jackie Geplaatst op 14-01-2008, 17:09
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Angstig liep  Jacqueline naar de waterspuwer. Maar voor ze daar was kwam ze Malfidus tegen. Ze slikte, maar liep hem recht voorbij. Ze had ondertussen wel een hekel aan hem gekregen. Maar voor ze hem voorbij was pakte hij haar arm vast. “Vanavond om 11 uur, of ander.. zelfde plek!”verder zei hij niks, en liep weg. Jacqueline slikte, maar liep verder naar het kantoor van Perkamentus. “Chocoladekikker,”fluisterde ze toen ze bij het kantoor was aangekomen. De waterspuwer ging gelijk opzij. Jacqueline klopte op de deur, maar die werd niet open gedaan. Voorzichtig deed ze de deur op een kier. De kamer was uitgestorven. Langzaam deed ze de deur verder open en stapte naar binnen. Binnen zag ze vier kleine eenhoorns. Maar toen ze beter keek, zag ze dat ze herkende dat het geen eenhoorns maar Steftixens. Om ze zo te zien waren ze heel schattig. Langzaam liep ze naar voren. Net op het moment dat ze voor de Steftixens stond kwam Perkamentus binnen. Hij zag dat ze er naar toe liep, en hield haar tegen. Geschrokken draaide ze zich om en keek Perkamentus aan. “Jacqueline, zou je plaats willen nemen in de stoel?”vroeg Perkamentus. Jacqueline knikte. maar ineens merkte ze dat ze iets tegen haar hand aan voelde. Een van de Steftixens was naast haar gaan staan. “Juist ja,”mompelde Perkamentus. “Gaat u zitten.” Jacqueline knikte, en ging zitten. De steftix was haar gevolgd en zat nu naast haar. Hij hield Perkamentus goed in de gaten. Elke beweging die hij maakte werd door de Steftix in de gaten gehouden. Perkamentus begon de praten. “Ik heb je hier niet laten komen zonder reden.” Jacqueline knikte. Afwezig aaide ze de Steftix. “Zoals je ziet heb ik de Steftixens gevonden.”Jacqueline knikte weer. “Ze zijn net geboren, en vreselijk nieuwsgierig.” “Maar Professor, waarom komt dan alleen deze naar me toe?” vroeg ze verbaast. Perkamentus keek haar aan.”Ik denk dat deze al had gekozen, en dus voor jou. Maar daar voor had ik je niet laten komen.” Jacqueline knikte. “Dat dacht ik al,” mompelde ze. Perkamentus begon te vertellen. “Lang geleden heb ik onderzoek gedaan, toen ben ik achter het volgende gekomen.” Jacqueline zat op het puntje van haar stoel. Intussen ging Perkamentus verder. “Ik ben er dus achtergekomen dat de dooddoeners op je uit zijn. Het is dus van groot belang dat je tijdelijk niet naar huis gaat. Wand je Ouders zijn bevriend met de Malfidusen en het is bekent dat ze dooddoeners zijn.”Jacqueline slikte. Dit had ze niet verwacht. Haar ouders zouden haar heus niet verlinken ofzo. Perkamentus keek haar aan. “Ga nu maar, en neem hem mee,”terwijl hij dat zei wees hij op de Steftix. “En zeg tegen de anderen dat ze morgen avond om 8 uur op mijn kantoor moeten zijn, dan krijgen ze hun Steftix.” Jacqueline knikte en liep het kantoor uit. De Steftix volgde haar vanzelf.

Jacqueline liep naar de leerlingenkamer van Griffoendor. De Steftix liep naast haar. Hij hield goed in de gaten wat er gebeurden. Toen de door het portret stapte keek Paul haar met grote ogen aan. “Je hebt een Steftix gekregen?” Jacqueline zuchtte en legde het hele verhaal uit. De anderen knikte. “Dus we moeten morgen om 8 uur ’s avonds bij het kantoor van Perkamentus zijn,” Vroeg Kim. Jacqueline knikte. Nadat Paul nog eens goed naar de Steftix had gekeken zei hij “Het is een meisje, dat zie je op dat Roze vlekje op haar hoorn.” Verbaast keken de anderen hem aan. Paul grinnikte. “Ik was even vergeten dat jou stiefvader er veel van weet,” zuchtte Raveena. Paul knikte. Zo zaten ze nog een tijdje te praten. Ineens vloog er een uil naar Jacqueline toe. Verbaast pakte ze het briefje.

