|
mysteriouswater
|
Geplaatst op 16-12-2007, 20:10 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo allemaal,
Niets ter wereld is zo mooi als de wereld van fanart. Ik zie jullie nu al kijken met een frons op jullie gezicht. Laat het me uitleggen:
Fanart is een kunstvorm. Het duidt op boeken, films, verhalen en tekenfilms. Je kan er veel van je eigen emotie instoppen. Fanart creert een beeld zoals jij het had willen zien. Je kunt dus tekeningen maken van Harry en Ginny of Tops en Lupos. Zo hebben wij bijvoorbeeld aanhangers van Hermelien en Harry, die volgens hen een romance zouden moeten hebben. In de boeken gebeurt dit echter niet omdat Hermelien met Ron gaat en Harry met Ginny. Dus waarom teken je er dan niet je eigen beeld bij? Precies! En dat is fanart!
Ik ben zelf een groot fan van fanart en ik teken zelf ook. Momenteel heb ik mij verdiept in tekeningen van: 'Avatar; the legend of Aang' wat jullie vast wel kennen van Nickelodeon. Ik teken de karakters op een romantische manier; iets wat in de serie een beetje verborgen blijft. Hoewel ik me al jaren verdiep in de Harry Potter Fanart heb ik het nog nooit getekend. Daarmee ga ik nu beginnen.
Ik wil in deze topic plaatjes van fanart plaatsen, uiteraard van Harry Potter. Met de tijd zal ik ook mijn eigen tekeningen plaatsen!
Hopelijk vinden jullie het leuk om te zien, en uiteraard kan je zelf ook aan de slag met fanart. Mooie plaatjes mogen echt geplaatst worden. Ik heb een paar goede websites voor plaatjes van Harry Potter fanart. Mocht je interesse hebben, PM me dan!
Liefs,
Mysteriouswater..
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|