Hermioneweasly Geplaatst op 25-09-2011, 17:46 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 25-09-2011, 17:41 Superdreuzel schreef:
[...]

Als ik doe wat ik leuk vind, word ik geheid gebanned hier, dus nee, misschien als de aarde dreigt te vergaan

Daar geef ik je gelijk in SD!

meld dit bericht aan een moderator

Als je enige argument om ergens in te gelove is dat niemand bewezen heeft dat et niet bestaat kun je wel van alles zegge dat het echt zou kunnen zijn! 
Secret-v Geplaatst op 25-09-2011, 18:21 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Blijkbaar vind jij het dus leuker om gezellig hier te blijven dan om herrie te schoppen op de site.

Superdreuzel Geplaatst op 25-09-2011, 18:53 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Geloof me, herrie schoppen en lol hebben was leuk, maar die tijd ligt achter mij
ookal is de neiging om het wel te doen soms best groot

Howlingwolf Geplaatst op 25-09-2011, 20:28 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 25-09-2011, 17:20 Hermioneweasly schreef:
[...]

O absoluut, dood gaan we allemaal, maar ik hou me liever met eerlijke dingen bezig dan dat ik een crimineel ben en me hele leven verspil aan de Zwarte Kunsten of aan stelen etc. want ik weet dat mensen die zich met verkeerde dingen bezig houden altijd achtervolgt worden! Kijk maar naar Voldemort, hij hield zich altijd met de Zwarte Kunsten bezig en had nooit vrienden, nou wou hij die zelf niet, maar ondanks dat hij nooit liefde heeft gekend heeft het hem wel de kop gekost, want doordat Harry liefde kreeg van zijn vrienden en ouders etc. heeft Harry het overleeft, en Voldemort niet! Hij kon zich doordat hij zo gevreesd werd niet in het openbaar vertonen want dan wisten mensen dat hij er echt weer was en dan gingen veel meer mensen zich verzetten, en doordat hij zichzelf niet liet zien werd er veel meer angst rond gezaaid, dus ik leef liever normaal en loop normaal op straat rond dan dat iedereen mij vreest en ik zelf moet onderduiken zodat ik dan kan proberen de wereld over te nemen wat toch niet lukt! Kijk maar naar al die andere personen die dat hebben geprobeerd, WO|| bijvoorbeeld is niet voor niets afgelopen!

@ Ginny: Dankje!

Dit bericht is gewijzigd op 25-09 17:20.

Toch best apart dat iedereen zich wel graag met Merlijn wil meten. Als hij echt zó slecht was als jullie zeggen..

Love is overrated!

I've seen Sweeney Todd more times than many therapists would consider emotionally healthy 
Hermioneweasly Geplaatst op 25-09-2011, 20:43 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 25-09-2011, 20:28 Howlingwolf schreef:
[...]

Toch best apart dat iedereen zich wel graag met Merlijn wil meten. Als hij echt zó slecht was als jullie zeggen..

Love is overrated!

Ik wil me niet met hem meten!
Ik meet me met de goeie mensen, uit Griffoendor, ben niet zo'n slecht type! Hou van gerechtigheid, en heb behoorlijk veel moed, sta stevig in mijn schoenen, en dat is ook nodig voor mijn beroep!

Als je enige argument om ergens in te gelove is dat niemand bewezen heeft dat et niet bestaat kun je wel van alles zegge dat het echt zou kunnen zijn! 
Howlingwolf Geplaatst op 25-09-2011, 20:47 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 25-09-2011, 20:43 Hermioneweasly schreef:
[...]

Ik meet me met de goeie mensen, uit Griffoendor, ben niet zo'n slecht type! Hou van gerechtigheid, en heb behoorlijk veel moed, sta stevig in mijn schoenen, en dat is ook nodig voor mijn beroep!

Er zijn genoeg mensen die blij zijn met de titel: 'eerste orde van Merlijn' Perkamentus heeft ook dergelijke titels volgens mij

((welk beroep? ))

I've seen Sweeney Todd more times than many therapists would consider emotionally healthy 
Scarlett Geplaatst op 25-09-2011, 20:49 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 25-09-2011, 17:41 Superdreuzel schreef:
[...]

Als ik doe wat ik leuk vind, word ik geheid gebanned hier, dus nee, misschien als de aarde dreigt te vergaan

Ga vooral je gang, het is toch bijna 2012

'Any fool can tell the truth, but it requires a man of some sense to know how to lie well.'  
Hermioneweasly Geplaatst op 25-09-2011, 20:58 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 25-09-2011, 20:49 Scarlett schreef:
[...]

Ga vooral je gang, het is toch bijna 2012

Whahaha! Die is goed!

En ik ben werkzaam in de beveiliging, winkelsurveillance om precies te zijn! Dus als ik een aanhouding heb krijg ik de ''leukste'' verhalen te horen zodat ik dan misschien wel zo aardig ben om dan de mensen te laten gaan, maar zo ben ik niet! Ik sta bij me standpunt!

lieke Geplaatst op 26-09-2011, 12:54 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 25-09-2011, 20:43 Hermioneweasly schreef:
[...]

Kijk dat is nog eens een vrouw waar ik voor in sta

"That went well" -'Expecto Patronum' 'Lily? After all those years?'  'Always'  - 'You have your mother's eyes' 
1 ... 6 7 8 9