Jacqueline,
Voor de zoveelste keer, je blijft er gewoon slapen. Het kan ons niet schelen wat je vind of wil. Als wij willen dat je bij de Malfidussen blijf slapen,doe je dat ook. We menen het.
We willen niet straks ineens horen van Lucius en Narcissa dat je niet ben geweest. Wij moeten iets doen, daar mogen we je niks over vertellen. Dat spijt ons. Een vriendin is ook geen optie. We willen dat je veilig ben, en bij iemand die wij ook kennen. Dus probeer het niet nog eens, het antwoord is NEE!
Je ouders

Jacqueline zuchtte. Dat had ze kunnen weten, maar nu zat ze wel met een probleem. Van Perkamentus mocht ze geeneens naar haar eigen huis omdat haar ouders met de Malfidussen bevriend waren, maar nu moest ze bij de Malfidussen slapen. Zuchtend liet ze zich op de bank vallen, tegen Jordy aan (Jordy en Leo waren er ook bij.) Raveena keek haar verbaast aan. Jacqueline gaf haar de brief. Toen Raveena hem had gelezen keek ze er verbaast naar. Dat kunnen ze niet menen, mompelde ze. Jacqueline knikte.

Ze hadden nog een tijd zitten praten. Jacqueline’s Hoofd lag intussen op Jordy’s schoot. Ineens dacht ze aan de afspraak met Draco Malfidus. “Hoe laat is het?” vroeg ze angstig. “Kwart voor elf, hoezo?”antwoorden Kim. Jacqueline zei niks, maar vloog overeind en liep rende naar het portretgat. De Steftix- die ze Yersa had genoemd- volgde haar gelijk. Snel sprintte ze naar de kerkers. Daar zag ze Draco staan. Hij mompelde “Dus ze is er weer niet?” Net toen hij zich om wou draaien riep Jacqueline hem. “Draco, wacht. Hier ben ik!” hij draaide zich naar haar toe en keek haar grijnzend aan.

