas van zwart en groen vloog ze naar beneden en trok een geschrokken Howlingwolf uit haar stoel. "What the-" Met een immense kracht trok Evilwitch haar over haar schouder en nam een duik. Luttele seconden zweefden ze in slowmotion door de lucht. Howlingwolfs mond viel open van afschuw toen ze zag waar ze op doelden. "Lafhartige Griffoendors, HERE WE COME!" gilde Evilwitch maniakaal toen ze samen door het openstaande raam vlogen. Superdreuzel draaide zich euforisch om. "Ik ben er eerder! Ik ben er eerder! Ik ben er- Oh..." Beteuterd keek hij naar de lege stoel waar Howlingwolf zich net nog loom had uitgerekt. Hij liet zijn hoofd hangen en ging bij het open raam zitten om van de teleurstelling bij te komen.
"BEN JE GESTOORD, WITCH?!" gilde Howlingwolf in Evilwitch' oor. "ZE ZEGGEN VAN WEL, JA," brulde ze terug, pogend over de gierende wind heen te komen die langs hun lichamen suisden. Met een overweldigende snelheid stortten ze op het schoolterrein af en hun dagen leken geteld te zijn. "WACHT! IK HEB EEN IDEE!" Snel trok Evilwitch haar toverstok en stak die in de lucht.
Superdreuzel staarde neerslachtig uit het raam. Het leven is zo zwaar als je geen Grifjes kunt pesten! Een diepe zucht ontsnapte aan zijn lippen en zijn blik dwaalde af naar beneden. "What the-" Twee leerlingen tuimelden in een noodvaart naar beneden, recht op het grasveld van het schoolterrein af. Superdreuzel bedacht zich net dat zij waarschijnlijk ook geen Grifjes hadden kunnen plagen, toen hij plots door een puntig voorwerp het raam uit werd geduwd. Gillend en spartelend viel hij in een wirwar van duistere voorwerpen en metalband-merchandise naar beneden, de twee Zwads achterna.
"IEDEREEN VOOR ZICHZELF!" Howlingwolf duwde Evilwitch onder haar zodat die de ergste klap op kon vangen en maakte een parachute van haar mantel. Die scheurde echter doormidden en ze tuimelden net zo snel naar beneden als daarvoor. "Crucio! Crucio! CRUCIO!" gilde ze naar de grond en haar toverstok gloeide op van inspanning. Evilwitch krijste het uit van het lachen en hield haar armen over haar buik van de pijn. Door haar tranen van plezier heen, zag ze nog net een object op haar af stevenen en moeizaam stak ze haar hand uit. Howlingwolf telde de seconden af tot ze de grond zouden raken en sloot haar ogen. Het kan nu elk moment gebeuren. Drie, twee, een... Met een loeiharde smak werd haar val gebroken door de heks die onder haar lag. Even leek het helemaal stil te zijn. De tijd leek te zijn verstijfd, de aarde leek te zijn gestopt met draaien. Howlingwolf wilde niet kijken. Stijf hield ze haar ogen op elkaar en luisterde naar haar aansterkende hartslag. Maar wacht eens... Het maniakale gekrijs van Evilwitch weerklonk onder haar en ze sprong vol afschuw van haar af. Ze vloog door de lucht en viel op wat ze zag dat de staart van een bezem was. De vaart van haar sprong was zo groot dat ze nog verder van de bezemsteel zakte en onder haar zag ze de kassen voorbij razen. Plots maakten ze een driedubbele salto en Howlingwolf klampte zich al vloekend en tierend aan de steel vast. "Kan je niet vliegen ofzo, Wicht?!" Evilwitch keek geirriteerd naar de heks die onder haar bungelde. "Ik kan het ook niet helpen dat we een lifter hebben, Hoopje Slangenslijm!" Wolf wilde net een belediging terug roepen, toen haar opeens iets opviel wat er eerst niet leek te zijn geweest. Een beduusde Superdreuzel keek haar schaapachtig aan en toverde een waterig glimlachje op zijn gezicht. "Zo..." mompelde hij, "jij ook hier?" Howlingwolf knipperde met haar ogen. Zonder meer hing Superdreuzel aan het voorste eind van de bezem. "Wat dacht jij dan? Ik ga Griffoendors pesten!" Bij die laatste twee woorden glinsterden haar ogen vervaarlijk. Superdreuzels mond viel open van verontwaardiging. "En dan neem je mij niet mee?" De bezemsteel zigzagde agressief tussen twee torens door en Evilwitch wendde haar hoofd naar de twee kibbelende Zwadderaars onder haar. "Ophouden jullie, op ik dump jullie bij de Huffelpuffers!" Evilwitch manoeuvreerde de bezem recht omhoog en begon aan een steile klim. Howlingwolf keek omhoog en zag achter Superdreuzel de toren van Griffoendor snel dichterbij komen.
Dit bericht is gewijzigd op 05-12 22:34.
|
|
|
|
Blue Caterpillar: "Who are you?" Alice Kingsley: "Absolem?" Blue Caterpillar: "You're not Absolem. I'm Absolem. Stupid girl." |
|
|
|
|
|
|
|
|
Evilwitch
|
Geplaatst op 24-03-2012, 04:21 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
"Nee en jij ook niet!" echode het vanaf een onherleidbaar punt in de ruimte. Het was de stem van Evilwitch. "We hangen nog aan een bezem bij de leerlingenkamer van Griffoendor, remember?" Het is dus de bedoeling dat Wolf verder schrijft in Buiten Zweinstein, maar ze is het vergeten volgens mij -.-' Als je wilt mag je daar ook verder schrijven! En anders zal ik haar nog eens opjutten 
|
|
|
|
Blue Caterpillar: "Who are you?" Alice Kingsley: "Absolem?" Blue Caterpillar: "You're not Absolem. I'm Absolem. Stupid girl." |
|
|
|