jackie Geplaatst op 10-02-2008, 19:28 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Er zijn al zoveel posts dat we een nieuwe tropic moeste openen.
even het laastete stukje:

Harry zuchtte. “Nan, hoe weet ik dat je de waarheid spreek?” zei hij. Nancy keek hem aan. Ze kon het niet geloven. Ze voelde tranen opkomen.

Dit bericht is gewijzigd op 10-02 19:29.

meld dit bericht aan een moderator

SDenk je echt dat iemand ter wereld zetten je een ouder maakt? Nee! Je bent pas een vader of een moeder als je ook voor het kind kan zorgen 
lieke Geplaatst op 10-02-2008, 19:36 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

mooi

"That went well" -'Expecto Patronum' 'Lily? After all those years?'  'Always'  - 'You have your mother's eyes' 
Nancyy Geplaatst op 10-02-2008, 20:11 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

''Wat denk je wel niet van me!''

Friends forever or not? 
jackie Geplaatst op 10-02-2008, 20:14 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Harry zuchtte en pakte haar handen vast. “Nan, ik weet het gewoon niet!” wie zegt dat je niet om dieFlip geeft!”

SDenk je echt dat iemand ter wereld zetten je een ouder maakt? Nee! Je bent pas een vader of een moeder als je ook voor het kind kan zorgen 
Nancyy Geplaatst op 10-02-2008, 20:33 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

''Ik geef wel om hem, maar niet zo veel als om jou,'' zei Nancy in de hoop dat Harry haar nu geloofde.

Friends forever or not? 
jackie Geplaatst op 10-02-2008, 20:41 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Harry keek haar even bedachtzaam aan. Nancy liet haar hoofd zakken. Ze wist nu al dat hij haar niet geloofde. Ze wou haar handen lostrekken, maar Harry tilde haar kin op. Hij zag dat er tranen over haar wangen liepen. “Ik geloof je,” fluisterde hij. Voor Nancy iets kon zeggen drukte hij zijn lippen op die van haar.

Nancyy Geplaatst op 10-02-2008, 20:46 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Maar op dat moment kwam Ginny net aanlopen samen met Loena Hermelien. Hermelien grijnsde maar Ginny keek woedend. ''Harry! Ze is niet te vertrouwen! Ze bedriegt je, ze heeft met Flip!'' riep ze kwaad. ''Ginny, wil je alsjeblieft niet zo schreeuwden? En we hebben het al bijgelegd,'' zei hij kalm. Ginny keek Nancy woedend aan. ''Ginny, het lijkt me niet dat Nan Harry bedriegt...'' zei Hermelien bezorgd tegen Ginny. Ginny huilde; er liepen tranen over haar wangen. ''Harry, ik hou van je! Zie je dat dan niet?'' vroeg ze huilend. Harry wist niet wat hij moest zeggen. ''Ginny, het spijt me...'' kon Nancy uitbrengen. Ze liep woedend door naar de toren. Hermelien rende achter haar aan. ''Het spijt me Harry, door mij is ze boos...'' zei Nancy snikkend. ''Het is niet jouw schuld,'' zei hij en hij sloeg zijn armen troostend om haar heen. Op dat moment kwamen Jacqueline en Flip de Grote Zaal uitlopen...

Friends forever or not? 
jackie Geplaatst op 10-02-2008, 20:52 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Flip zei niks. Jacqueline had het hem al uit gelegd en hij begreep het. Jacqueline liep bezorgt naar Nancy toe. “Nan, wat is er?” snikkend legde Nancy het hele verhaal uit. Jacqueline keek haar verbaast aan, maar liep weg. Nancy, Harry en Flip keken haar verbaast na.

Jacqueline liep boos door de gangen. Onderweg kwam ze Draco tegen, maar voor het eerst liet ze hem gewoon door lopen. Hij keek haar verbaast na. Hij besloot om haar achteraan te lopen. Jacqueline merkte het niet en liep naar Ginny toe. “GINNY WEMEL, HOE KUN JE!” Gilde ze boos. Ginny keek haar verbaast aan.

Nancyy Geplaatst op 10-02-2008, 20:55 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

''Waar bemoei jij je mee? Kun je nou nooit eens je mond houden?'' vroeg Ginny razend.

Friends forever or not? 
baby_princesj Geplaatst op 10-02-2008, 23:16 Reageer
user icon
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

elke, wist op dat moment binnen te komen, en deed alle mensen in de ruimte zwijgen, ze had namelijk ruzie, met veel van hun.Wel, zei elke ik mag blijven als ik wil, en ik denk dat ik dat ook doe k dacht da ik het even zou zeggen maar misschien was dit niet de beste tijd, of de juiste mensen om tegen te zeggen, wel dan ga ik maar een rondje lopen ofzo....en ze liep terug weg.Buiten kwam ze draco tegen, hij zat verslagen op de grond, en keek even naar boven toen elke langskwam, ze zag dat hij tranen in zijn ogen had...

