|
|
|
|
|
|
|
Howlingwolf
|
Geplaatst op 25-09-2011, 20:28 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 25-09-2011, 17:20 Hermioneweasly schreef:
[...]
O absoluut, dood gaan we allemaal, maar ik hou me liever met eerlijke dingen bezig dan dat ik een crimineel ben en me hele leven verspil aan de Zwarte Kunsten of aan stelen etc. want ik weet dat mensen die zich met verkeerde dingen bezig houden altijd achtervolgt worden! Kijk maar naar Voldemort, hij hield zich altijd met de Zwarte Kunsten bezig en had nooit vrienden, nou wou hij die zelf niet, maar ondanks dat hij nooit liefde heeft gekend heeft het hem wel de kop gekost, want doordat Harry liefde kreeg van zijn vrienden en ouders etc. heeft Harry het overleeft, en Voldemort niet! Hij kon zich doordat hij zo gevreesd werd niet in het openbaar vertonen want dan wisten mensen dat hij er echt weer was en dan gingen veel meer mensen zich verzetten, en doordat hij zichzelf niet liet zien werd er veel meer angst rond gezaaid, dus ik leef liever normaal en loop normaal op straat rond dan dat iedereen mij vreest en ik zelf moet onderduiken zodat ik dan kan proberen de wereld over te nemen wat toch niet lukt! Kijk maar naar al die andere personen die dat hebben geprobeerd, WO|| bijvoorbeeld is niet voor niets afgelopen!
@ Ginny: Dankje!
Dit bericht is gewijzigd op 25-09 17:20.
|
Toch best apart dat iedereen zich wel graag met Merlijn wil meten. Als hij echt zó slecht was als jullie zeggen..
Love is overrated! 
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
I've seen Sweeney Todd more times than many therapists would consider emotionally healthy |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|