Mrs-griffel Geplaatst op 09-03-2008, 17:23
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Sila haar moeder had Dani opgehaalt en kwam er bij zitten. Dani die rood werd van de woede keek boos. Sila vond het fijn van haar moeder dat ze geen vragen ging stellen. Maar opeens begon Lios te happeren naar adem. Sila keek met grote ogen haar nieuwe vriendinnen aan en riep kijkhard haar moeder 'MAMA, LIOS IS AAN HET HYPERVENTILEREN!' schreeuwde ze hard. Sila haar moeder kwam aanrennen en pakte een zak en zei dat ze goed moest ademen. Dani en Sila keken toe hoe Lios rustig tot normale adem kwam. 'Gebeurt dit zogenaamde hyperventileren vaker?' vroeg Dani. Lios schudde haar hooft en dronk wat water. 'Ik- broer' snotterde Lios. 'Stt. vertel het later maar, probeer eerst maar even tot adem te komen' zei Sila. Sila had zo'n medelijden met Lios. Haar broertje zit altijd maar achter de playstation en nu hij een wii heeft komt hij er zowat nooit meer vandaan ze is blij dat hij niet ouder is. Sila voelde iets aan der kant van der borst. 'Ohnee! de Medalion' zei Sila. Ze deed de keukendeur op slot en de meiden zaten om de tafel. Sila deed het medalion af en keek ernaar. Lios was gelukkig al opgehouden met huilen en Dani keek naar de ketting. Vol verwachting ging het ....

meld dit bericht aan een moderator

~ Draco's True Nature (*) 
jackie Geplaatst op 09-03-2008, 17:36
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Open. “Jullie moeten gaan, Zweinstein is in gevaar, en Lois, het komt wel goed.” De drie meiden keken het elfje aan. “Hoe komen we op Zweinstein?” vroeg Lois. Elonah zuchtte. “Ga om me heen staan, pak elkaars handen vast en denk aan een groot kasteel, genaamt Zweinstein.” De meiden deden was Elonah deed. Lois voelde de grond onder haar voeten verdwijnen. Geschrokken deed ze – net als Sila en Dani -   haar ogen open. Ze zweefde een paar meter boven de grond. Voor hun lag een groot kasteel. Er liepen gemaskerde mannen heen en weer, ze vochten tegen anderen mensen, ze hadden allemaal rare stokjes. (Voldemort was al verslagen, en t is de tijd daar Rose en zo naar school gaan maar de dooddoeners zijn nog steeds actief, en Draco is voor de duidelijk nog steeds aan de kant van de dooddoeners, maar dat weten alleen de dooddoeners.)

SDenk je echt dat iemand ter wereld zetten je een ouder maakt? Nee! Je bent pas een vader of een moeder als je ook voor het kind kan zorgen 
Mrs-griffel Geplaatst op 09-03-2008, 18:06
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Maar hoe?' stamelde Sila. 'Je kan niet verschijnselen' zei Sila verontwaardigt. 'Hoe weet jij dat nou' vroeg Dani. 'Oh' zei Sila en kleurde. 'Nou goed, wat doen we hier en wat hoe' zei Lois. Maar even later kreeg ze er antwoord op. 'Hallo dames' zei een man met een puntmuts en een baart tot zijn knieen. 'Laat ik me even voorstellen, Ik ben schoofhoofd Albus Parcival Wolfram Bertus Perkamentus'. De meiden keken elkaar fronsend aan. 'Maar noem me maar gerust, Proffessor Perkamentus' zei hij en keek naar de meiden. 'Nou, goed Mene- Proffessor Perkamentus ik ben Dani' zei ze. 'Dat is Lois' ze wees naar Lios. 'en dit meisje hier is Sila' zei Dani. 'Goed, dat wist ik al Dani Hogeboom, en ik weet ook dat je van Paardrijden houd' zei Perkamentus twinkelend. De mond van de meiden zakte open. 'Hoe- kan- weten- paardrijden' stamelde Dani. 'Je weet wel mee niet van mij meid' zei Perkamentus lachend. 'Nou zullen we maar gaan dan?' zei Perkamentus. 'Waar?' vroeg Lois meteen. 'Jullie toekomstige school' zei Hij. 'Dat kan niet, we hebben nog niks' zei Sila meteen. 'Rustig maar, aan het eind van vamiddag gaan jullie alsnog jullie spullen ophalen' zei Perkamentus. 'Maar van het elfje was er iets ernstigs' zei Sila die nog een poging waagde. 'Zonder jullie toverstok?' vroeg Perkamentus verbaast maar ook lachend. 'Aha, en hoe gaan we vamiddag?' vroeg Dani. 'Harry Potter en Ron Wemel de topschouwers brengen jullie erheen en bewaken jullie' zei Perkamentus. 'Wat! de HARRY POTTER!' zei Lios die meteen begon te gillen. En Dani die haar ogen niet geloofde dacht dat ze in een sprookje was beland. Sila had het al zien aankomen. 'Dus de harry potter reeks is maar echt' vroeg ze alleen. 'Ja dat klopt en hij was benieuwt naar jullie' zei Perkamentus aarzellend. 'Dus hij weet het?' vroeg Lois die was bijgekomen van haar gegil. 'Nou nee, ik denk het niet' zei Perkamentus. 'Maar voordat we daaraan beginnen laat ik jullie even wat eten' zei Perkamentus en liep naar de poort met zn toverstok vast. De meiden liepen achter hem aan en keken rond over 1 nacht zou Dani jarig zijn maar daar dacht ze niet veel meer aan.

