Lauras Geplaatst op 05-01-2009, 19:27 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hermeliengold heeft gelijk maar ik moet wel even zeggen dat ik het cool vind dat zoiemand als molly zoiemand als bella vermoord

Dit bericht is gewijzigd op 05-01 19:27.

meld dit bericht aan een moderator

Bijna Harry Potter en de halfbloedprins in de bios!!! <3 
Superdreuzel Geplaatst op 07-01-2009, 16:25 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 03-12-2008, 15:24 Hermeliengold schreef:
Ik blijf neutraal, weet je. Dat ruzieën bij een graf. Jullie lijken Desiderius en Albus wel. Je broer's neus breken bij het graf van je zusje. Tjee.. jullie doen eigenlijk hetzelfde, maar dan met woorden. En ieder heeft zijn mening, dus respecteer dat. Serieus.

Bellatrix is een heel mooi personage, niet persé in haar uiterlijk, maar haar doen en laten. Ze is trouw, en ik vind haar daarom ook moedig, omdat ze gewoon bleef doorzoeken naar Voldie, ook al was er het risico dat ze gepakt werd (dat is ook gebeurd). Ze heeft ook een sterke geest, ze heeft bijvoorbeeld Azkaban overleefd en ze vermoordt mensen met koele bloeden. Daarom is het jammer dat ze dood is.

Dolochov vond ik leuk, omdat hij Lupos heeft vermoordt, ik haat hem. Hij is inderdaad niet plakkerig en ik vind hem op zich wel een gaaf personage. Misschien is dit een korter stukje, maar ik weet wat minder van hem. Ik vind het trouwens cool dat hij uit het buitenland komt.

Nu is iedereen blij, he?  

Dit bericht is gewijzigd op 03-12 15:27.

tja, er word niet gepraat over een graf voor bellatrix wat ze niet verdient... dus die zal nog in de grote zaal liggen

zie e het al voorje? ishet sorteerceremonie, ligtdie dooie bellatrix daar een beetje populair te doen:P

Expectopatronum Geplaatst op 25-07-2009, 19:16 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Niemand kan er onderuit dat Bellatrix één van de slechtse personages is uit de boeken, ik bedoel in de film is ze echt goed gespeeld, maar ze heeft echt een rotkarakter. Hetgene wat ik wel cool aan haar vind is dat ze zo trouw is aan Voldemort; ze is echt wel erg wreed. Maar ik snap niet waarom vele denken dat Molly een talentloze heks is'. Bellatrix vind ik echt een zalige duelleerster, ze is zo sluw en ik denk niet dat er veel tovenaars of heksen het tegen haar durven opnemen. Molly verslaagt Bellatrix omdat ze ook erg talentvol is dus 2 heksen die tegen elkaar zijn opgewassen.

Dit bericht is gewijzigd op 25-07 19:16.

dooddoener1 Geplaatst op 25-10-2009, 19:44 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

ik vind het vet jammer dat bellatrix werd vermoord ze was misschien niet aardig maar ik mocht haar manier van doen wel. maar voldemord kan niet liefhebben dus ik denk niet dat je kunt zeggen dat die haar mist    

Ginny-w Geplaatst op 30-03-2010, 22:45 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik vind het  wel jammer dat Bella dood gaat Nu moet ze ook dood gaan in de film, neee, Bella, snik

Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it. 
nitsji Geplaatst op 31-03-2010, 18:12 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Molly gaat boeten!! (6)

Dat is het enige wat ik te zeggen heb.

Ginny-w Geplaatst op 01-04-2010, 23:49 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Molly is ook wel goed ofzo, vind het alleen zo jammer dat Bella dood gaat, snik...

morgan Geplaatst op 02-04-2010, 16:00 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ja, dat is wel jammer, inderdaad. Maar als ze zou blijven leven, dan zou het verhaal eindeloos doorgaan
dat vinden sommigen van ons niet erg (A) Maar dan moet Rowling blijven schrijven
dat moet wel veel werk zijn Steeds weer iets nieuws verzinnen

Ik hou van het leven, ik hou van de zon. Ik open de deuren, en flikker van het balkon  
Ginny-w Geplaatst op 02-04-2010, 20:04 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ja, dat is ook niet goed denk ik. Want dan weet je op een gegeven moment helemaal niks meer en dan wordt het zo'n flut boek. De verhalen hier op zs vind ik erg goed, dus ik denk dat ik het daar op hou (a)

diminieboer Geplaatst op 14-04-2010, 14:08 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik vond haar vooral grappig; ze had zon grappig lachje.

Het doel heiligt de middelen 
Ginny-w Geplaatst op 14-04-2010, 18:09 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ja, dat is waar.
Ze is gewoon geweldigd, vooral in HP 6, als ze Hagrid's huisje in brand steekt

Superdreuzel Geplaatst op 22-01-2011, 00:56 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Bellatrix: Moge je voor eeuwig pijnlijk verbranden in de hel

expeliarmus Geplaatst op 02-02-2011, 18:37 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

haha samen met voldie(zou die eigenlijk wel naar de hel gaan natuurlijk niet naar de hemell maar was ie niet volledig vernietigd? )

Dit bericht is gewijzigd op 02-02 18:37.

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen. Als een ongeluk in een klein hoekje zit, zit het geluk dan in de rest?  
Superdreuzel Geplaatst op 02-02-2011, 19:18 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Waar die ook heengaat, hij zal wel Gruzielementen gaan maken om te zorgen dat die niet nog eens dood kan

1 2 3