meld dit bericht aan een moderator

SDenk je echt dat iemand ter wereld zetten je een ouder maakt? Nee! Je bent pas een vader of een moeder als je ook voor het kind kan zorgen 
Mrs-griffel Geplaatst op 15-01-2008, 20:36
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Draco liep naar Jacqueline toe. 'Waarom moest ik komen?' vroeg Jacqueline. 'Laat ik zo beginnen, waarom heb jij je ouders een brief gestuurd?' vroeg Draco. 'Vergeten wat wij laatst hebben afgesproken? of wil je graag dat ik Raveena of 1 van je vrienden gek maak met de crucio vloek?' zei Draco op een dreigende toon. 'Wat uh hoeweet je dat en ' zei Jacqueline maar ze werd opgehouden door Draco. ' Ik moet je wat opbiechten, die avond toen jij door de school zwerfde heb ik gezien dat jij naar de uilenvleugel ging ik verlamde die uil en las het briefje, ik deed alsof ik je ouders was en stuurde dat briefje terug waarin je zogenaamde ouders zeiden dat je niet op schoolmocht slapen en dat jij bij ons moest komen' . 'WÀÀT, ben je helemaal gek geworden?' zei Jacqueline boos en ging onopgemerkt op zoek naar haar toverstok. 'Geen nut Jacqueline'zei Draco en riep 'Expelliarmus' en haar toverstok vloog rustig naar de hand van Draco. 'Sorry Jacqueline, als jij had geweten hoe veel ik gedaan heb om je te beschermen dan zou dit niet gehoeven te hebben en hij riep :CRUCIO ' Jacqueline maakte een krampachtige bewenging en dook inelkaar. 'Jacqueline laat ik dit nooit weer doen bij jou en hou je eraan' fluisterde hij en wreef in z'n oog. Zag ze nou echt dat Draco aan het huilen was of was dat maar een verbeelding en keek goed, hij liep weg en liet Jacqueline daar achter. krampachtig begon ze te staan. Ze trilde en viel weer neer, Op dat moment kwam Raveena aan rennen. 'Jacq ik heb het gezien, ik wou hem tegen houden. oh het spijt me zo ik had jou moeten redden'Stamelde Raveena. Jacqueline kuchte en kreunde 'Breng me naar Madame Plijster en zeg dit tegen niemand!'zei Jacqueline. Raveena had zoveel vragen, maar Jacqueline vroeg of ze haar mond wou houden en dat hielt ze maar ze zou zeker als jacq haar beter voelt meer vragen. Raveena sloeg een arm en ging opweg naar de ziekenzaal. 'Ohjaa voor dat ik het vergeet draco .. mijn stok.. afgepakt'zei Jacqueline. 'Maak je maar geen zorgen als het goed is zijn kim en paul eral achter aan'zei Raveena. even later kwamen ze aan bij de ziekenzaal en stonden paul en kim echter met de toverstok van Jacqueline. 'Dankje.. jullie allemaal.. echt... jullie..'zei Jacqueline. 'Rust uit en laat het over aan madame Plijster. 'Hoe wist .. jullie dat .. van .. u.. draco?' vroeg Jacq. 'Nu even niet rust uit we vertellen je het wel als je er klaar voor bent'zei Raveena. Jacqueline liet zich op het bed vallen en wou het liefst lang en lang slapen...

Dit bericht is gewijzigd op 16-01 17:13.

~ Draco's True Nature (*) 
jackie Geplaatst op 16-01-2008, 17:58
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Jacqueline was bijna in slaap gevallen toen ze iemand hoorde kreunen. Verbaast deed ze haar ogenopen. In de deuropening stond Draco Malfidus. Ze haten hem nu nog meer dan ooit daarvoor. Hij had gewoon een onvergeeflijke vloek op haar gebruikt. Ze keek hem boos aan. Het leek even of hij slikte, maar snel keek hij de andere kant op. Madam Pleister kwam gelijk aanlopen. Ze keek verbaast naar hem. “Deze uitwerking kan ik niet. Meneer Malfidus, kunt u zeggen of het een spreuk of toverdrank was?”Draco zei niks. Hij hief zijn toverstok op. Het leek of hij elk moment in elkaar kon zakken. “Juist” mompelde ze. “een spreuk dus?” Draco knikte.  “Ga maar op een bed liggen, ik moet je hier houden wand ik weet niet wat het is” met die worden liep ze naar het kantor. Toen ze weg was begon Draco tegen Jacqueline te praten.

SDenk je echt dat iemand ter wereld zetten je een ouder maakt? Nee! Je bent pas een vader of een moeder als je ook voor het kind kan zorgen 
trioqual Geplaatst op 16-01-2008, 20:33
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

en hij zei:...

Mrs-griffel Geplaatst op 16-01-2008, 20:51
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Draco zegt tegen Jacqueline 'Geweldige vrienden, wacht maar als ik genezen ben, ik neem wraak met korzel en kwast!' xxx

jackie Geplaatst op 18-01-2008, 14:38
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Jacqueline grinnikte. Draco keek haar verbaast aan. “Wat valt er te lachen?” “Jij denkt dat mijn vrienden het erbij hadden gelaten nadat jij een onvergefelijke vloek op me had gebruikt?” Hij zei niks, hij wist dat hij het zelf ook niet had gepikt. Jacqueline keek hem aan. “Dacht ik al,” mompelde ze. Draco keek haar aan. Ergens in haar blik kon hij woede aflezen. Dat snapte hij wel. Hij had haar pijn gedaan. Maar wat moest hij anders. Ze hadden een afspraak. Hij probeerde maar een normaal gesprek met haar te beginnen..