Dit bericht is gewijzigd op 09-03 18:20.

jackie Geplaatst op 09-03-2008, 18:18
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Vlak voor ze naar binnen liepen kwam er ineens een vloek die Lois van achter raakte. Ze gilde het uit (Crucio dus). Perkamentus draaide zich om en zwaaide met het grappige stokje. ( Voldemort was verslagen,, maar Perkamentus leefde nog vandaar)  Het vreemde viguur met dat rare masker van een schedel viel achterover en bewoon niet meer. Lois keek angstig naar Perkamentus. “Wat was dat, en hij is toch niet dood?” vroeg ze angstig. “We gaan nu naar binnen, dan leg ik het je daar uit,” zei hij.

SDenk je echt dat iemand ter wereld zetten je een ouder maakt? Nee! Je bent pas een vader of een moeder als je ook voor het kind kan zorgen 
Mrs-griffel Geplaatst op 09-03-2008, 18:33
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Lois die bijkwam van de pijn keek haar vriendinnen aan. Als Sila nu haar toverstok al had had ze die gemaskerde man al gekild. Dani keek naar Lois die trillend omhoog kwam blijbaar had het een effect gehad op de meiden dat ze elkaar snel vertrouwden. Zo liepen ze met Proffessor Perkamentus naar zijn kamer. Daar stonden Harry en Ron te wachten. Lois die een glimlach op haar gezicht toverde keek ze verbaasintwekkend aan. 'WAUW' riep ze. Dani en Sila stelden zich voor en Lois deed het zelfde. Eerst naar weg is weg? of praten?' vroeg Harry Potter aan Proffesor Perkamentus.

niet zo veel, maar vind het super om hieraan mee te doen! ^^.

Dit bericht is gewijzigd op 09-03 18:34.

jackie Geplaatst op 09-03-2008, 18:57
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

“Ga eerst maar praten,”  zei Perkamentus. Harry knikte. Op dat moment schoot Lois iets te binnen. Ze keek met grote ogen naar Perkamentus. “Maar, maar dat kan niet!” riep ze verbaast. Dani en Sila kijken haar verbaast aan. “Nou, het lijk net zo dat hun op de leeftijd zijn dat ze kinderen hebben,” ze wijst naar Harry en Ron. “En hebben jullie HP 6 gelezen?” Dani knikte en Sila keek haar afwezig aan. “Wel van gehoord,” mompelde ze. Harry, Ron en Perkamentus keken hun nu vaag aan, Lois trok zich er niks van aan en ging verder. “volgens het boek had hij,” ze wees naar Perkamentus, “Dood moeten zijn.”