Dit bericht is gewijzigd op 10-02 23:25.

...... 
jackie Geplaatst op 11-02-2008, 17:19 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Jacqueline ging helemaal tekeer tegen Ginny. Hoe durfde ze tegen Draco te zeggen dat ze met Simon had gezoend!

Nancyy Geplaatst op 11-02-2008, 19:16 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ginny keek haar verbaasd aan. ''Dat heb ik nooit gezegd?'' zei ze.

Friends forever or not? 
jackie Geplaatst op 11-02-2008, 19:59 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

“Dat zei hij anders net tegen mij, daarom heeft hij het uitgemaakt!” snikte Jacqueline.

Nancyy Geplaatst op 11-02-2008, 20:32 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

''WIE GELOOF JE NOU, HIJ OF MIJ? Waarom zou ik zoites onbenulligs zeggen? Jacqueline, dat heb ik echt niet gezegd!'' riep ze kwaad.

Friends forever or not? 
jackie Geplaatst op 11-02-2008, 20:35 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Jacqueline haalde verdrietig haar schouders op. “Ik ga met hem praten!”siste Ginny. Ze trok Jacqueline mee. Toen ze hem eindelijk hadden gevonden zagen ze Harry en Nancy bij hem staan.

Nancyy Geplaatst op 11-02-2008, 20:41 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

''Waarom heb je gezegd dat ik heb gezegd dat Jackie met Simon heb gezoen?'' brulde ze woedend. Draco werd rood en keek Ginny dodelijk aan. ''Dat heb je zeker gezegt! Lieg niet, rooie Wezel,'' siste hij kil.

Friends forever or not? 
jackie Geplaatst op 11-02-2008, 20:50 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Waneer dan?”vroeg Ginny boos

Nancyy Geplaatst op 11-02-2008, 20:51 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

''Net! Een uur geleden,'' siste hij.

Friends forever or not? 
Mrs-griffel Geplaatst op 11-02-2008, 22:25 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

'Jacqueline, je moeth em niet geloven .. ' snikte Ginny. 'Ja, en ik heb niks beters te doen' zei Draco boos die nu was opgestaan en dreigde om zijn toverstok te pakken. 'Draco ben je gek geworden' zei Asera die samen met Loena en Cho chang en een paar van haar giegelede meiden aan kwam lopen.

~ Draco's True Nature (*) 
Nancyy Geplaatst op 12-02-2008, 09:12 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

''Hou je mond, Akasa,'' zei hij. Korzel en Kwast keken demeiden dreigend aan. ''Asera,'' verbeterde Nancy hem. Draco haalde zijn schouders op. Hij wees met zijn toverstok op Ginny. Nancy trok haar toverstok ook. Draco wees super snel op Nancy. En op dat zelfe moment waarop Nancy ''Wingardium Leviosa!'' riep, riep Draco: ''Expeliarmus!'' Er ontstond een gouden magische draad tussen de twee stokken. De leerlingen dede geschrokkn een stap achteruit. Draco grijnsde kil en hij trilde met zijn neusvleugeld. Nancy's stok trilde hevig. Ze hield ze met twee handen vast. ''Hou vol, Nan!'' hoorde ze Ginny zeggen. Nancy concentreerde zich alleen maar op de toverstokken, de goudendraad kwam dichter bij de hare... haar stok begon nu zo hevig te trillen dat ze haar gewicht erop moest zetten. Ze zette al haar kracht in en sloot haar ogen, de gouden magische straal kwam nu dichter bij Draco's stok, en Nancy zag dat zijn stok ook begon te trillen. Draco keek met grote angstige ogen naar de gouden straal. ''Korzel, mama!'' riep hij angstig. Nancy duwde haar stok omhoog en Draco's stok vloog in de lucht, Nancy was dus toch sterker, want Wingardium Leviosa had gewerkt. Draco keek geschrokkennaar Nancy. ''Accio,'' zei ze en de toverstok van Draco had ze in een fractie van een seconde in haar hand. Jacqueline keek geschrokken van de een naar de ander, Nancy zag dat ze niet wist voor wie ze moest opkomen, hoewel ze de neiging had het uit te schreeuwen. Nancy gooide Draco's toverstok naar achteren, zodat Draco buitenbereik was van zijn stok. ''Nu nog steeds zo'n grote mond, Malfidus?'' zei Harry verbluft. Nancy grijnsde. ''Mama!'' gilde Ginny hem na met een hoog stemmetje. Op dat moment kwam professor Anderling haastig aangelopen. ''Wat is hier aan de hand?'' vroeg ze streng. Ze zag dat Nancy haar toverstok op Draco opgelucht Anderling aankeek. Anderling raapte de toverstok van Draco op (die ze had zien liggen) en gaf hem aan hem terug. ''Malfidus, ik wil aankomende weken geen last van je hebben, want anders staat je iets heel naars te wachten,'' zei ze nijdig. ''Groot, meekomen,'' zei Anderling. Ze keerde zich om en liep de Grote Zaal uit. Nancy liep snel achter haar aan. In haar kantoor aangekomen, geabarde ze naar een stoel die naast haar bureau stond. Nancy ging zitten. Ze had echt geen zin in straf nu... ''Groot, ik heb je zien duelleren en ik vind dat je je meot inschrijven bij de Duelleerclub,'' grijnsde Anderling. Een vleugje van opluchting ging door Nancy's borst. ''Werkelijk?'' vroeg ze verbaasd. Ze had er nooit op gelet als ze duelleerde met een andere heks of tovenaar. Anderling knikte en rommelde wat in haar la. ''Kijk, hier is een folder, daar staat alles in, hoelaat, waar, datum enzovoort,'' zei ze en ze propte de folder in Nancy's handen. Nancy keek er verbaasd naar. ''Maar professor, ik denk niet dat ik echt heel goed-'' ''als ik zeg dat je goed bent, dan ben je dat,'' siste ze vol opwinding en ze bekeek Nancy van top tot teen. ''En je bent trouwens ook toe aan een nieuw gewaad, juffrouw Groot,'' zei ze verbaasd. Nancy knikte. ''Nou, ik wil het voor overmorgen weten, dus meld het even. Morgen heb je toch les van me,'' zei Anderling en ze duwde Nancy daar de deur. ''Nou, dank u wel,'' zei Nancy en Anderling sloeg de deur met een klap dicht.