Mrs-griffel Geplaatst op 22-01-2008, 22:23
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

'Wat nou het spijt me' zei Jacqueline na een tijdje. 'Je hebt me zeer gedaan en niet om een reden maar zomaar' zei Jacqueline boos. Draco richte zijn toverstok alweer naar Jacqueline. 'Ik doe dit om jou te beschermen'zei Draco. 'Ach hou je mond, ik haat je !' schreeuwde Jackie boos. 'NOU IS HET GENOEG' zei Draco woedend. Hij was bezig met een toverspreuk uit te spreken toen Raveena tevoorschijn kwam vanuit een Ridder harnas. ze pakte haar toverstok en gilde : Paraltis. Raveena was woedend zo had niemand haar ooit gezien. Draco viel heel was meters in de lucht en kwam als een gijster weer naar beneden. 'JE HEBT HAAR ZOVEEL PIJN GEDAAN ! ' gilde Raveena en schreeuwde : CRUCIO.

jackie Geplaatst op 23-01-2008, 14:50
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

“RAVEENA!” gilde Jacqueline. Raveena keek haar aan. “Niet doen,” fluisterde Jacqueline. Raveena keek haar aan. “Maar hij heeft je al zoveel pijn gedaan.” Jacqueline knikte, “Ik weet het, maar aast pakt hij jou terug. En dat wil ik niet.” Raveena knikte, en liep terug naar de leerlingenkamer Jacqueline wierp Draco een vernietigende blik toe, en draaide zich om. Maar ze viel niet in slaap..
Draco keek naar Jacqueline. Hij kon er niet tegen dat ze niet tegen hem praatte. “Jacqueline zeg eens wat!” Jacqueline zei niks. Ze negeerde hem volkomen. Ineens hoorde ze hem opstaan. Jacqueline beet op haar lip. Ze moest nu niet gaan reageren. Hij legde een arm op haar schouder en draaide haar ruw om. Daardoor keek ze hem aan, recht in de ogen. Zijn gezicht stond uitdrukkingloos, maar ze keek hem boos aan.

Dit bericht is gewijzigd op 23-01 17:16.

Mrs-griffel Geplaatst op 23-01-2008, 21:10
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

vet stuk skat

jackie Geplaatst op 24-01-2008, 18:05
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

dank,,, maar t is nu jou of paul en soofs buerd

trioqual Geplaatst op 30-01-2008, 18:06
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

of mijne, want ik mocht toch meedoen?

ondertussen deed hagrid de deuren van zweinstein open. naast hem liep een jongen met donkerblond krullend haar, en felblauwe ogen. hagrid liep door de gangen met de jongen naast hem. alle mensen die op de gangen waren weken voor hem opzij. uiteindelijk bleef hagrid staan voor een waterspuwer en zei: smekkie met snotsmaak! de waterspuwer walgde en liet hagrid en de jongen door. ze kwamen in perkamentus' kantoor. ah, hagrid! dank je wel! wil je ons nu alleen laten? natuurlijk professor, zei hagrid en hij ging weer weg.

hallo jasper, zei perkamentus. ik ben blij dat je toch nog op zweinstein kon komen, ondanks de speciale omstandigheden. je klasgenoten mogen hier natuurlijk niet op de hoogte van zijn. maar daar heb ik al aan gedacht. wat heeft u bedacht dan, professor? vroeg de jongen, die jasper heette. jij zegt tegen je klasgenoten, dat je het eerste gedeelte van het jaar ziek was. je had de ziekte kruimeleritus. dan verkruimelt je huid langzaam, en het genezen gaat heel moeilijk. maar nu ben je helemaal genezen, gelukkig, want het is vreselijk besmettelijk. dankuwel professor! zei jasper.