Mrs-griffel Geplaatst op 09-03-2008, 19:06
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Maar wie zegt dat het boek gelijkt heeft?' vroeg Ron wemel die grijnzde. 'Nou ja-' stamelde ze. Sila had alle boeken gelezen maar had er nooit bij stil gestaan dat dit werkelijk zou zijn. 'Ik deed alsof ik dood ging maar ondertussen hadden Proffessor Sneep en ik een plan-' zei Perkamentus. 'WAAAAT DE SNEEP HIER OOK!' zei Lois schreeuwend. Sila en Dani lachte hun dood. 'Maar voordat we dit verder bespreken gaan jullie met de jongens mee en halen jullie de spullen op' zei Perkantus. 'Stel dat er wat gebeurt en jullie zijn zonder toverstok' zei Perkamentus. Met z'n 5en liepen ze weg maar voordat ze de deur sloten zei Perkamentus nog iets 'Ohja, ik denk dat Olivier raar zal doen, maar jullie krijgen de zelfde toverstokken, als het goed is dezelfde van de vorige bewakers. 'Oke, ' zeiden de meisjes. Harry knipoogde Perkamentus en zo liepen de meisjes weg onder zware bewaking.

Nancyy Geplaatst op 12-03-2008, 18:02
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Dani keek op haar horloge. ''Het is al kwart voor drie! Ik zou om drie uur met mam naar de Weg... Wegweg gaan!'' riep Dani verontwaardigd. ''Maar wij brengen jullie naar de Wegisweg. Perkamentus heeft jullie ouders al ingelicht. Jullie hebben jullie eigen kluizen, en de Galjoenen, Sikkels enzo hebben jullie ouders als het goed is in jullie kluis al gelegd. ''Galjoenen? Sikkels?'' vroeg Lois verbaasd. ''Dat is Tovernaarsgeld,'' zei Sila. ''Heb je de boeken niet gelezen ofzo?'' vroeg Dani grijnzend aan Lois. ''Ja wel, maar dat het allemaal echt bestaat. En dat ik gewoon een geien kluis heb! Cool! Daphne zal stik jaloers zijn!'' ''Ho... je mag niks tegen Dreuzels vertellen over dat jij een heks bent. Je zult de toverwereld verraden...'' opperde Ron. ''Oh... oké, sorry...'' Harry wees naar een openhaard. ''Ga daar maar in staan, Dani,'' zei hij. ''Ik...?'' piepte Dani. ''Ja,'' zei Harry. Dani bleef stok stijf staan en Harry liep geirriteerd naar haar toe. Hij pakte haar bij haar schouders en duwde haar in de openhaard. ''Maar ikw eet niet, ik, hoe...?'' ''-ik leg alles uit!'' zei Harry. Dani knikte en Ron grijnsde. Harry legde uit wat ze moesten doen. '"Wegisweg!'' riep Dani nadat Harry alles had uitgelegd; en ze liet het as vallen. Ze was beland in de winkel vol toverstokken. Al snel kwamen Harry, Ron, Lois en Sila.

''Ik voel me echt een echt heks!'' zei Lois nadat ze alle benodigde spullen hadden gekocht. Ze gingen weer terug naar Zweinstein en ze kwamen in het kantoor van Pekramentus. ''Dit is het kantoor van Pekramentus,'' legde Ron uit. De meiden knikte en slenterde met hun hutkoffers achter Ron en Harry aan. Pekramentus zat al klaar in zijn stoel. ''De problemen zijn al opgelost door Elonah,'' zei Perkamentus. ''Jullie kunnen gaan.'' De meiden knikte weer en liepen achter Harry en Ron aan om te evrtrekken, maar Dani merkte iets op. ''Professor, waarom hielp Elonah dan niet met Voldemort vermoorden?'' vroeg Dani. Professor Perkamentus grijnsde. ''Elonah is alleen bestemd voor de school te beschremen kind,'' zei Perkamentus met twinkeloogjes. ''Oh ja... nou, doeg dan,'' zei ze. ''Tot ooit,'' zei Perkamentus.

Toen Dani, Sila en Lois voor bhun huis waren verdwijnseld zuchtte Dani. ''Cool he!'' Het was inmiddels al zes uur.

Friends forever or not? 
jackie Geplaatst op 14-03-2008, 18:04
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Lois liep hyper naar binnen. Haar moeder keek haar glimlachend aan. “En, hoe was het?” “Geweldig, Ik heb Ron en Harry ontmoete, en het was zo gaaf!!!!” riep ze hysterisch. Jordy keek haar verbaast aan. Je maakt een grapje zeker?” vroeg hij verbaast. Lois schudde haar hoofd. “NEE!” riep ze vrolijk. Jordy zuchtte. “Lois, dit is niet leuk meer!” Lois haalde haar schouders op en liep naar boven. Jordy zou het toch nooit snappen, daar was hij te dom en stom voor.

