lieke Geplaatst op 15-03-2008, 16:54
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo ik maak samen met nisie dit verhaal het gaat over 2 meisjes die allebij bepaalde krachten hebben.
mijn karakter is : Delica Faru
Krachten: Water en ijs.
Familie: Broertje Rosoka en ouders die ruzie hebben met xenia's ouders
Type: beetje brutaal,kan veel hebben en is sterk (zowel kracht als geest)

hier is een plaatje van mij als ik mijn krachten gebruik :

En hier is een plaatje voor als ik gewoon ben:

en dit is mijn huisdier een waterwolf genaamd: Vofa.

Dit bericht is gewijzigd op 05-10 09:24.

meld dit bericht aan een moderator

"That went well" -'Expecto Patronum' 'Lily? After all those years?'  'Always'  - 'You have your mother's eyes' 
nisie10 Geplaatst op 15-03-2008, 17:02
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

mijn karakter is : Xenia Valéra
Krachten: rook en met haar scepter ( die als ze hem niet gebruikt als een ring om haar vinger zit ) kan mensen verlamen. Ook kan ze er gewoon mee vechten.
karakter: doet haar eigen zin, en trekt zich nergens wat van aan.

hoe ziet Xenia eruit:

Xenia blijft als ze haar krachten gebruikt er gewoon het zelfde uitzien.

Dit bericht is gewijzigd op 19-03 16:14.

Denise (L) Edwin ^^ 
Missmooi Geplaatst op 15-03-2008, 17:17
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

aha lieke, dus jou normale karakter is een kattenemisje, ik ben aan het leren hoe je die moet tekenen.

----> Just call me Anne <---- 
lieke Geplaatst op 15-03-2008, 17:41
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

(nee missmooi zo lijkt het maar is het niet dat is gewoon de vorm van haar haar)

Delica zit in de klas te wachten. 'waar blijft Xenia nou.' vraagt delica zich af. Al de hele ochtend zat Delica niet op te letten. *tringg* ' Ow gelukkig de bel' zei Delica met een zucht. Nou hadden ze een kwartier pauze. 'He Riasa' zei Delica. 'Hoi Delicia kom je mee naar de rest?' vroeg Riasa. 'Ja graag' zei Delica vrolijk.

Ik zal ze even voorstellen dit is ons vrienden groepje maar ons moet je er ook bij rekenen ookal staan we er niet op.

Van links naar rechts
Boven: Jade, Malia en Mirisa (Malia en Mirisa zijn een tweeling )
Onder: Riasa, Bianca en Anasticia
Krachten:
Jade Stof, Malia en Mirisa Electriciteit
Riasa Vuur, Bianca Lucht en Anastica Aarde.
Typ: Jade verlegen, Malia nieuwschierig, Mirisa brutaal en argwandend
Riasa Spontaan, Bianca sterk/krachtig, Anastica ardig

P.S. hoe ze eruit zien met hun krachten zie je verder in het verhaal

'Hoi Delicia' zei Jade 'He allemaal hebben jullie Xenia nog gezien?' vroeg Delica.
'Nee en jij?' vroeg Malia. 'Helemaal niks en we hebben al 2 uur gehad. Het zal wel weer uit de hand gelopen zijn.' zei Delica. ' Zou best kunnen met dat kind.' zei Mirisa op een verveelde toon. *tringg* 'kom op naar binnen anders zijn we telaat.'  zeiden Bianca en Anastica tegelijk. ' En daar heb ik nou net zin in.' Zei Mirisa sarcastisch. De meiden sprinten de gang in en zijn ng net op tijd voor geschiedenis. 'Wat een saai vak.' merkt Jade op

Dit bericht is gewijzigd op 19-03 14:15.