nu moeten we je indelen bij een afdeling. perkamentus pakte de sorteerhoed van een kast, en zette hem op jaspers hoofd. hmmm... zei de sorteerhoed. ik denk dat je wel een goede ravenklauwer zou zijn. ja, dat wordt het. ravenklauw! jasper keek niet zo heel blij. wat is er, jasper? vroeg perkamentus. jasper zei: mijn hele familie heeft bij griffoendor gezeten. perkamentus zei: het gaat om je keuzes, dus als je liever bij griffoendor wil, dan mag dat wel! dat zou heel fijn zijn professor! zei jasper. ok jasper! dan zit je bij griffoendor. en is er misschien nog iets, dat je me wilt vertellen? zei perkamentus met een doordringende blik. nee hoor professor! zei jasper overtuigend, maar met een bange blik. hmmmm... zei perkamentus. je kan nu gaan.

Mrs-griffel Geplaatst op 30-01-2008, 18:52
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik laat je gaan als je mij vergeeft en anders niet' zei Draco boos. 'Over mij lijk' snauwde Jacqueline.

Raveena zat boos in de leerlingenkamer. 'haat hem haat hem' zei ze sissend. 'ja schat weet het nou wel, hier een kopje thee' zei Paul zorgzaam. 'Je hebt even een goeie nachtrust nodig' zei paul. Dus je laat me hier achter?' zei Raveena stug. 'Nee ik haal een deken en kom bij jou liggen' zei Paul even voelde Raveena zich weer blij maar veranderde het weer in down. Het voelde zo anders ik meende het zei Raveena tegen Paul. 'Ja dat kun je wel zien, je bent echt helemaal uitgeput, geulkkig dat madame pijster je een middel heeft gegeven anders was het slecht afgelopen' zei Paul tegen Raveena. 'Ik haat hem ik haat hem ' siste Raveena weer verder. 'Waar is Jacqueline in hemelsnaam?' vroeg Raveena verdrietig. 'Ik stuur perkamentus wel even of hij wil gaan kijken' zei Paul. 'Dankje' zei Raveena en gaf hem een kus. 'POST POST VOOR SOOF, PAUL, JACQUELINE, RAVEENA ' schreeuwde Kasper Krauwel. 'Dankje kasper' zei Paul. 'Ah het is een brief van Perkamentus, Hij vraagt hoe het met je gaat en of we morgen weer een les kunnen volgen.. 8uur' zei Paul. Ze had daar helemaal niet meer aan gedacht ze was de hele tijd met die Draco bezig geweest. 'Uhu- ja is goed' zei Raveena. Paul pakte een stuk perkament en schreef dat het wel goed was en vroeg of Perkamentus even kon kijken waar Jacqueline was. 'Ga nu slapen' zei Paul en kuste haar op der voor hooft en ging naast haar liggen. Raveena pakte hem beet en kroop zich diep tegen hem aan.

jackie Geplaatst op 30-01-2008, 20:05
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Jacqueline keek weg. Draco zuchtte. “Ik meen het.” Als je me niet vergeeft blijf je hier,” zei hij. Jacqueline zuchtte. “Waarom zou ik het je vergeven,” ze keek hem woest aan..

Op dat moment stuurde Paul haar naar boven. Kim was ook al boven. Ze zat er heel erg mee. Ze kon er nog steeds niet over uit dat Malfidus haar dit had aangedaan. Ook Jordy zat er mee. Hij miste haar. niemand wist het, maar hij vond haar leuk. Hij haatte Malfidus nu nog meer.

trioqual Geplaatst op 31-01-2008, 16:13
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

Jasper zwierf door de school, en was op zoek naar de leerlingenkamer. hij zag allemaal geesten, maar als hij ze de weg wilde vragen, leek het alsof ze hem niet hoorden... hij bleef maar rondlopen, en toen hij het trappenhuis gevonden had bleeft hij nog een hele tijd op de trappen rondlopen, want ze bewogen de hele tijd. na anderhalf uur had hij een schilderij in de verte gezien, met een dikke dame erop. daar moet ik naar toe! zei hij tegen zichzelf. na een kwartier was hij er eindelijk. hij hoorde iets achter zich, en draaide zich om...