Toen ze boven was gekomen stroopte ze haar mauw op. Ze keek naar de blauwe plek, wat deed het een pijn. Het liefst vloog ze Jordy aan, maar dat kon niet. Ze zuchtte. Waarom moest hij haar altijd slaan? Wat was er mis met haar? Mokkend liet ze zich op bed vallen. Ze was blij als ze naar Zweinstein mocht. Dan was ze tenminste van haar broer af. Ze dacht ze nog een tijdje, en om tien uur viel ze in slaap.

Dani liep naar binnen. Gelijk liep ze haar haar ouders toe. “MAM IK BEN MET HARRY EN RON NAAR DE WEGISWEG GEWEEST, IS DAT NIET GEWELDIG!” riep ze hyper. Haar moeder zuchtte en keek haar dochter aan. “Ja meid, geweldig,” zei ze vrolijk. Dani kon aan haar moeder zien dat ze moe was.

Sila liep naar boven en pakte haar boek weer. Het was heel spannend, en het boeide haar ouders waarschijnlijk toch niet. Waarom wel. Het was voor haar niet zo bijzonder dat haar dochter een heks was, dat was ze zelf ook. Ze was zo in gedachten dat ze niet merkte dat haar moeder binnen kwam.

Nancyy Geplaatst op 15-03-2008, 09:35
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

''Hee lieverd. Hoe was het?'' vroeg haar moeder. Sila grijnsde vanachter haar boek. Dus haar moeder vond het toch wel leuk?

''Ik heb Ron Wemel ontmoet, en Harry Potter, en Perkamentus! Mam, ze zien e rprecies hetzelfde uit als in het boek beschreven! Zo cool...'' ''Daan, we weten dat je veel fantasie hebt, maar nu draai je toch echt door...'' giechelde Lisa. ''NEE! Het is écht zo!'' riep Dani verontwaardigd. Ze keek ahar moeder aan. ''Mam, heb je het nog niet verteld?'' ''Heb je wat nog niet verteld?'' ging Lisa haar na. ''Lies, ik ben een heks, Dani is een heks...'' zuchtte haar moeder. Lisa keek haar moeder ongelovig aan. Als Dani het zei, oké. Maar als haar moeder het zegt? ''Lies, het spitj em dat jij geen heks bent...'' zei Dani om Lisa te troosten. ''Ta! Ik hoef geen eens zo'n stomme lelijke heks te zijn!'' mopperde ze en ze liep kwaad naar boven en Dani hoorde dat ze de deur met een klap dichtsloeg...

Friends forever or not? 
jackie Geplaatst op 15-03-2008, 16:20
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Dani keek geschrokken naar haar moeder. “Die draait wel weer bij, ga nu maar slapen.” Dani knikte, en Sila was ook in slaap gevallen.

De volgende dag werd Lois vroeg wakker. Ze moest vandaag eerder op school zijn. Ze zuchtte. Daar had ze dus geen zin in. Ze keek naar het medaillon en deed hem om. Hij ging precies op het litteken zitten. Snel kleedde ze zich om. Daarna ging ze snel naar beneden zodat ze zo weg kon.
Toen ze buiten kwam zag ze Sila en Dani staan. Ze keek de twee verbaast aan. “We hoeven pas over een uur naar school, waarom zijn jullie er nu?” vroeg ze verbaast. De twee haalde hun schouders op. “Geen zin om binnen te zitten, dus denk dat ik met je mee ga,” mompelde ze. Lois glimlachte en samen liepen ze richting school.”