Jacqueline, Asera, Harry, Ginny, Ron en Hermelien zaten samen aan de tafel van Griffoendor in de Grote Zaal. Het was inmiddels al half 8. Er waren niet veel leerlingen meer. Cho en Loena waren ookal weg. Nancy liep snel nar ze toe en grijnsde. ''Wat?'' zei Ron nieuwschierig. Nancy vertelde het goede nieuws.

Friends forever or not? 
lieke Geplaatst op 12-02-2008, 12:35 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

heel mooie stukjes dames ook jij elke

"That went well" -'Expecto Patronum' 'Lily? After all those years?'  'Always'  - 'You have your mother's eyes' 
jackie Geplaatst op 12-02-2008, 15:06 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

De meiden waren door het dollen heen. “Geweldig Nan!” gilde Jacqueline. Nancy grijnsde. Maar die grijns verdween al snel. “Wat als ik niet goed genoeg ben!” fluisterde ze. De anderen keken elkaar aan. Vlug trokken ze Nancy overeind en mee. De anderen leerlingen keken hun verbaast na. “Waar gaan we heen?” gilde Nancy. De anderen reageerde niet. Ze volgde Jacqueline. voor een deur bleef ze staan. “Duwl!” fluisterde ze. De deur ging op en. Nancy keek verbaast toe. Ginny zuchtte. “Nan, Je weet toch dat Jacqueline ook bij de duelleer club zit, hier traint ze!” zei ze vrolijk. Nancy knikte vaag. Jacqueline trok hun mee naar binnen. Iedereen ging aan de kant zitten. Nancy wou hun volgen maar een soort zilveren draad hield haar tegen. Verbaast keek ze om. Ze zag Jacqueline met getrokken toverstok staan. Al snel merkte Nancy dat ze moest oefenen door het tegen Jacqueline op te nemen. Nancy slikte. Jacqueline was goed dat wist ze wel. Langzaam trok ze haar toverstok en richtte hem op Jacqueline. Dat was voor Jacqueline het teken om het duel te beginnen..

Mrs-griffel Geplaatst op 12-02-2008, 15:06 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Wauw meid' zei Asera opgewonden. 'Ja vind ik ook maar waar is eigenlijk Malfidus?' vroeg Nancy die naar de tafel van zwadderich keek. 'Oh, Asera heeft met hem afgerekend' zei Cho die er snel bij kwam staan. Maar die in een minuut weer weg was. 'Wat heb je gedaan' vroeg Nancy aan Asera. Asera lachte opwonderig, 'Ic heb geen straf hoor meid' zei Asera lacherig. 'Ja maar vertel-' vroeg Nancy. Jacqueline zat voor zich te dromen, ze voelde zich neit echt goed nadat van vamiddag.

~ Draco's True Nature (*) 
lieke Geplaatst op 12-02-2008, 17:08 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

na wat ? hu ik snap het ff nie

Nancyy Geplaatst op 12-02-2008, 19:43 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Welke doen we? Jullie hebben beide om 15.06 geschreven.

Friends forever or not? 
2 3 4 ... 16