een uur later kwam hij vilders kantoortje uit. wat een engerd zeg! dacht hij nog. hij hoorde iets, en keek om. hij zag niks. hij haalde zijn schouders op en liep weer door. na een tijdje hoorde hij weer iets. hij keek weer om, en zag niks. hij keek weer naar voren, en meteen weer naar achteren. nu zag hij zijn stiekeme achtervolger: mevrouw norks. hij bedacht dat hij rechtstreeks naar de leerlingenkamer moest, omdat het anders te verdacht was. hij kende nu de weg naar het trappenhuis, en daar aangekomen wist hij dat hij drie verdiepingen omhoog moest. mevrouw norks was afgehaakt, want die kon niet traplopen. hij kwam bij de dikke dame, toen hij zich herinnerde dat hij het wachtwoord niet wist! de dikke dame zei: wachtwoord? eh... smekkie met snotsmaak??? zei hij vragend. de dikke dame keek verbaasd. hoe weet jij het wachtwoord van perkamentus' kantoortje? vroeg ze. daar ben ik net geweest mevrouw! zei jasper vlug. oh, kom dan maar binnen eh... jasper. zei jasper. de dikke dame zwaaide open en hij klom door het portretgat. daar binnen schrok hij zich een ongeluk toen hij paul en raveena zag liggen.

jackie Geplaatst op 11-02-2008, 17:45
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Snel liep hij door naar boven.

Jacqueline mocht eindelijk van de ziekenzaal. Snel liep ze naar de leerlingenkamer. Onderweg kwam ze Sneep tegen. “En wat doen we zo laat nog op de gang?”vroeg hij kil. Jacqueline zuchtte, maar zei niks. “Mooi, ik krijg dus geen antwoord. Dat is dan, even zien, 20 punten aftrek van Griffoendor, en je kan gelijk morgen om 7 uur nakomen!” zonder verder nog wat te zeggen liep hij verder. Mokkend liep Jacqueline naar de leerlingenkamer. Daar zag ze Raveena en Paul liggen. Ze kuchte even. Geschrokken keken ze op. Ze keken haar met grote ogen aan. “JACQUELINE!” gilde Raveena. Ze vloog haar vriendin om haar nek.

Mrs-griffel Geplaatst op 26-02-2008, 15:48
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

'waar was je gek mens, ik was zo boos' stamelde Raveena. Paul keek geschrokken want het bleek dus dat hij in slaap was gevallen. 'Huu watte Jacquline, Raveena ze heeft rust nodig' zei Paul wazig. 'Uh, juist ja' zei Raveena en tilde Jacqueline naar de bank. 'Wie ben jij?' vroeg Raveena naar die jongen achter haar. 'Oh ik ben Jasper' zei de Jongen. 'Oh oke' zei Raveena verbaast maar keek meteen daarna naar haar beste vriendin. ' en doet het pijn- en was hij boos?' stamelde ze weer verder. 'Raveena doe even rustig' zei Paul. en pakte haar beet. 'Jaja, Paul stt'zei Raveena. ze wou alles in detail weten!

jackie Geplaatst op 26-02-2008, 16:32
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Jacqueline ging op de bank zitten. Ze had hele erge koppijn. Ze wist zeker als ze nu haar ogen dicht deed ze misschien nooit meer wakker zou worden. Ze ging met haar hoofd tegen Raveena’s schouder aan liggen. Raveena sloeg troostend een arm om haar heen. Jordy kwam naar beneden en zag haar zitten. Gelijk liep hij naar haar toe. “Gaat het weer,” vroeg hij bezorgd. Ze knikte afwezig. Hij keek haar opgelucht aan. “Waarom deed Malfidus dat?” vroeg Paul ineens. Jacqueline zuchtte. “Hij zegt dat hij het doet om me te beschermen…”

Meridith Geplaatst op 05-10-2008, 17:27
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

omdat er niet meer gereageerd word

ஐ-{*¤°• litle wicca •°¤*}-ஐ Life is like a labyrinth you never know witch path to choose (trots op mn baco)  
1 2 3