Ze waren er op tijd en mochten het lokaal gaan schoon maken, tenminste Lois, maar de andere hielpen haar. Intussen was de les begonnen en van de juf moesten ze naast elkaar gaan zitten. Lois was bijna in slaap gevallen toen ze iets voelde brandde. Geschrokken keek ze op. Dani en Sila keken haar aan toen ze hun aanstootte. Ze haalde het medaillon tevoorschijn, het gloeide en gaf licht, maar niemand anders leek het te merken…

Nancyy Geplaatst op 15-03-2008, 16:34
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

''Wc!'' zei Lois, maar iets te hard, want de kinderen uit de klas keken haar verbaasd aan. ''Moet je echt zo nodig?'' vroeg juf Elsbeth. Lois werd knalrood en knikte snel. ''Ik ook!'' zeiden Sila en Dani in koor. Lois liep de deur al uit. ''Ja ja dames, en dat moet ik geloven? Dan wacht je maar tot Lois terug is.'' Sila en Dani keken elkaar teleurgesteld aan. Alle zat naast Daphne. Ze zaten voor hun. ''...dan gaan jullie nu zelfstandig werken, en als je iets echt niet snapt kom je bij mij,'' zei juf Elsbeth. Het werd rumoeriger in de klas en Lois kwam al snel terug. ''Het brand!'' fluisterde ze tegen Sila en Dani. ''Maar we kunnen het niet in de klas doen...'' zei Sila. Elle kwam naar Dani's tafeltje toe gelopen. ''Hoi! Hoor'ns, me moeder en ik (haar ouders waren gescheiden) gaan dit weekend naar Disney, en omdat ik enigkind ben mag ik een vriendin mee nemen. Wil jij mee?'' vroeg ze. ''Hoi El! Nou, eerlijk gezegd vier ik zaterdag mijn verjaardag...'' zei Dani teleurgesteld. Ze wou eigenlijk heel graag me met Elle. Ze zag dat Sila en Lois van de een naar de ander keek. ''Oh ja! Helemaal vergeten... nou sorry Daan, ik had er echt neit aan gedacht! Jammer dat je niet mee kan, maar dan vraag ik mijn nichtje wel. Je krijgt morgen mijn cadeautje wel oké? (het was morgen vrijdag)'' Dani grijnsde en knikte. Elle gaf altijd heel veel cadeautjes omdat ze best rijk was, en Elle's moeder was altijd heel aardig. ''Maar waarom zit je eigenlijk niet bij mij...?'' zei ze terwijl ze Sila en Lois verbaasd aankeek. ''Omdat...'' begon Dani, ''ik van juf Elsbeth bij hun moest zitten. En sinds, nou, sind gister ofzo zijn we denk een beetje vriendinnen geworden...'' mompelde Dani. Ze zag dat Elle schrok. Elle wist dat Lois haar helemaal niet mocht, dat gold ook voor Sila. Sila ging altijd ook maar met één meisje om, maar die zag Dani niet. Waarschijnlijk ziek. ''Vriendinnen?'' zei Daphne die bij de meiden ging staan. Lois slikte.

Friends forever or not? 
jackie Geplaatst op 15-03-2008, 16:43
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Lois sloeg haar ogen neer en knikte. Daphne kneep haar ogen samen. “Louise, we moeten praten.” Voordat Lois iets kon zeggen trok Daphne haar mee. “Daf, wat is er?” vroeg ze geschrokken toen ze op de gang stonden. “HOE KAN JE ONS DIT AAN DOEN. WE WETEN DAT WE HUN HATEN! Je verbreekt je vriendschap met hun, of ons!” dat laatste fluisterde ze. Lois keek haar geschrokken aan. Ze rende de klas in en riep Sila en Dani naar de gang, ze moesten praten.

Nancyy Geplaatst op 15-03-2008, 16:49
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Sila en Dani liepen geschrokken naar Lois toe. '"Wat is er?'' vroeg Dani.

Friends forever or not? 
jackie Geplaatst op 15-03-2008, 16:53
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Lois zuchtte. “Dat later.”Lois opende het medaillon.

lieke Geplaatst op 26-03-2008, 15:11
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

super meiden maarwaarom zijn jullie gestopt met draco's trau nature en love me or heat of hoe je het schrijft?

"That went well" -'Expecto Patronum' 'Lily? After all those years?'  'Always'  - 'You have your mother's eyes' 
Meridith Geplaatst op 05-10-2008, 17:18
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

omdat er niet meer gereageerd word

ஐ-{*¤°• litle wicca •°¤*}-ஐ Life is like a labyrinth you never know witch path to choose (trots op mn baco)  
1 2