|
|
|
Superdreuzel
|
Geplaatst op 07-01-2009, 16:25 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 03-12-2008, 15:24 Hermeliengold schreef:
Ik blijf neutraal, weet je. Dat ruzieën bij een graf. Jullie lijken Desiderius en Albus wel. Je broer's neus breken bij het graf van je zusje. Tjee.. jullie doen eigenlijk hetzelfde, maar dan met woorden. En ieder heeft zijn mening, dus respecteer dat. Serieus.
Bellatrix is een heel mooi personage, niet persé in haar uiterlijk, maar haar doen en laten. Ze is trouw, en ik vind haar daarom ook moedig, omdat ze gewoon bleef doorzoeken naar Voldie, ook al was er het risico dat ze gepakt werd (dat is ook gebeurd). Ze heeft ook een sterke geest, ze heeft bijvoorbeeld Azkaban overleefd en ze vermoordt mensen met koele bloeden. Daarom is het jammer dat ze dood is.
Dolochov vond ik leuk, omdat hij Lupos heeft vermoordt, ik haat hem. Hij is inderdaad niet plakkerig en ik vind hem op zich wel een gaaf personage. Misschien is dit een korter stukje, maar ik weet wat minder van hem. Ik vind het trouwens cool dat hij uit het buitenland komt.
Nu is iedereen blij, he?
Dit bericht is gewijzigd op 03-12 15:27.
|
tja, er word niet gepraat over een graf voor bellatrix wat ze niet verdient... dus die zal nog in de grote zaal liggen
zie e het al voorje? ishet sorteerceremonie, ligtdie dooie bellatrix daar een beetje populair te doen:P
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
Expectopatronum
|
Geplaatst op 25-07-2009, 19:16 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Niemand kan er onderuit dat Bellatrix één van de slechtse personages is uit de boeken, ik bedoel in de film is ze echt goed gespeeld, maar ze heeft echt een rotkarakter. Hetgene wat ik wel cool aan haar vind is dat ze zo trouw is aan Voldemort; ze is echt wel erg wreed. Maar ik snap niet waarom vele denken dat Molly een talentloze heks is'. Bellatrix vind ik echt een zalige duelleerster, ze is zo sluw en ik denk niet dat er veel tovenaars of heksen het tegen haar durven opnemen. Molly verslaagt Bellatrix omdat ze ook erg talentvol is dus 2 heksen die tegen elkaar zijn opgewassen.
Dit bericht is gewijzigd op 25-07 19:16.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|