"That went well" -'Expecto Patronum' 'Lily? After all those years?'  'Always'  - 'You have your mother's eyes' 
nisie10 Geplaatst op 15-03-2008, 18:22
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Een deur van een kroeg ging open, een brede man duwde Xenia naar buiten. 'Waag het niet om je hier ooit nog eens te vertonen.' Zei hij terwijl hij haar aankeek. Xenia ging goed staan. 'Alsof vechten met vijf mannen zo erg is, en dan nog winnen ook. Waarom gooi je hun der niet uit, maar dit weerloze meisje wel.' Zei Xenia op een boze toon. De man smeet de deur van de kroeg voor haar neus dicht. Xenia mompelde nog wat, en had toen ineens haar scepter in haar hand. Daarmee sloeg ze de ruiten van de deur kapot. 'Zwijn!' Gilde ze en ze rende weg. Haar scepter verandere weer in een ring, die om haar vinger zat. Na een lang tijdje stopte ze met rennen. Misschien zou het handig zijn om naar school te gaan. Op een langzaam tempo liep ze naar school toe.

Eenmaal op school aangekomen liep ze naar het lokaal en opende ze de deur van geschiedenis. Daar liep ze meteen door naar haar plaas, ze negeerde de leraar, die zei dat ze zich moest gaan melden. Ze begroete haar vriendelinnen vriendelijk.

Denise (L) Edwin ^^ 
moss Geplaatst op 15-03-2008, 18:24
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

verder!
het is een leuk verhaal..!

Koe. 
lieke Geplaatst op 15-03-2008, 18:25
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

'hoi Xenia' fluisterde Delica die naast haar zat. 'Waar kom jij zo laat van daan? je hebt al 2 uur gemist.' vroeg ze. 'Stilte dames' riep de leraar. maar Xenia trok zich er niks van aan. 'Is er nog iets gebeurt in de pauze?' vroeg Xenia. 'Nee niet echt behalve het normaalen gedoe.' zei Malia. 'Stilte anders strafwerk' riep de leraar.
'Maar dit is belang rijk' zei Mirisa.

Dit bericht is gewijzigd op 15-03 18:33.

nisie10 Geplaatst op 15-03-2008, 18:40
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Xenia boeide het niet wat de leraar zei, en ze praate gewoon door. 'Weet je waarom ik te laat was. Ik had een ehm.. afspraak. Geen date. Maar gewoon een afspraak. Moest nog wat afhandelen, je kent het wel. Dus die gozer kwam met 4 andere mannen, die dachten dat ze even leuk met mij konden vechten en dan ook nog winnen. Nou ik heb ze laten zien dat ik wel better was. Want waarschijnlijk dagen ze me nu nooit meer uit.' Zei Xenia trots. 'Dus toen gooide de kroeg baas mij eruit.' Zei Xenia op een overdreven toon. Biana keek haar geschrokken aan. 'Jij ook altijd met je problemen.' Zuchte ze. 'Geen problemen, maar menings verschillen.' Zei Xenia lachend. De leraar kwam boos op Xenia af en ging voor haar staan. Xenia keek op naar de leraar en keek toen weer weg. 'Maar ja, je kent me ik red me wel. Altijd al gedaan.' Zei ze lachend. 'Jammer dat Kai er niet bij was, die had trots op me geweest.' Zei ze er nog achter aan.

Denise (L) Edwin ^^ 
trioqual Geplaatst op 15-03-2008, 19:27
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

cool verhaal!

lieke Geplaatst op 15-03-2008, 19:37
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

'Xenia wees toch stil.' zei Dalica. ' Stilte Xenia ga je nu melde bij het hoofd.' zei de leraar boos. 'Nee waarom zou ik.' zei Xenia brutaal. 'Ja hoor daar gaat ze weer.' zei Mirisa. 'Wat zij je?' vroeg Xenia fel die zich niks aantrok van de leraar. 'ik zei dat je weer bezig was.' zei Mirisa. 'Vechten,Vechten' joelde de klas. 'meiden we zijn elkaars vriendinne hoor'.' zei Jade maar het had weinig efect. Malia probeerde haar zus te kalmeren en bianca probeerde het bij Xenia. Maar het gevecht was al begnnen. Delica, Riasa en Anastica gingen naast Xenia staan. En Jade, Bianca ne malia gingen bij mirisa staan. Terwijl ze tronsfoemeerde begonnen de 'pesters' weer. 'He de meiden gaan weer es vechten' joelde zacho.

ik zal de 'pesters' even voorstellen.

