|
|
|
|
|
|
|
|
|
kathy
|
Geplaatst op 25-08-2008, 19:10 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
het is echt het spannendste boek dat ik ooit gelezen heb!!! ook al wist ik al op voorhand dat harry niet dood ging,en toch was ik daar steeds bang voor omdat de situaties steeds hopeloos waren en ze altijd aan het nippertje aan de dood ontsnapt waren het was echt tof dat ron en hermelien een relatie hadden wel jammer voor al de doden maar voor de rest een megagoe boek
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Leve de vriendschap! Leve de vrijgevigheid! Leve 10 galjoenen per haar! |
|
|
|
|
diminieboer
|
Geplaatst op 14-05-2010, 18:12 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Heb hem nog niet gelezen. En denk dat ik hem wel spannend ga vinden. Maar Zo als ik al een tijdje gelezen heb zijn er veel dode gevallen. Ik denk dat ik dat weer niet zo leuk ga vinden, En mischien moet ik nog een traantje geven. Een vriendje van mij heeft ze alemaal. maar hij leest ze zelf niet. Zijn moeder leest ze wel en heeft ze ook alemaal uit. Zou is vragen of ik die mocht hebben. Kan ik ze op het gemakje uitlezen.
|
|
|
|
Het doel heiligt de middelen |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
expeliarmus
|
Geplaatst op 19-01-2011, 20:34 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Het is echt een leuk boek! alle onthullingen komen er in voor en je snapt eindelijk alles wat in de vorige boeken verborgen bleef enz. J.K Rowling is zoiezo een geweldige schrijvster! en ik vind het wel leuk dat het eens een keer niet de hele tijd op zweinstein afspeeld! al die doden, Ja somige hoefden nou niet persé dood te gaan maar het maakt het wel lekker zielig het laatste boek is gewoon het beste geworden (maar de andere waren natuurlijk ook goed, maar ze werden wel steeds beter!)
|
|
|
|
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen. Als een ongeluk in een klein hoekje zit, zit het geluk dan in de rest? |
|
|
Yayde
|
Geplaatst op 20-01-2011, 14:03 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
@ Expeliarmus, Het is inderdaad het meest leuke boek! Het zielige is wel leuk maar waarom moesten Fred en Dobby nou dood? Die waren juist zo leuk ( vooral Dobby) En Rowling laat wel een paar dingen onbeantwoord, maar die kun je zelf wel uitvogelen..
HARRY POTTER DEEL 7 IS GEWELDIG! ( alle boeken eigenlijk wel)
Dit bericht is gewijzigd op 20-01 14:03.
|
|
|
|
"Good girls go to heaven, bad girls get sorted into Slytherin..." |
|
|
|
|
|
|