|
|
|
|
|
Meridith
|
Geplaatst op 21-11-2007, 19:55 |
Reageer
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
over de acteur van hp 1 en 2 ben ik het enorm eens, hij was gevoeliger dan deze nieuwe perkamentus hij is te ruw en smeet harry bijna in de bekers bij hp 4
maar nu ik het boek uit heb begreep ik dat albus perkamentus overleden is aan de vloek die in de ring ruste de vloek van het gruzelement
vaarwel albus perkamentus ik vergeet je wijsheid nooit want soms dacht ik aan zijn woorden en hielp het in mijn leven enorm, het was een troost om hp te lezen en perkamentus woorden in me op te nemen
dank je wel
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
ஐ-{*¤°• litle wicca •°¤*}-ஐ Life is like a labyrinth you never know witch path to choose (trots op mn baco) |
|
|
|
|
havanka
|
Geplaatst op 22-11-2007, 10:19 |
Reageer
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
soofjuh dan moet je niet kijken we kunnen ze niet meer tegenhouden het boek is namelijk uit. sorry ervoor soof ik hoop niet dat alles is verziekt lees dan nu niet meer verder soof haha
ik vond perkamentus egt gaaf. in het boek 7 aan het eind vond ik het iet wat overdreven en hij jankte nog wat veel
|
|
|
|
Dobby never meant to kill anyone..Dobby only meant to maim or seriously injure |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
expeliarmus
|
Geplaatst op 02-02-2011, 18:40 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 22-01-2011, 00:52 Superdreuzel schreef:
Dit topic staat best verkeerd, aangezien die al een boek eerder dood ging :P
Perkamentus: Moge je vredig rusten in die witte tombe. Moge je nooit meer in je jeugd samenspannen tegen de Dreuzels met Grindelwald. Moge je nooit meer James' Ontzichtbaarheidsmantel lenen op de nacht dat die hem nodig heeft.
Dit bericht is gewijzigd op 22-01 00:52.
|
Rest in Peace Dumbledorn... en niet op superdreuzels opmerking in gaan maar inderdaad niet meer james ontzichtbaarheidsmantel lenen als ie m nodig heeft
|
|
|
|
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen. Als een ongeluk in een klein hoekje zit, zit het geluk dan in de rest? |
|
|
|
|
alice
|
Geplaatst op 02-02-2011, 19:17 |
Reageer
|
moderator
Verstuur privé bericht
|
Vaarwel Albus Parcifal Wolfram Bertus Perkamentus. Moge je ziel in vrede voortleven buiten de gelimiteerde gebieden van de Aarde. Moge je wijsheid niet verloren gaan bij de lange reis via de Rivier der Vergetelheid, en moge je pure goedheid tot in de verste eeuwigheid bewaart blijven. Laat jezelf glijden in het komende avontuur, en laat je geest zich bevrijden van de Aardse zorgen.
Door: Dracoishot
Dit bericht is gewijzigd op 02-02 19:20.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
severusfan94
|
Geplaatst op 25-02-2011, 16:04 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
~AVADA KEDAVRA!~ op dit moment vermoorde mijn meest intrigerende personage mijn meest geliefde personage op dat moment..wanhoop...ik was er tot dan van overtuigd geweest dat sneep goed was, maar nu begon de twijfel toe te slaan...sneep waarom!
oke, albus was gewoon tof, hoewel ik in deel 7 minder respect voor hem kreeg.. hij was zo kalm...harry had groot gelijk dat hij zijn zoon naar je vernoemde perkamentus!
|
|
|
|
Iedereen wil leuke vrienden, jouw vrienden ook. |
|
|
|
|
|
|