Van boven naar beneden: Aleida, Zahra, Calista, Rascha en de jonegn zacho.
Krachten: allemaal Zwarte Magie.
Type: allemaal slecht, gemeen en brutaal.

'Hou je kop zacho' riep Dalica. terwijl ze een ijsstraal opo hem afvuurd.

Dit bericht is gewijzigd op 19-03 14:15.

moss Geplaatst op 15-03-2008, 20:03
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

leuk!!!!!!

Koe. 
lieke Geplaatst op 15-03-2008, 22:07
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

bedankt moss.

'Hou zelf je kop' riep Calista terwijl hij een zwarte straal op Delica wierp. die gelukig miste. 'Xenia en Mirisa zijn aan het vechten jullie niet.' riep jade naar hun.
Xenia was bezig Mirisa aan het verlammen maar zahramaakte daar een eind aan toen ze alle 8 de vriendinnen in een groot duister net ving. 'Kan je nooit is normaal doen riep Malia naar Zarha. 'Waarom zou ik ik kan hier zo van genieten.' zei zarha die verliefd naast zacho ging staan.

Dit bericht is gewijzigd op 16-03 07:45.

nisie10 Geplaatst op 16-03-2008, 09:15
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Xenia had haar scepter weer in de hand, en maakte het net kapot. Snel schoot ze zwarte ballen op Zarha af, waarvan er één raak was. Zarha viel verlamd op de grond. Xenia had een gemeen lachje op haar gezicht. 'Niemand wint van mij!' Gilde ze boos. Riasa schoot een vuurbal af op zacho. Die net miste. 'O eng hoor.' Zei Zacho lachend.

Malia en Mirisa stonden er een beedje bij, en hoopte dat het snel op zou houden. Ineens kwam de leraar, die boos tussen in ging staan, terwijl het gevecht nog bezig was. Alle dingen die af gevuurd werden op elkaar verdwenen, ze konden ook niks meer afvuren, hun krachten leken verdwenen. Xenia bleef het proberen maar er kwam niks. 'Hoe kinderachtig.' Mompelde ze. 'En jullie allen gaan jullie nu melden! METEEN!' Gilde hij. Zacho begon dom te lachen. 'Ik ga me niet melden met die gekke wijven samen.' Zei hij terwijl hij naar Malia, Mirisa, Riasa, Bianca, Anastacia, Jada, Delica en Xenia keek. Hun keken hem op een rare manier aan. 'Alsof wij ons willen melden samen met jullie.' Zei Delica boos.

Denise (L) Edwin ^^ 
lieke Geplaatst op 16-03-2008, 09:41
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

'Dan iedereen apart' Gilde de leraar. 'Ja maar dan gaan hun zich niet melden' riep bianca. 'Nee du..uhh heb je dat nu pas door?' vroeg Rascha. 'Astublieft meneer fullo mogen we zonder hun naar het hoofd?' vroeg jade. 'Nee wat denken jullie wel' riep de leraar. 'hmm misschien omdat we elkaars vijanden zijn.' zeiden Xenia en Zacho. 'Was u dat nog nooit op gevallen meneer fullo?' vroeg Delucia brutaal. 'Nee natuurlijk niet dachten ze allemaal (de groepjes dus.)

Dit bericht is gewijzigd op 16-03 10:45.

nisie10 Geplaatst op 16-03-2008, 10:46
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

'weet je wat schijt.' Zei Xenia op een boze toon. Ze ging weer zitten op haar plek. 'Dan gaan we maar niet toch.' Xenia legde haar voeten op haar tafel en ging er relaxed bij zitten. De leraar kreeg een rode kleur uit woede. 'Nou meneertje komt er nog wat van.' Zei Xenia op een normale toon. 'Xenia doe normaal, dalijk word je nog van school gestuurd.' Piepte Anastacia. Meester Fullo gilde ineens: 'Xenia eruit! Melden bij het schoolhoofd.' Xenia keek hem aan. 'Alleen?' Vroeg ze lachend. Meneer Fullo bleef stil. 'Oke lauw.' Zei Xenia die opstond en weg liep. 'Tot binnenkort meneertje.' Zei ze lachend. De meiden keken haar verbaast na. 'Moeten wij dan ook nog weg?' Vroeg Malia verbaast. 'Wat gebeurde hier allemaal?' Vroeg Jade. Delica keek meneer Fullo aan. 'Waarom stuurd u haar nu weer weg?' Vroeg ze boos.

Denise (L) Edwin ^^ 
lieke Geplaatst op 16-03-2008, 11:36
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

'Omdat ze brutaal was.' zei Mirisa voor dat fullo kon antwoorden. 'Hou je mond Mirisa straks wordt jij er ook uitgestuurd.' zei haar zus Malia. 'Dat is echt vet er uitgestuurd worden op de laatste schooldag van dit schooljaar.' zei Calista.
'He kan je ook normaal doen, o ja was ik vergeten kan je niet.' zei Riasa.
'Arvio blascha' zei Calista. Anastica, Delica, Jade, Malia, Mirisa en  Riasa.
Vielen om als bowling bal kegels. De meiden krabbelde al snel overeind.
'haha, en dat moeten goede meisjes zijn?' zei Zacho gierend van het lachen.
Maar Bianca bleef staan. 'Dat had je niet gedacht he?' vroeg bianca.

\/\/\/ Bianca met haar krachten lucht \/\/\/

\/\/\/ Riasa met haar kracht vuur en Anastica met haar kracht aarde \/\/\/

P.S. als ze getransfoemeerd zijn kunnen ze er anders uit zien ook kwa haarkleur.

Dit bericht is gewijzigd op 19-03 14:16.

nisie10 Geplaatst op 16-03-2008, 11:53
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Xenia die lachend de klas was uitgelopen liep naar de aula. Ze had geen zin om zich te gaan melden, ze wachtte wel tot één van haar vriendinnen er ook uit gestuurd zou worden. In de aula zag ze Kai zitten. Xenia's hard stond even stil. Kai merkte haar ook op en lachte even vriendelijk. Xenia lachte wat verlegen. Ze had ooit aan Delica, haar aller beste vriendin, verteld hoe er ze hem leuk vond. Delica werd soms helemaal gek van haar. Xenia vroeg zich wel eens af, of Delica nooit iemand leuk vond. Voorzichtig ging ze tegen over Kai zitten.

Zacho keek Bianca een. 'neen niet van zo'n watje als jou.' Zei hij lachend. Zahra begon ook te lachen. Zacko wierp haar een boze blik toe, en Zahra stopte meteen met lachen. 'Hoe bedoel je dat nou weer, wij zijn geen watjes.' Mopperde Riasa. 'Precies zoals hij het zegt.' Zei Aleida. Mirisa begon te lachen. 'De enige watjes die ik zie zijn toch echt jullie.' Zei ze op een grappende toon. Zacho keek haar boos aan. 'Wat denk jij wel niet, het is dat ik nu mijn krachten niet tegen je kan gebruiken anders was je al dood geweest.' Anastacia en Delica hapte naar adem. 'Dat denk jij.' Zei Mirisa lachend. 'Doe niet zo stoer Mirisa.' Piepte Malia. 'Maar hoe zou je ons willen doden dan?' Vroeg ze er nog snel achteraan aan Zacho. 'met een beedje stof.' Zei Jade lachend die vanuit haar hand stof in hun ogen blaasde. Meneer Fullo haalde die stof meten weer weg. 'JADE!' Gilde hij.

^^^ jade, als ze haar krachten gebruikt.

kai ^^

Dit bericht is gewijzigd op 16-03 12:40.

Denise (L) Edwin ^^ 
lieke Geplaatst op 16-03-2008, 13:28
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

'Ja wat is er meneer fullo?' vroeg jade beleefd. ' tijdens de les Kracht mag je je krachten gebruiken nu niet.' zei meneer fullo boos. 'En tijdens een ruzie.' verbeterde Rascha hem. 'Helemaal niet brutale meid.' riep meneer fullo. 'Dan doen wij het toch.' zei Mirisa terwijl ze samen met haar zus klaar stond om aan te vallen.

Mirisa met haar kracht electriciteit \/\/\/ (Mirisa  ebruikt ook veel haar zwaard)

Malia de tweeling zus van Mirisa met haar kracht electriciteit \/\/\/ (malia is lief dus ziet er anders uit als haar zua als ze getransfoemeert is)

Dit bericht is gewijzigd op 05-10 09:24.

nisie10 Geplaatst op 16-03-2008, 14:09
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Rascha begon te lachen en stoote Calista aan, die ook meteen in de houding stonden om te vechten. Meneer Fullo kon het niet meer aanzien, en denderde de klas uit. Zacho begon te lachen. Op dat zelde moment schoot Mirisa een elektische bal op hem af, die hem volop in zijn buik raakte. Zacho dook ineen van de pijn. Zahra keek geschrokken naar Zacho. Rascha schoot een zwarte straal op Mirisa af, die haar raakte op haar rechterbeen. De zwarte staal bonde zich om haar been, en trok haar onderuit. Mirisa lach op de grond. Aleida lachte om Mirisa. Malia wou net twee elektrische ballen weg gooien toen de deur van het lokaal open ging. Allen keken ze naar de deur. Daar stond het schoolhoofd. 'Foute boel.' Piepte Delica. Ze keken gespannen naar hem, zelfs Zacho en zijn bende.

Xenia en Kai waren druk in gesprek geraakt. Kai vondt het raar dat ze uit de les gestuurd was. Dat liet hij ook blijken. 'Zomaar sturen jou de les uit, als het iemand anders was oke, maar jij, pff dat slaat nergens op.' Xenia knikte, 'ik snapte er ook niks meer van. Ik deed niks.' Kai pakte haar hand. Xenia voelde dat ze smolt. 'We gaan morgen wel gezellig samen wat doen.' Zei Kai met een lachend gezicht. 'Oké?' Xenia keek hem even aan. Toen knikte ze. 'Ja leuk.' Kai lachte even. 'En dit keer zorg ik ervoor dat we niet in de problemen raken.'

Denise (L) Edwin ^^ 
lieke Geplaatst op 17-03-2008, 13:05
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

'Wat is hier aan de hand?' Buldert Juffrouw Pediel (het schoolhoofd). Zacho was ondertussen van de schrik bekomen. 'Dat ziet u toch zelf.' zegt Zacho brutaal. 'Zacho' siste Rascha. 'Oei oei probleemen.' zei Delica zachtjes. 'Inderdaad mevrouw Faru' zegt juffrouw Pediel. 'Kon u dat horen?' vraagt Riasa die naast Delica staat. 'Ja natuurlijk als je een katmens bendt.' zegt juffrouw Pediel

\/\/\/ Juffrouw Pediel met haar kracht katten \/\/\/

'Maar jufrouw pediel, hun begonnen ons uitte schelden.' zei Aleida onschuldig.
'Dat is niet waar liegbeest.' Ze Mirisa die nog een electric bal op haar afvurde.
Maar juffrouw pediel hield hem tegen. *tringg* 'En nu komen jullie allemaal naar mijn kamer.' zei juffrouw  pediel.

Dit bericht is gewijzigd op 19-03 14:16.

nisie10 Geplaatst op 17-03-2008, 13:42
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Xenia keek Kai aan. 'Ik denk dat ik nu maar even op zoek moet naar mijn vriendinnen.' Zei ze zacht. Kai knikte alleen maar. Xenia stond op, en zei nog snel: 'Haal je me morgen op dan?' Kai knikte weer. Xenia liep de gangen door.

Iedereen volgde juffrouw Pediel, stilletjes. Vlak voor haar kamer zagen ze Xenia lopen. Die hun verbaast aankeek. Ze rende naar hun toe en vroeg aan haar vriendinnen: 'Wat is er gebeurd?' Voordat één van haar vriendinnen antwoord kon geven snauwde Aleida: 'Niks dat jou aangaat.' Xenia keek haar aan, en keek toen weer naar haar vriendinnen. 'Een ruzie.' Zei Delica snel. Xenia knikte. 'Het was niet onze schuld.' Zei Mirisa er snel achteraan. 'Damens opschieten.' Zei het schoolhoofd tegen de meisjes. 'Moet ik meekomen?' Vroeg Xenia zacht. 'Neen hoor.' Zei Anastacia. 'Ja wel, je hoort bij ons en door jou is het allemaal begonnen.'  Zei Riasa snel en beschuldigend. 'Het is haar schuld niet.' Zei Jade zacht. 'Nou ik vindt van wel.' Riep Riasa boos. Xenia keek naar haar vriendinnen die nogal erg aan het discuseren waren. 'het is altijd Xenia's schuld, zij zorgt altijd voor problemen.' Zei Riasa boos. 'Meiden, ophouden.' Probeerde Delica, maar ze stopte niet. 'En toch begon het door haar.' Zei Riasa hard. 'Dat is zo.' Hoorde ze ineens de stem van Zacho zeggen. 'Xenia was begonnen en moest zich bij u melden mevrouw.' Zei hij met een gemene lach op zijn gezicht. Xenia slikte even toen ze het schoolhoofd boos naar haar zag kijken. 'Alweer Xenia he.' Zei het schoolhoofd op een boze toon. 'Regels zijn regels, dus meekomen Xenia.' Zei het schoolhoofd die verder liep. Xenia keek boos naar Zacho die er alleen maar om moest lachen. 'Nu je zin Riasa?' Vroeg Bianca boos, 'nu hebben we allemaal problemen.' 'Nu heb ik me zin ja.' Zei Riasa beledigt. Ze liepen met zen alle naar het kamertje van het schoolhoofd waar ze op een stoel moesten zitten.

Denise (L) Edwin ^^ 
trioqual Geplaatst op 17-03-2008, 20:18
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

spannend verhaal! leuke plaatjes!

Gerthj Geplaatst op 17-03-2008, 20:22
user icon
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

Grappig verhaal maar wel druk met die plaatjes, wat minder plaatjes AUB

moss Geplaatst op 17-03-2008, 20:31
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

mij boeien die plaatje sniet echt!  

Koe. 
lieke Geplaatst op 18-03-2008, 12:50
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

(oke dn is het goed xD.)

'Nou gaan we wat mee maken.' zei Delica boos tegen Riasa. terwijl ze op haar een water straal afvuurde. De straal raakte Riasa recht in haar buik en ze kromp in een. 'haha eigen schuld!' zei Delica lachend. 'Dames,dames kappen nu!' riep juffrouw Pediel. Maar niemand luisterde meer en ze vlogen allemaal naar buiten. ook mevrouw Pediel. het was namelijk oorlog in deze tijd. En dan wel tussen Xenia's familie en die van Delica,en iedere familie uit de stad had zich bij een partij aangesloten. En als jou moeder bij Xenia zat moest jij ook voor hun vechten. 'Nou gaan we het krijgen hoor.' zeiden Xenia en Delica. 'Zeker als de 'pesters' weer bij iemand staan.' zei Jade. 'Hebben jullie ouders weer ruzie?' vroeg Calista spottend.   deet Rascha onschuldig. 'Kan je zelf niet uit je doppen kijken.' antwoorde Mirisa fel. 'Iedereen van de school hier heen komen, en wel NU!' riep juffrouw Pediel streng. 'Het is weer tijd.' riep juffrouw Pediel erachteraan

2 3 4 ... 6